[Beta] Uitzendinggemist op de DUNE-HD

Started by zaric, January 10, 2012, 20:40:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jurrien1962

Quote from: Martinus on March  4, 2013, 21:37:12
Heb het voor elkaar, werkt erg leuk. Thxs
Geen last van 'lege' afspeellijsten e.d.?
welke methode gebruik je en heb je een of ander systeemstorage.
Bij mij blijft het een mooi beginscherm na het starten via de favorieten en verder alleen maar lege lijsten.

riwi

#151
Ik gebruik de shortcut die ik eerder poste en zie ook regelmatig lege lijsten.

Vanavond had ik wel allerlei entries in de lijst, maar zei hij dat ik in de verkeerde regio zat om deze content af te mogen spelen...

't is niet echt vlekkeloos.

Heb met de nieuwe dune nog niet de app / dsf geinstalleerd. Alleen het linkje gebruikt.
Ik heb er nu ook system storage op gezet dmv een sd kaartje van 2GB. Kijken of dat nog helpt.

@jurrien1962 : hier staat een stukje uitleg over system storage :
http://dune-hd.com/firmware/usb_flash_drive/

jurrien1962

Quote from: riwi on March  4, 2013, 22:18:29
Ik gebruik de shortcut die ik eerder poste en zie ook regelmatig lege lijsten.

Vanavond had ik wel allerlei entries in de lijst, maar zei hij dat ik in de verkeerde regio zat om deze content af te mogen spelen...

't is niet echt vlekkeloos.
Ik dacht dat het aan mij lag, gelukkig niet dus.

Quote from: riwi on March  4, 2013, 22:18:29
Heb met de nieuwe dune nog niet de app / dsf geinstalleerd. Alleen het linkje gebruikt.
Ik heb er nu ook system storage op gezet dmv een sd kaartje van 2GB. Kijken of dat nog helpt.

@jurrien1962 : hier staat een stukje uitleg over system storage :
http://dune-hd.com/firmware/usb_flash_drive/

Dank je Riwi!

Martinus

Ik heb bij sommige ook wel lege lijsten. De reguliere leek het gister prima te doen. Ach het blijft een add-on. Misschien ga ik de app zelf wel hosten. Dan werkt dat iig altijd.
............

eagleye50

Ik heb het script op mijn NAS gezet en uitgevoerd. Er verscheen een idoontje in de map Favorieten op mijn Dune. Als ik dat aanklik verschijnen icoontjes met als titel Vandaag etc. Als ik bv, Vandaag open en het NOS-journaal wil zien werkt dat prima. Het probleem is dat na een aantal minuten het beeld bevriest en dat blijft dan zo.

Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Martinus

#155
Quote from: eagleye50 on March 14, 2013, 14:53:23
Ik heb het script op mijn NAS gezet en uitgevoerd. Er verscheen een idoontje in de map Favorieten op mijn Dune. Als ik dat aanklik verschijnen icoontjes met als titel Vandaag etc. Als ik bv, Vandaag open en het NOS-journaal wil zien werkt dat prima. Het probleem is dat na een aantal minuten het beeld bevriest en dat blijft dan zo.

Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Bad inet?, werkt hier voorlopig prima.
............

eagleye50

Ik heb ook altijd gedacht dat het aan internet ligt (in Braziliƫ verre van stabiel) maar soms twijfel ik daaraan. Als ik Uitzending gemist via mijn pc bekijk, die met een hdmi kabel op de receiver is aangesloten en zo met de tv is verbonden, doet zich het probleem niet in die mate voor. Soms stopt de uitzending even tot er weer voldoende is gestreamd en gaat dan verder. Soms stopt het ook helemaal niet. Maar een bevroren beeld zoals met het script heb ik op deze manier nog nooit meegemaakt.

Joop.

eelco74

Ik heb inmiddels dit ook aan de gang op de Base 3D, maar ik krijg bij elk item wat ik wil kijken "lege playlist" of "kan het bestand niet afspelen".

iemand iets als suggestie ?
Rotel RB991THX/Marantz UD8004 & AV8802A & MM8077/Dune Base 3D/JMLab Electra 1027S/SW1000S/Chorus 705/ElectraCC905
Epson EH-TW8100/Kingpin Ces-180/Philips 48OLED935

eagleye50

Sinds een week of twee kan ik ook niets meer afspelen. Ik krijg steeds de foutmelding: Can't play the file.

jurrien1962

Quote from: eagleye50 on June 16, 2013, 16:16:52
Sinds een week of twee kan ik ook niets meer afspelen. Ik krijg steeds de foutmelding: Can't play the file.
Zeer herkenbaar, helaas!  :crazy:
Ik ken echter geen oplossing  :(.

