Danny's Home Theater Experience

Started by DannyV, May 4, 2016, 16:44:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DannyV

Het was januari 2014 toen mijn vriendin Christa wilde gaan kijken voor een nieuwe fiets.
"Little that I knew" zou een bezoek aan de fietsenzaak uiteindelijk eindigen in een volledig ingerichte thuisbioscoop op de zolderverdieping van ons nieuwe huis.

Tja hoe gaat dat ? De fietsenzaak lag vlakbij een nieuwbouw wijk die we nog niet kenden dus we besloten een rondje om de nieuwe wijk te rijden en zowaar stonden er nog een paar mooie woningen te koop. We woonden eigenlijk best in onze maisonnette woning maar wilden altijd nog eens naar een nieuwbouw woning en dit was misschien wel het moment.
De week er op gelijk maar een afspraak gemaakt met de makelaar en een bezichtiging gedaan, tja toen waren we snel verkocht. De woning waar ons oog op was gevallen had een ruime woonkamer, mooie keuken, grote tuin en genoeg kamers voor ons 2-en en onze 2 Noorse Boskatten. Helaas geen grote kelder of garage maar wel een mooie open zolder. Om nou te zeggen dat we hier om het huis gekocht hebben wil ik niet zeggen, maar 't was wel één van de redenen. Want de langverwachte droom om zelf een dedicated Home Theater te realiseren zou dan toch gaan uitkomen.

Van Zolder naar Home Theater

We hebben de woning uiteindelijk gekocht en na een korte verbouwing van de badkamer, aanleggen van vloerverwarming en plaatsing van de keuken, zijn we op 22 mei 2014 verhuist.
Eerst de andere ruimtes afgemaakt, tuin aangelegd en als laatste kwam de zolder aan de beurt. Een mooie grote ruimte maar helemaal ideaal was 't dan ook weer niet. Schuine daken, een open trapgat en een hok met de CV en mechanische ventilatie, maakte een hele grote symmetrische bios onmogelijk.
Hier op het HT forum veel inspiratie en ideeën opgedaan van de vele mooie ruimtes.
Hier kwam ook het idee van een lichtkoof met led verlichting vandaan.

Hieronder tekeningen van de kale zolder gemaakt in Google SketchUp en daaronder de tekeningen wat het uiteindelijk zou moeten worden.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

De HT ruimte heeft een afmeting gekregen van 3,25m breed en 4,17m lang bij een hoogte van 2,73 cm tot het plafond. De kleine ruimte ernaast heeft een afmeting van 1,81 x 2,30m , hier zal een koelkastje komen te staan en een plank met popcornmachine en andere versnaperingen.
Door een aannemer zouden we een vliering laten maken voor extra bergruimte en de  wanden en deur van de bios laten plaatsen. De wanden bestaan uit een houtskelet met 12 mm gipsplaat geïsoleerd met steenwol platen. Aan de voorzijde waar het scherm komt te hangen zit achter het gips nog een 18 mm multiplex plaat ter versteviging voor het ophangen van het scherm en de centerspeaker die op een 'zwevende' plank komt te liggen.

Zelf heb ik de Electra aangelegd met diverse klik-aan-klik-uit schakelaars en de lichtkoof gemaakt van MDF met led verlichting en halogeen spotjes ( ik ben geen fan van de led verlichting als spotjes ) en de koof vol gestopt met Rockwool tegen het eventueel resoneren. Van de verbouwing zelf heb ik helaas niet veel foto's gemaakt, maar de paar die ik heb geven toch wel een aardig beeld.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

Airco

In de ruimte zit verder geen raam of ventilatie, in de zomer zou de temperatuur behoorlijk op kunnen lopen dus er zou een airco moeten komen. Via dit forum kwam ik de naam van Aircotec uit Leiderdorp tegen en men had goede ervaringen. Er werd goed met ons mee gedacht en stelden zelf voor om de airco zwart te spuiten zodat ie zo min mogelijk zou opvallen. De plaatsing werd heel netjes uitgevoerd en met 2 man zijn ze zo'n 3-4 uurtjes bezig geweest.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

