Showkees W.Otter

Started by W.Otter, September 1, 2012, 16:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

W.Otter

Quote from: kathos on January 13, 2013, 08:47:01
Ik ben er erg tevreden mee. De cm5 zal dan wel wat beter zijn, maar voor mij is cm1 als rear ruim voldoende.

Nog eens naar je foto's gekeken en die Rotel apparatuur is toch wel erg mooi om zien. :bigsmile:

Ik zie dat je nog een extra "voet" onder de cm9 geplaatst hebt. Heeft dit een functionele reden of is het eerder voor de looks?

het was eigenlijk meer voor de looks, uiteindelijk heeft het meer rust in het laag veroorzaakt aangezien het een vrij kleine kamer is, laminaat en betonnen muren, daarnaast ben ik gedwongen ze vrij dicht tegen de muren aan te zetten. al met al een win-win situatie.
tevens gewoon MDF diy ik ha er bijvoorbeeld nog steen in kunnen verwerken oid. volgens mij staat de bouw ervan wel in dit topic maar dat weet ik niet zeker.

en die Rotel apparatuur, tja daar ben ik destijds ook verliefd op geworden! erg mooi hoe meer dat gestapeld wordt! wel vrij prijzig voor wat je krijgt though
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

kathos

Marantz PM11S3 - Marantz SR7007
B&W CM10 - B&W CM9 rear surround - B&W CM1 surround - B&W ASW610 - Shure SRH1840
Chord 2Qute DAC - Denon DA-300USB DAC - Marantz UD5007 - Chord Epic twin cables + jumpers - VOVOX textura power distributor - VOVOX textura power cord - Furutech Alpha 3 FI-25R / FI-E35R - Soundcare Superspikes - Van Den Hul D 102 III

W.Otter

Quote from: kathos on January 13, 2013, 09:20:43
hehe, net gelezen. Heel mooi afgewerkt!

ja was een leuk projectje! moet nog steeds beginnen met een diy sub.. steeds als ik geld heb koop ik wat anders :P
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

setje boston acoustics a25 besteld ben benieuwd naar alle heisa!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Quote from: W.Otter on January 29, 2013, 12:36:13
setje boston acoustics a25 besteld ben benieuwd naar alle heisa!

Ben benieuwd wat je ervan vindt. Waar ga je ze op aansluiten?

LeonArdusS

Quote from: W.Otter on January 29, 2013, 12:36:13
setje boston acoustics a25 besteld ben benieuwd naar alle heisa!

Ga je vreemd, geen CM1?
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

W.Otter

even testen alvorens ik ze weer doorverkoop ;) uiteraard komen er ooit nog wel eens een paar cm5jes maar het schijnt zo'n fenomenale luidspreker te zijn dus even testen. eerst op mn rotel, daarna op mn HK en dan gaan ze een ander baasje krijgen.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

twani

Dacht dat we wel een beetje door die fase heenwaren ;D

LuPo


W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

twani


W.Otter

hahaha ;) ach leuke luidsprekertjes voor weinig geld. als ik er klaar mee ben kan iemand anders er mooi van genieten ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

twani

Misschien zijn het wel blijvertjes, moet een beetje puf achter heb ik begrepen toch?

W.Otter

het is puur even testen maar wie weet vind ik ze wel zo goed dat ik ze hou idd. als het goed is komen ze morgen dus ben benieuwd of alle commotie terecht is ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Waar heb je ze besteld? :)

Ik zag dat de A225C nu in de aanbieding is voor 169 euro. Heb ik toch 199 voor betaald. Daarentegen wel 95 per stuk voor de A25 betaald. Misschien had ik beter eerst de fronts en rears kunnen bestellen en pas later de center. Had me weer 30 euro gescheeld. :P

aklasse

IK heb de A26 klinken voor het geld prima,alleen wat ik mist het midden gedeelte die hoor je niet.
B.v er is een acoustic gitaar aan het spelen op mijn staanders hoor je ze heel erg je hoort ze ook aanraken,op de boston hoor je ze bijna helemaal niet of pas later.
Ben benieuwd naar jou ervaring van de A25

JCL

Hoi Walter,

Wist niet dat je opzoek was naar rears. Zag laatst een setje (!) CM5 langskomen voor €700. Kwam bijna nog zelf in de verleiding (A)

W.Otter

Ik heb ze bij hificorner gekocht, lekker snel en heb geen zin om te wachten dus een tientje duurder dan elders.

@aklasse; ik heb de a26 niet gehoord, zijn ook zijn normaal ook dubbel de prijs toch? enige waarmee ik nu rechtstreeks kan vergelijken zijn mijn b&w's cm9 en een paar philips fb825. geen monitor om rechtstreeks te vergelijken. Ik heb wel 7.1 met harman kardon sattelietjes dus daar ben ik vooral beniwud naar!

@jcl

Wessel is de naam maar goed ;) ik ben niet opzoek naar rears nee, ik heb ze besteld om te testen aangezien ik er zoveel goede verhalen over hoor. Wie weet blijven ze maar ik denk dat je ze binnenkort hier wel op het forum ziet verschijnen :P maar ik laat me graag verassen!
die cm5's heb ik ook nog gezien ja, waren erg snel weg :(
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

aklasse

De A26 kost 125,00 tot 149,00 euro zijn iets duurder dan de A25 maar dan heb je wel meer power,er is veel meer bass aanwezig.
Ik vindt ze persoonlijk erg mooi mijn vrouw en kinderen helaas niet die vinden ze plastic eruit zien.
Ik vindt ze wel lekker klinken alleen wat ik eerder beschreef mist je details.

W.Otter

naja, slechter dan mijn HKtjes gaat het niet klinken :P verder leken ze mij aardig mooi afgewerkt voor die prijs; magneet constructie en redelijke terminals.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

over een half uurtje kan het pakketje al komen  :pompom: moet wel werken straks dus hopelijk gunnen ze mij nog even de tijd om uit te pakken en te testen maar je weet het nooit met de postnl
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

wellicht nog een leuk projectje erbij! zie net een paar b&w 'luidsprekervoeten' voorbij komen op MP. Wellicht als tweede setje voeten in hoogglans zwart.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Vanmiddag half 5 ging de deurbel, de A25's waren gearriveerd  :pompom: helaas moest ik al om 5 uur weg en heb ze dus even snel uitgepakt en 1 minuutje kunnen beluisteren  :hehe:

Eerste indruk, wat stinken die dingen zeg!  :crazy: wat een meur komt er vanaf  :hmmm:

verder zit het spul redelijk in elkaar, hoewel de terminals wat gammel aanvoelen en het stofkapje erg lowbudget is moest ik hier ook niet veel van verwachten voor die prijs. het plakfolie zit er nog op (ivm doorverkoop) dus heb het hoogglans niet kunnen bekijken.

het geluid; zoals gezegd ben ik er niet echt aan toe gekomen maar wat ik gehoord heb klonk verrekte goed! erg volwassen sound uit zo'n kleine monitor. Het spul eerst even op de HK aangesloten en het matched eigenlijk wel lekker! mooi vol en warm.

uiteraard morgen even verder testen, ook op de Rotel voor/eind combinatie :)

verder haal je voor dit geld wel erg veel luidspreker in huis! snap de heisa wel  :pompom:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

even een snelle impressie want we houden van foto's 8)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF