HDTV series 2011 (USA)

Started by jowi, September 17, 2010, 10:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

#200
Veranderd: 17-09-2011 03:10 AM

Voor wie het makkelijker vind: De lijst voor September (nieuwe Seizoenen en series), en
nog een lijst met net vernieuwde seizoenen:





Softpower

Shit geen heroes meer...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

#202
Persoonlijk vind ik dat erg jammer. Van mij had het nog wel een lange tijd door kunnen gaan.
De nieuwe serie Alphas schijnt ook in dat gerne te vallen. Ik heb er alleen nog geen tijd en zin
voor gehad om het te kijken. Misschien is dat wel wat voor jou.  ;)

Up:

Veranderd aanvang datum:

* Nikita: Season 2
* Supernatural: Season 7
* The Walking Dead: Season 2

Toegevoegd:

* Charlies Angels (2011)
* Awake
* The Borgias Season 2

Softpower

Quote from: SillentWolf on July 20, 2011, 00:33:34
Persoonlijk vind ik dat erg jammer. Van mij had het nog wel een lange tijd door kunnen gaan.
De nieuwe serie Alphas schijnt ook in dat gerne te vallen. Ik heb er alleen nog geen tijd en zin
voor gehad om het te kijken. Misschien is dat wel wat voor jou.  ;)


Dank ga ik eens uitzoeken....
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

maximus79

Hier is trouwens een hele mooie ipad app van. ITV SHOW HD.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

jowi

#205
Dit topic schiet compleet zijn doel voorbij, is eigenlijk achterhaald door o.a. Frutselizer en andere handige tools, sites en appjes, en is dus al lang geen handig overzicht meer, eerder gewoon een opsomming van wat er maar aan series is, maar goed. Het was ooit de bedoeling om series te noemen die op dat moment liepen EN ALS GOED HD MATERIAAL te vinden was. Dat laatste betwijfel ik van veel dingen die de laatste tijd genoemd worden...

Anyway, Bored To Death S3 gaat 10 oktober van start. Verder mis ik nog dingen als South Park, American Dad! en Family Guy... for what it's worth.

skank1

topic naam veranderen en in eerste post het overzicht plaatsen?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

jowi

Nee, er zijn al genoeg topics over lopende tv series. Dit topic was specifiek bedoeld voor series die in HD te downloaden waren, maar het is inmiddels een topic als alle andere geworden:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101240.0

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=59430.0

skank1

Quote from: jowi on July 29, 2011, 11:47:25
Nee, er zijn al genoeg topics over lopende tv series. Dit topic was specifiek bedoeld voor series die in HD te downloaden waren, maar het is inmiddels een topic als alle andere geworden:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101240.0

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=59430.0

Laten we dan de lijst bijhouden op http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101240.0

Die andere link gaat meer over welke elk persoon volgt ipv alle
en dit topic dan voor HD downloads
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Mektheb

Geen Stargate Universe meer.
Geen Heroes meer.
Geen Caprica meer.

Alleen Borgias op het moment nog ( wat ik volgde )

Ronin79

Ik zal van de week de lijst weer eens bijwerken.
Aangezien wat probleempjes met de PC, had / heb ik er niet zoveel tijd voor gehad.
Het probleem hoop ik zo snel mogelijk opgelost te krijgen.

Ronin79

#211
Lijst aangepast (bovenaan deze pagina).

Nieuwigheden / toevoegingen is met grijs aangegeven  ;)

ps.

Alleen Torchwood en Athena lijk ik vergeten te zijn.
Bij deze hun data:

* Athena The Godess Of War: E08 NL gesubt.
* Torchwood: S04 E05 - 05 Augustus 2011.

Eddye

Ik mis ook The Big Bang Theory, die start 22 september weer. Of neem je geen sitcoms mee in de lijst?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Ronin79

Big bang kan ik de volgende keer wel meenemen.

Bijna de gehele lijst was gebaseerd op de series die ik op schijven had staan.
Sitcoms kijk ik eigenlijk niet, of vind ik niks aan.

Maar intussen heb ik ook wat tekenfilms en andere zaken toegevoegd, die ik zelf niet kijk.
Dus dat kan ik de volgende keer wel doen .. al vind ik de serie die jij noemt  :nopompom: 

Ik maak er dus nu langzaam een algemene lijst van  ;)

Eddye

Quote from: SillentWolf on August  4, 2011, 20:45:28
Big bang kan ik de volgende keer wel meenemen.

Bijna de gehele lijst was gebaseerd op de series die ik op schijven had staan.
Sitcoms kijk ik eigenlijk niet, of vind ik niks aan.

Maar intussen heb ik ook wat tekenfilms en andere zaken toegevoegd, die ik zelf niet kijk.
Dus dat kan ik de volgende keer wel doen .. al vind ik de serie die jij noemt  :nopompom: 

Ik maak er dus nu langzaam een algemene lijst van  ;)

Ik dacht dat het een algemene lijst was, vandaar mijn opmerking. Je hoeft het voor mij er niet bij te zetten, de datum staat in mijn geheugen gegrift   ;D

Ik vind het in ieder geval een handige lijst, ook zonder TBBT :clapping:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Ronin79

Ik kan het wel doen, geen probleem. Er staan wel meer series tussen die ik zelf niet volg.
Zoals American Dad, South Park, Weeds, de CSi series (soms wel op TV) en nog wat anderen.
Ik hou persoonlijk ... van Actie, Fantasy, Horror en oa. Crime series.
Al volg ik stiekem ook; Transformers Prime  ;D


Ronin79

Lijst aangepast naar: HD Series Algemeen.

Toegevoegd; The Big Bang Theory.

Verder nog wat andere zaken aangepast (grijs aangegeven).

Ronin79

Ik weet helaas niet alles op dat gebied, of ik ben het vergeten  :P

Maar ik zal hem de eerst volgende keer erbij zetten.

Thx.  ;)

Eddye

Ik las dat Falling Skies al bijna aan het einde van het seizoen is. Aankomende zondag de laatste 2 afleveringen.  :nopompom:

Weet iemand of dit een pauze is in het seizoen of dat het eerste seizoen er al op zit?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

jowi

Quote from: copycat on August  6, 2011, 16:13:17
falling skies is een flop.
Dat was ook mijn conclusie na de 1e aflevering.

Ronin79

Falling Skies moet ik nog gaan kijken, geen idee of die leuk is of niet.

Verder komen er nog 2 afleveringen van; The Nine Lives of Chloe King en Teen Wolf, en dan zijn de eerste seizoenen ten einde.
MTV heeft de serie Teen Wolf al een 2e seizoen beloofd. Van Chloe weet ik het nog niet (en nog niet naar gezocht)

Robbo

Quote from: copycat on August  5, 2011, 22:42:01
zag geen vermelding van de nieuwe serie   : terra nova die er  dit jaar aan komt



http://www.imdb.com/title/tt1641349/

Klink goed.   Idee zeker op gedaan nav de laatste afleveringen van Stargate Universe.

MaxxMark

Quote from: copycat on August  6, 2011, 16:13:17
falling skies is een flop.

ben blij dat het  binnenkort afgelopen is  want deze serie is   steven spielberg niet waardig

Niet Spielberg waardig?? Die serie hangt aan elkaar van Spielberg singature scènes:
- Vader/zoon bonding; bijna iedere aflevering meerdere scènes
- blije momenten; iedere aflevering (spelende kinderen etc)
- shocking moments (ala schintlers list)
- morele dilemma's/educatief verantwoord
- typische Spielberg muziek

Als er iets aan die serie moet veranderen is het wel dat er minder Spielberg in moet...
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

svmnb

Quote from: MaxxMark on August  7, 2011, 19:56:56
Als er iets aan die serie moet veranderen is het wel dat er minder Spielberg in moet...

Jij verwoordt precies wat mij mateloos irriteert aan deze serie. Het is een uitgemolken formule, waarbij er een checklist lijkt te zijn gebruikt om zeker te zijn dat alle ingrediënten voorhanden zijn.

Dan zie ik toch liever The Walking Dead. Ook veel van hetzelfde, maar wel spannender dan een paar slechte CGI aliens en kids met een nekhugger.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

christa

wij zijn nu met iris bezig is een japanse serie in de trant van 24 maar dan nog spannender
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500