Misschien de meer ICT gerichte forummers die dit speeltje hebben ontwikkeld? B.v.d.!   :clapping:

gore

Voor degenen met problemen met lege lijsten in uitzending gemist.

Ik ben aan een project aan het werken waar uitzending gemist wordt ingebouwd, DunePad. Je zal via de smartphone of tablet uitzendingen kunnen zoeken en dan bekijken op de Dune speler.
Dit is slechts een klein onderdeel van DunePad, maar het lijkt wel veelbelovend voor iedereen die uitzending gemist op de Dune wil.

Hier is een preview van de website : http://wp.dunepad.tk
Je kan je alvast ingeschrijven en zodra het uitkomt, verwittigen we je.

riwi

Quote from: gore on May 28, 2014, 13:18:56
Voor degenen met problemen met lege lijsten in uitzending gemist.

Ik ben aan een project aan het werken waar uitzending gemist wordt ingebouwd, DunePad. Je zal via de smartphone of tablet uitzendingen kunnen zoeken en dan bekijken op de Dune speler.
Dit is slechts een klein onderdeel van DunePad, maar het lijkt wel veelbelovend voor iedereen die uitzending gemist op de Dune wil.

Hier is een preview van de website : http://wp.dunepad.tk
Je kan je alvast ingeschrijven en zodra het uitkomt, verwittigen we je.

Ziet er goed uit. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

jeepee

Quote from: gore on May 28, 2014, 13:18:56
Voor degenen met problemen met lege lijsten in uitzending gemist.

Ik ben aan een project aan het werken waar uitzending gemist wordt ingebouwd, DunePad. Je zal via de smartphone of tablet uitzendingen kunnen zoeken en dan bekijken op de Dune speler.
Dit is slechts een klein onderdeel van DunePad, maar het lijkt wel veelbelovend voor iedereen die uitzending gemist op de Dune wil.

Hier is een preview van de website : http://wp.dunepad.tk
Je kan je alvast ingeschrijven en zodra het uitkomt, verwittigen we je.
Geweldige ontwikkeling. Lees het nu pas. begrijp ik het goed dat het nu al uit is?

jeepee

Oh nee, nu beter gekekeken en je kan hem nog niet downloaden. Maar ik hoop dat dit super project snel van start gaat. Ik wil de uograde versie best kopen. Vind het een fantastisch initiatief.

clockwork

Lijkt me een ideale App. Ik heb me in elk geval ingeschreven.  :coffee:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

jeepee

#165
Quote from: gore on May 28, 2014, 13:18:56
Voor degenen met problemen met lege lijsten in uitzending gemist.

Ik ben aan een project aan het werken waar uitzending gemist wordt ingebouwd, DunePad. Je zal via de smartphone of tablet uitzendingen kunnen zoeken en dan bekijken op de Dune speler.
Dit is slechts een klein onderdeel van DunePad, maar het lijkt wel veelbelovend voor iedereen die uitzending gemist op de Dune wil.

Hier is een preview van de website : http://wp.dunepad.tk
Je kan je alvast ingeschrijven en zodra het uitkomt, verwittigen we je.

Gebeurt er nog iets met dit project? De website is al maanden hetzelfde.

jeepee

Quote from: gore on May 28, 2014, 13:18:56
Voor degenen met problemen met lege lijsten in uitzending gemist.

Ik ben aan een project aan het werken waar uitzending gemist wordt ingebouwd, DunePad. Je zal via de smartphone of tablet uitzendingen kunnen zoeken en dan bekijken op de Dune speler.
Dit is slechts een klein onderdeel van DunePad, maar het lijkt wel veelbelovend voor iedereen die uitzending gemist op de Dune wil.

Hier is een preview van de website : http://wp.dunepad.tk
Je kan je alvast ingeschrijven en zodra het uitkomt, verwittigen we je.

Iemand nog nieuws vernomen tav dit leuke initiatief?