dvd omruilen voor blu ray (helaas nog niet buiten de vs) :(

Gestart door eduard, februari 21, 2011, 16:35:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eduard

Ik kwam net onderstaande site van warner tegen hier kan je heel voordelig dvd's ruilen tegen bluray. Helaas geld dit niet voor internationale klanten.  :(
Maar misschien hebben jullie familie of bekende in de states die je wilt helpen.

Je kan voor 4,95$ een dvd om ruilen voor de blu ray versie. Er is een lijst van meer dan 100 titels waar dit voor geld.

http://www.dvd2blu.com/

Het zou leuk zijn als men dit ook in Europa zou doen.


Eduard

celerontje

Dit bestaat al een hele tijd.
Ongelooflijk dat men dit niet in Europa doet... >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WillyP

Een tijd geleden was in Belgiƫ bij FNAC een soortgelijke reactie. Ik meen dat Free Record Shop een korte tijd ook zo'n omruilactie had.

Groet,

Willy

CineSmurf

Lachen. Paar jaar geleden heb ik op deze manier een hele stapel HD-DVD's voor BluRays ingewisseld. Zijn wel altijd dezelfde titels trouwens...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Palu

Citaat van: celerontje op februari 21, 2011, 16:37:15
Dit bestaat al een hele tijd.
Ongelooflijk dat men dit niet in Europa doet... >:(

In Nederland heeft waarschijnlijk iedereen zijn DVDs al "omgeruild" voor BR's. Doordenkertje (geen BREIN) :thumbs-up:
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL