aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

patsijb

Quote from: maz on February 24, 2017, 01:32:07

Dan heb Ik op ieder verdieping wat!

*beganegrond : mooie  monitor ls setup
*Eerste verdieping : MINI Exquiste setup
*Tweede verdieping:  kef ls50 setup
*Derde verdieping : kharma GALILEO setup.

Lijkt me een mooie vooruitzicht!

ach je kan er naar maar 1 tegelijk luisteren haha

Mr.M

#12676
Quote from: Maikel_audionerd on February 24, 2017, 03:56:50
Heb ik gemist dat de nieuwe Kef monitors huize Maz alweer verlaten hadden ondertussen?
De nieuwe kef Xq monitors verlaten morgen huizen Maz.

Was niet de bedoeling ze weg te doen maar een forumgenoot van ons heeft de complete kef xq 5.1 HT staan en hij zocht al een tijdje naar nog een setje xq3 met de stands om een 7.1 opstelling van te maken.
Hij heeft mij van de week benadert met de vraag , wil ik ze ooit wegdoen dan graag naar hem! Want hij zocht ze blijkbaar.

Nu zag ik mijn kans om met hem te onderhandelen want hij heeft dan weer een prachtig  audio rack en die wil ik dan weer heeeeeel graag hebben.

Dus hij wilt graag mijn Kef om zijn 7.1 complete te maken en ik zijn rack!
1+1 =3 dus morgen komt hij ze ophalen en mijn rack bezorgen!

Ik ben veel happyer met de rack dan de kefjes want ik heb hier speakers in overvloed maar geen mooi racks in overvloed.

Morgen in huize Maz

De nieuwe dedicated audio rack van Maz.


Quote from: CoSo on February 24, 2017, 06:50:21
Die gaat binnenkort de familie KEF XQ one, two en five compleet maken voor 7.1
Idd. Lol , alleen niet ik maar onze forumgenoot uit almere .hij heeft nu de xq 5.1 zoals je beschrijft en morgen wordt dat j de 7.1.

Als je mijn topic lang genoeg in de gaten houdt dan komt er vanzelf iets voorbij die jij zoekt maar ik vindt ! Lol
Quote from: patsijb on February 24, 2017, 08:02:44
ach je kan er naar maar 1 tegelijk luisteren haha
Klopt helemaal. Ik je huis kan je ook maar in een kamer tegelijk zijn , en toch koop je een huis met meerdere kamers. Lol.



Mijn nieuwste aanwinst!
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Maikel_audionerd on February 24, 2017, 03:56:50
Heb ik gemist dat de nieuwe Kef monitors huize Maz alweer verlaten hadden ondertussen?
De kef ls50 heb ik hier staan , die blijven ook voorlopig, maar de mooie xq3 verlaat morgen huizen Maz.
Daar kan ik onze forumgenoot mee blij maken en mezelf! Dus waarom ook niet!
**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

Wat een luxe, dat doe je goed Maz!

Waarschijnlijk kent zo elke set zijn eigen charme, heeft iedere set een ietwat ander karakter. Na gelang jouw eigen stemming, nestel je jou zo voor de set die daarbij het beste past op dat moment  :).


Quote from: maz on February 24, 2017, 01:32:07
Ik ga maar weer met de deur in huis vallen.

Ik denk dat er in huize Maz een deze dagen een mooie MONITOR  speaker komt te staan.
Ben benieuwd of ik met de eigenaar uitkom met onderhandelingen en inruil.

Duimen!

Dan heb Ik op ieder verdieping wat!

*beganegrond : mooie  monitor ls setup
*Eerste verdieping : MINI Exquiste setup
*Tweede verdieping:  kef ls50 setup
*Derde verdieping : kharma GALILEO setup.

Lijkt me een mooie vooruitzicht!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mr.M

Een woord : WAUWEEE ben verliefd!!!

Wat een prachtige rack! Met dank aan onze forumgenoot !

Mijn weekend kan niet meer stuk!
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Foto's kunnen de elegant en imposant vertoning van deze rack niet tonen! Mooiiiiii
**UNDER CONSTRUCTION**

LABO

Ziet er inderdaad erg mooi uit Maz. Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Quote from: LABO on February 25, 2017, 23:36:20
Ziet er inderdaad erg mooi uit Maz. Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Tnx Lex ,

Ben hier zeeeer blij mee.
**UNDER CONSTRUCTION**

felix01

Quote from: maz on February 25, 2017, 22:51:34
Foto's kunnen de elegant en imposant vertoning van deze rack niet tonen! Mooiiiiii


vind dit ook heel mooi meubel :colgate:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Mr.M

Quote from: felix01 on February 26, 2017, 00:26:03

vind dit ook heel mooi meubel :colgate:
Was al.eem tijdje opzoek naar een mooiere meubel en dit wat gewoon bestemd.
Forumgenoot zocht de xq3 van kef voor zijn  9.1 en ik een mooie rack! ;)
**UNDER CONSTRUCTION**

Paul Demo

Wat lijken die Bryston apparaten bovenin toch op T+A.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Fransosowitz

Inderdaad een mooi rack. Welk merk is dit?

Mr.M

Quote from: Paul Demo on February 26, 2017, 11:04:13
Wat lijken die Bryston apparaten bovenin toch op T+A.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Vind je? T+A zijn wat groter .
Quote from: Fransosowitz on February 26, 2017, 11:54:38
Inderdaad een mooi rack. Welk merk is dit?
Solid tech rack of silence
**UNDER CONSTRUCTION**

MauZ

WoW! 😍

Nice rack!! In de materialistische vorm bedoeld dan hè 😂😂 If you catch my drift... 😉

Verstuurd vanaf mijn Letv X910 met Tapatalk

*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Paul Demo

Quote from: Blue-Eyes on February 26, 2017, 12:43:22
En mooier :P (DAC 8 DSD)
LOL



Wel die groene lampjes wat dimmen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M

Quote from: MauZ on February 26, 2017, 12:42:48
WoW! 😍

Nice rack!! In de materialistische vorm bedoeld dan hè 😂😂 If you catch my drift... 😉

Verstuurd vanaf mijn Letv X910 met Tapatalk
Tnx Mauz. Ik ben er zooooo blij mee.!
Quote from: Blue-Eyes on February 26, 2017, 12:43:22
En mooier [emoji14] (DAC 8 DSD)
LOL



T+A heeft me nooit als merk aangesproken helaas. Dus nooit iets van gehad.

**UNDER CONSTRUCTION**

R

Erg mooi maz! En welke monitoren zijn het geworden?

Mr.M

Quote from: R on February 26, 2017, 19:42:35
Erg mooi maz! En welke monitoren zijn het geworden?
Ik ben in onderhandeling voor een
Sonusfaber  guarneri of een Kef Reference monitor.


Ben toch benieuwd naar wat een mooie monitor kan in mijn kamer.

**UNDER CONSTRUCTION**

R

Quote from: maz on February 26, 2017, 20:43:32
Ik ben in onderhandeling voor een
Sonusfaber  guarneri of een Kef Reference monitor.


Ben toch benieuwd naar wat een mooie monitor kan in mijn kamer.



Dat is geen moeilijke keuze ;)

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Quote from: R on February 26, 2017, 21:01:06
Dat is geen moeilijke keuze ;)
Ja en nee. Velen onderschatten denk ik kef speakers.

De ref serie van kef zijn echt mooie speakers en velen malen goedkoper dan een Sonusfaber .

Emotionalaudio heeft een mooie guarneri staan en daar kan ik gewoon wat spullen  wat ik heb inleveren en de sonusfaber zo meenemen. Dus het hoeft me per saldo niets te kosten.
Gewoon spullen inruilen.



**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Mijn oud vertrouwde rack en de nieuwe speelgoed.

Oude rack kan naar boven voor in de tweede set.
**UNDER CONSTRUCTION**

sultankat

Quote from: maz on February 26, 2017, 21:15:15
Ja en nee. Velen onderschatten denk ik kef speakers.

De ref serie van kef zijn echt mooie speakers en velen malen goedkoper dan een Sonusfaber .

Emotionalaudio heeft een mooie guarneri staan en daar kan ik gewoon wat spullen  wat ik heb inleveren en de sonusfaber zo meenemen. Dus het hoeft me per saldo niets te kosten.
Gewoon spullen inruilen.

Je hebt gelijk Maz, Kef wordt dikwijls onderschat, zeker de duurdere series verdienen lof. Dat ik Sonus Faber riep had meer te maken met exclusiviteit. Maar ik denk dat Kef het er zeker tegen kan opnemen kwalitatief, het is alleen een andere sound, niet een slechtere.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

#12699
Quote from: sultankat on February 27, 2017, 09:00:06
Je hebt gelijk Maz, Kef wordt dikwijls onderschat, zeker de duurdere series verdienen lof. Dat ik Sonus Faber riep had meer te maken met exclusiviteit. Maar ik denk dat Kef het er zeker tegen kan opnemen kwalitatief, het is alleen een andere sound, niet een slechtere.
Ik denk dat ze in de hifi wereld wat bij  groot publiek  bekend is, e beste speakers hebben.

Men vergeet dat kef al een tijd bestaat en dat ze pioniers zijn in  gebied van speaker bouwen.
Wat ze met de ref 205-2 serie doen (3 weg speaker systeem en dan op de speaker de "gain" /dip van mid/hoog/laag instelbaar maken.) Is op zijn minst heel bijzonder te noemen.Zo kan je de speaker wat beter met de ruimte matchen.
**UNDER CONSTRUCTION**