De net aangekondigde Linn Majik Isobarik haalt 28 Hz... 
(Image removed from quote.)
Een Watt/Puppy is trouwens ook niet full-range, mist toch echt een octaaf...
ik had me er al wat over ingelezen na de eerste berichten van Linn

maar ik denk dat ik mezelf gewoon moet herinneren aan wat ik echt voor ogen heb aan het eind van zo'n speakerswitch (en wat ik ook in m'n eigen showcase-topic al aanhaalde)
zoals het nu klinkt met deze Dyns & DD15 zal ik het niet snel krijgen met één set fullrange speakers voor een vooropgesteld redelijk budget.
met het begrip
redelijk budget kan je alle kanten uit, dus laat ik for arguments sake het in mijn geval even beperken tot een absolute limiet van 10000€, maar d'as dan voor een amp + de weergevers.
ik ben me al wat meer aan het verdiepen geweest in de WP's maar ook in andere mogelijkheden, zoals die oa ook van Linn beschikbaar zijn, maar steeds kom ik voor een echte fullrange weergave toch boven die budgetgrens uit...soms ruimschoots

dus...de speakers staan voor mezelf momenteel niet meer ter discussie, alle aandacht gaat nu naar een andere versterker, maar daar zijn jullie al bij betrokken via de VTL die op nummer 1 staat van m'n shortlist.
nu alleen nog een (net zo behulpzame) dealer vinden waar ik de andere kandidaat van dat lijstje te pakken krijg