Jurassic World Official Teaser Trailer 2015

Started by rijstfj, November 25, 2014, 21:45:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rijstfj

De eerste officiƫle trailer van het nieuwste deel in de Jurassic Park-reeks verschenen, en het belooft weer een spektakel te worden



even de juiste trailer er in gezet.

snicky

I like!

Lang geleden Jurassic park III in de bios gezien.
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

VlisChris

#2
Nog langer geleden JP I in de bios gezien.
Damn, ik wordt serieus oud.

Edit. Ondertussen de trailer gekeken. Het is vooral weer . . . veel van hetzelfde als de volledige serie. Maar ik denk dat ik hem wel in de bios ga kijken. Zal wel een slechte film zijn, maar leuk om op groot formaat te ervaren ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jumping Jack

De eerste Jurassic Park was baanbrekend en revolutionair. Deze... euhm vermoedelijk minder.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

snicky

De kans zit erin.

Maar na 13 jaar een nieuw deel uit brengen mag ik toch hopen dat het onze verwachtingen overtreft. Niet te veel verwachten dan kan het alleen maar meevallen [emoji16]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

VlisChris

Ik vermoed een beetje (of beter: vrees) dat de film vol zit met veewijzingen naar de originele.  Maar dat dan eerder als inspiratieloos overkomt dan als verwijzing. Sommige shots uit de trailer doen me dat denken. Hopelijk dat Spielberg dat weet te voorkomen. Zijn naam is hem dat wel verschuldigt vind ik ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

KillerbeeNL

Spielberg zal geen gezichtsverlies willen lijden dus deze MOET beter zijn dan deel 2 en 3

Deel 1 is bijna niet te overtreffen dus blijft over de special effects en een goede opvolger qua verhaal 😆

De trailer maakt me wel weer nieuwsgierig 👍
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

modde239


Ian G

Kan vriezen kan dooien... Ik ben wel redelijk entousiast  :popcorn:
Ze doen tenminste iets nieuws met het concept (i.t.t. deel3).

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

VlisChris

Als het goed is kan ik er morgen meer over zeggen :) Hij gaat morgen draaien, en toevallig staat er morgen een biosbezoekje in de planning.

Even kijken of dat ook echt doorgaat :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

larsonator

Kga m zondag bekijken in  eindhoven :popcorn:
De verwachtingen zijn groot...

knubbe

Moet zeggen dat ik hem wel tof vond! Had er geen hoge verwachtingen van maar hij voelde wel echt als een Jurassic Park film  :pompom:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

RonG

Zondag ga ik, ben erg benieuwd. Heb nog goeie herinneringen aan de eerste.

VlisChris

#15
Niet zo vreemd dat die als een echt Park film aanvoelde ;) :D
Het was ongeveer een 1 op 1 kopie van het origineel. Wel met hele aardige verwijzingen erin verwerkt. Qua verhaal, en indeling van karakters kwamen ze wel ERG veel overheen. Editie; minimaal 1 shot is overigens bijna rechtstreeks overgenomen uit JP.

De vraag is: stoorde het me? Nee. Absoluut niet. Het was gewoon ouderwets vermaak. Heerlijk kijkvoer. Zoals ik zeg: ook een paar leuke verwijzingen naar het origineel. Uiteindelijk een 7.5 a 8 als ik een cijfer zou moeten geven.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

marcelvandekamp

#16
Heb de film vrijdag gezien, en ik heb het net zo ervaren als Christiaan hierboven al vertelde. Ik vond het niet veel beter dan het origineel. En tja...........
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
dat gaat natuurlijk geheel tegen het origineel in

Edit door admin; even iets achter spoilers gezet
met vriendelijke groet,

marcel

larsonator

Gisteren gezien bij JT in Eindhoven. Was blij verrast :popcorn:

RonG

Niet teveel verklappen Marcel ;). As Woensdag ga ik, gisteren helaas niks geworden.

Etiennevh

Ik vond hem prima, leuk vermaak en de bioscoop trilde behoorlijk, als deze op Blu Ray uitkomt maar eens testen voor het subwoofer geweld   :pompom: :coffee:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VlisChris

Quote from: marcelvandekamp on June 15, 2015, 08:56:07
Heb de film vrijdag gezien, en ik heb het net zo ervaren als Christiaan hierboven al vertelde. Ik vond het niet veel beter dan het origineel. En tja...........
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
dat gaat natuurlijk geheel tegen het origineel in

Edit door admin; even iets achter spoilers gezet

Er waren wel meer zaken die me makkelijk hadden kunnen storen.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


En zo zijn er wel "wat meer" zaken die me hadden kunnen storen. En toch niet gedaan hebben :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

kermit

#21
Gisteren ook gezien in Imax Denhaag. Blij verrast en ook de soundtrack deed me weer terug denken aan 1993. Ook het beeld en geluid van Imax Denhaag was om te smullen. Het is net of de dino in de zaal liep. Geweldige sound. Ik heb echt genoten. Je betaald 15 euro voor Imax maar je krijgt echt waar voor je geld.

Nosoforos

#22
Ik vind de trailer er behoorlijk tenenkrommend uitzien moet ik zeggen. En anno 2015 een beetje naar 'blote' dino's zonder veren kijken vind ik ook nogal bizar (in deel 3 durfden ze immers al aan de raptors - bescheiden- veertjes te geven). De personages zien er in de trailer uit als bordkartonnen stereotypen uit een jaren '90-film. Ook de effecten zijn ongetwijfeld knap, maar ik vind het er niet geloofwaardig uitzien. Dit in tegenstelling tot 20 jaar geleden, toen ik als kind het gevoel had voor het eerst een echte dino te zien (vind dat die film na al die tijd grotendeels behoorlijk goed overeind blijft, komt ook door het gebruik van animatronics natuurlijk). Toch ik ga 'm wel kijken - maar niet in de bios vermoedelijk.

larsonator

Quote from: Nosoforos on June 17, 2015, 22:34:10
...maar ik vind het er niet geloofwaardig uitzien. Dit in tegenstelling tot 20 jaar geleden, toen ik als kind.....
Really?
Doet me denken aan een maat van me. Die vond The Matrix zoooo overdreven. Maar ik- en iedereen weet dat vampier/draculafilms zijn lievelingsfilms zijn.  :baaa:

RonG

Gisteren dan gezien en vond hem wel goed. De geweldige indruk welke ik had met het eerste deel destijds in de bios had ik nu niet, en logisch, het nieuwe is er natuurlijk af.
Desalniettemin was het genieten, vooral na de pauze heb ik met een glimlach zitten kijken ;D. Ik zie een vervolg wel zitten :).

Van mij een 7/10