Inbouwkast knieschot

Om de ruimte zoveel mogelijk te benutten heb ik in het knieschot vakken gemaakt waar  Blu-ray's en modelauto's in kunnen. Na het verwijderen van het  spaanplaat bleef het houten frame nog over, dit is onderdeel van de dragende dakconstructie dus dat moest worden behouden. De vakken en front zijn van 18mm MDF, lekker zwaar zodat het niet zo erg gaat mee resoneren op de lage frequenties. Op het MDF zit een lakdraagfolie die het een mooi glad eindresultaat geeft en het scheelde een hoop schuur- en voorgrondwerk.
In de vakken liggen glasplaten als schap en het geheel wordt uitgelicht met halogeen spots.

De achterzijden van de vakken zijn open gelaten en bespannen met zwart luidsprekerdoek. Het idee van de open constructie is dat er in de ruimte er achter nog dempingsmateriaal geplaatst kan worden wat misschien nog helpt voor de akoestiek en het doek geeft een mooi luxe uitstraling.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

#4
Beamer en scherm

Het was eigenlijk de bedoeling om de ruimte eerst af te hebben voor ik over zou gaan tot aanschaf van de apparatuur. Ik was al wel aan het rondkijken, reviews gelezen en het zou uiteindelijk de Sony VPL-HW55ES worden. Maar toen er een actie kwam met een gratis PS4 erbij heb ik toch niet lang geaarzeld en een order geplaatst bij Beter Beeld en Geluid in Hilversum, welke na een tijdje keurig thuis werd afgeleverd door Garmt.
Een heel mooi beeld met uitstekende zwart waarden en heel stil, iets wat wel nodig was gezien we vrij dicht bij de beamer zouden zitten door het schuine dak.

Na een paar proef zittingen gedaan te hebben in de verder nog kale ruimte werd de beeldgrootte bepaald. De zit afstand tot het scherm is 3,5 m en dan was een scherm breedte van 2 meter voor ons groot genoeg. Door een goede prijs/kwaliteit verhouding en goede reviews is de keuze gevallen op een vast spanscherm van Kingpin Screens (VFS210-16:9).

Het bevestigen van de beamer aan het schuine dak was nog even een uitdaging gezien de beugel alleen geschikt was voor plafond bevestiging. Daarvoor eerst een plateau op maat gemaakt tegen de schuine zijde van MDF zodat de beugel daar weer aan geschroefd kon worden.


Audio Meubel

Het bleek nog niet zo makkelijk om een mooi audio meubel te vinden, een compact toren model, met genoeg ruimte voor de apparatuur en waar je alle kabels, stekkerdoos en netwerkswitch goed in kwijt kon. Nieuw was dit niet te krijgen of te hoog geprijst naar m'n zin. Via marktplaats kwam ik wel een net audiomeubel tegen, een metalen frame met enkele glasplaten maar dit bleek te klein, het frame resoneerde en je zag alle kabels lopen dus dat was het ook niet helemaal.
Uiteindelijk zelf maar een kastje ontworpen van MDF, de glasplaten en steuntjes hergebruikt van het andere meubel en bij de lokale glashandel een grotere bovenplaat besteld. Aan het meubel zitten aan weerszijde 2 ruimtes waar aan de ene kant een lang stekkerblok met overspannings beveiliging zit verwerkt en aan de andere kant een netwerk switch die de netwerkverbindingen naar de Receiver, Blu-Ray speler, HTPC, en PS4 verzorgt.
Onder het meubel zit ook nog een holle ruimte waar alle overtollige kabels in kunnen worden gestopt. In het uiteindelijke ontwerp zijn de zijkanten helemaal dicht.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

#5
Na het verven van de wanden, plafond en inbouwkast, kon de rode vloerbedekking gelegd worden. In de kleine ruimte naast de bios, de zogenaamde 'Candy Corner' liggen donkere antraciet tapijttegels.

Seats

We waren inmiddels ook al geslaagd voor de stoelen bij Bseated. In de showroom in Bilthoven eerst even op de mooie rode klapstoelen gezeten die we wel konden vanuit de JT Bioscoop in Vlaardingen en die zaten best aardig maar de Valentine Vip seat met uitklapbare voetensteun en koelende verlichte bekerhouder was toch wel even iets anders. De prijs helaas ook, maar beter in 1 keer goed doen dan er later spijt van hebben en de knoop gelijk doorgehakt en de dubbele 'loveseat' besteld.

Bij de Ikea hebben we nog 2 stoelen gehaald die aan weerszijde precies nog naast de Valentine seat kunnen staan als we gasten hebben, met mooie rode kussens passen ze ook nog eens goed bij de rode vloerbedekking en zitten niet eens zo heel verkeerd.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

Akoestiek

Voor het aanpakken van de akoestiek heb ik een afspraak gemaakt met Frank Imholz van Rivasono die een REW meting heeft gedaan. Uit het prettige gesprek en de meting die daarop volgde kwam Frank tot de conclusie dat er wel wat verbeterd kon worden aan de eerste reflectie punten op de zijmuur, deur en de schuine achterwand achter de luisterplek.
Op de zijmuur en deur zouden absorptie panelen gehangen moeten worden wat het stereo beeld verbeterd en op de schuine wand werden skyline diffusers geadviseerd die het geluid verspreid om het wat ruimtelijker te laten klinken.

Om de ruimte gelijk wat aan te kleden heb ik de absorptie panelen van 60 x 150 cm laten bedrukken met 2 favoriete aktie klassiekers uit de jaren 80, Die Hard en Lethal Weapon en behalve dat de skyline diffusers heel effectief zijn geven ze de ruimte ook een gave uitstraling.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

Audio apparatuur

Mijn oude set uit de woonkamer heeft maar een paar maanden in de bios gestaan, een Onkyo TX-SR875 receiver met Dali Blue 6006 als front speakers, C1000 en R1000 en B&W ASW700 subwoofer. De onkyo had al langer last van het bekende HDMI board probleem die op willekeurige momenten uitviel en na een tijdje helemaal geen beeld meer gaf, dus was het tijd om deze als eerste te vervangen.

De receiver zou in ieder geval Dolby Atmos moeten hebben en DTS-X, dit laatste formaat was toen nog niet uit maar zou op sommige top modellen later met een firmware ook beschikbaar zijn.
Na een luistersessie bij iEar in Tilburg de diverse merken te hebben vergeleken kwam ik uiteindelijk uit bij de Denon AVR-X7200W die een 7.1.2 configuratie zonder extra versterking kan aansturen.

Na de receiver waren de speakers aan de beurt voor een upgrade, in eerste instantie heb ik gekeken naar de B&W CM8 en Kef R500 series puur voor de looks, maar bij de luistersessie bij iEar viel de Kef bij mij vrij snel af. Ik was het heldere geluid van de Dali's gewend en dat miste ik bij de Kef's. De CM8 vond ik beter klinken maar voor bijpassende surrounds zou ik vanwege de beperkte vloerruimte geen CM1 neer kunnen zetten. Dan zou dit een B&W M1 worden welke aan de wand kon worden gemonteerd maar ik wilde de hele serie gelijk houden dus dat viel af. Uitgaande van goede reviews en de bekende klank van Dali heb ik toch weer voor Dali's gekozen. De al wat langer lopende Ikon MK2 serie ging er uit en heb de hele serie tegen flinke korting gekocht bij Hifi Klubben, sommige showroom modellen maar ook nieuw in doos op 1 setje Ikon On Wall na, want die waren in Nederland overal uitverkocht, uiteindelijk kwam ik nog een setje witte tegen bij een webshop in Duitsland.
Ben er heel tevreden mee, het set klinkt echt super, mooi ruimtelijk, helder zonder scherp te klinken,de speakers matchen goed met elkaar en geven een homogene surround bubble.
Dan ontbraken alleen nog de Atmos speakers, nog even getwijfeld tussen opbouw of inbouw maar de laatste optie zag ik toch niet zo zitten, de plek waar ze zouden kunnen was eigenlijk te ver naar voren ten opzichte van de luisterplek volgens het ideale Dolby plaatje en ook kabel technisch werd het een lastig verhaal. Dus na een beetje heen en weer dubben een mooi speakertje gevonden uit de stal van Dali, de Fazon SAT die gemakkelijk met een muur/plafondbeugel kon worden bevestigd. En daarmee is de bios, samen met wat film memorabilia, Neon reclame, popcorn machine en zelf gemaakte retro Arcade spelletjes kast ( uit een eerder zelfbouw project ) dan eindelijk echt helemaal af.

Huidige set


Denon AVR-X7200W
Sony VPL-HW55ES
Oppo BDP-103EU
Streacom FC5 HTPC ( fanless )
Sony Playstation 4
Dali Ikon 6 MK2 Front
Dali Ikon Vokal MK2 Center
4x Dali On wall MK2 Surround
2 x Dali Fazon Sat Atmos
B&W ASW700 Subwoofer
Logitech Harmony One met Light Manager mini ( ir aansturing klik-aan-klik-uit )

Akoestische aanpak
2 Rivasono Akoestische Design Panels ( 60 x 150 cm )
6 Skyline Diffuser Panels

Nou na dit lange verhaal zullen jullie wel benieuwd zijn naar het eindresultaat.
Mijn vriendin en ik zijn er in ieder geval heel trots op en genieten bij iedere film of stukje muziek volop. Net als onze neefjes en nichtje trouwens, die komen maar al te graag logeren.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

meer foto's
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

#9
en nog meer foto's
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

ruderik

Heel erg mooi! Daar mogen jullie zeker groot trots op zijn!
Marantz DV-9600, VDH interlinks,Rega Elicit-R, Rega P3, Totem Sttaf, Tress kabel, Mordaunt short 907 sub.

modde239

Wow Danny ziet er gaaf uit  :clapping:......veel kijkplezier.... :popcorn:

DannyV

Nog een paar
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

nog een paar te gaan.
Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

DannyV

En de laatste.

Denon AVR-X7200W Receiver met Audyssey Pro - Sony VPL-HW55ES - Dali Ikon 6 MKII Front - Ikon Vokal 2 MkII Center - Ikon On Wall Side & Back Surrounds - Fazon Sat Atmos - 2 x XTZ Sub 10.17 Edge - Kingin Screen VFS210-16:9 - Oppo BDP-103EU Blu Ray -  Kodi Fanless HTPC - Synology DS410 NAS - PS4 - Logitech Harmony One - Klik-aan-klik-uit + Light Manager mini
- Mitsubishi SRK-25ZM-S Airconditioning
See Danny's Home Theater Experience : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15

denoontje

#15
gaaf hoor met die merchandise!...veel plezier.

nu nog ff een panoramafoto  :headbanging:

DofN

Gaaf, goed voorbereid, mooie foto's en mooie set en LS :)  Geniet ervan.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

raindog

Respect! Super mooie HT met veel oog voor detail. Mooie beschrijving ook. Dank voor het delen.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

frankp

Erg mooie HT zeg. Netjes ingericht. Dat is zeker genieten daar!

papaleo

Wauw....respect :worship:
Prachtige mooie HT die je daar heb gecreëerd  :clapping:
Heel veel kijk plezier... 8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

N1v3K


pvd_66

Gaaf  gedaan ;D
Mooie set ook, goed voor heel veel uurtjes kijken luisterplezier  :worship:
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

vik

Mooi project plus eindresultaat!  :worship:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

CinéHome

Cool! Alez, 'hot' met al dat rood. ;)
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
Specialist in "high mid end" hifi aan "real world" prijzen :-) & Home to A*Brand NewBox speakers & subs
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston,  Denon, Marantz, M&K Sound, Dali, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.
PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster