Wat voor platenkast gebruiken jullie?

Gestart door Tube-freak, april 6, 2012, 05:53:59

Vorige topic - Volgende topic

Tube-freak

Hoe bewaren jullie je platen in wat voor kast?  Gewoon een Ikea boekenkast?  een curver plastic bak of een kartonnen doos.
het kan allemaal. Deel het met ons.  Dichte kast open kast?  Of moet het in de kelder blijven van je vrouw?

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Lex Groningen

Gewoon een simpele Ikea kast.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

chansig

Ik heb zo'n grote expedit kast staan. Ideaal. 14 vakken oid...Dus genoeg ruimte voor een paar honderd platen. Ik ben de boel aan het verkopen dus de kast is dan ook niet meer nodig.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Jumping Jack

Ik heb een meubel op maat laten maken in een daarvoor voorziene nis in de muur (ondertussen zijn al die cd's uit het grote vak verdwenen in fleecepacks en dan in de schuif). Het vak waar de boeken staan, staat ondertussen ook vol platen... De kast komt tot plafondhoogte (2.60m).

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Robiwan

Uiteraard een Expedit kast van Ikea, ideaal.

Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Paul Demo

Een 25 vaks Expedit kast, een tweede kast komt komend weekend.

Joris1971

Citaat van: Paul Demo op juni 22, 2012, 11:52:06
Een 25 vaks Expedit kast, een tweede kast komt komend weekend.

Jeez, heb jij zoveel lp's!!!??

provia_f

Ook een Expedit, in dit geval eentje met 5 vakken, zo groot is m'n collectie niet...
Epson TW-3200, Panasonic DMP-BDT500, Sony TA-FA70ES, B&W Matrix 804