Snel inspelen meerdere speakerkabels

Started by Miesepies, April 10, 2010, 09:32:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

erik s.

Quote from: tijse400 on April 20, 2010, 09:54:45
waarom verkopen ze die kabel niet ingespeeld en wel? mensen hebben er grif weer een paar euro extra per meter voor over om ingespeelde kabel te kopen?

dat kan toch van hetzelfde?

bij mij kan de kabel op wens ingespeeld worden. levertijd is dan natuurlijk wat langer...
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

chansig

Ik lees net ergens op een site dat je je al gebruikte kabels opnieuw kan laten conditioneren... Dit zou je dan om de drie maanden moeten doen. Kost je 15 euro per keer. Opgebouwde lading en andere neveneffecten zouden dan verdwijnen...

Daarnaast schijn je ook je duur van inspelen te kunnen bepalen 6 dagen is dan de max maar dan heb je wel de reference inbrandperiode. (kosten 75 euro) Vervolgens dus om de drie maanden conditioneren. :pompom: :pompom:

Wie maakt hier in hemelsnaam gebruik van.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Snowmaster

Quote from: chansig on April 20, 2010, 17:16:46
Ik lees net ergens op een site dat je je al gebruikte kabels opnieuw kan laten conditioneren... Dit zou je dan om de drie maanden moeten doen. Kost je 15 euro per keer. Opgebouwde lading en andere neveneffecten zouden dan verdwijnen...

Wie maakt hier in hemelsnaam gebruik van.

Gr Hans

OK....ik ben fervent believer en daar ook nooit vanaf te brengen.......maar kabels conditioneren?  :crazy:
Sorry, maar dit trek ik zelfs niet.  Raakt het koper van de draadjes luistermoe of zo? 
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Marvin....

Als je al die gekke andere dingen wel gelooft/hoort, waarom dit dan niet?

Snowmaster

Quote from: Marvin.... on April 20, 2010, 17:40:49
Als je al die gekke andere dingen wel gelooft/hoort, waarom dit dan niet?

Waarschijnlijk werkt het ook wel omdat door het conditioneren statische ladingen e.d. verdwijnen of iets anders verandert in of aan het materiaal.

Maar een abootje nemen op een "kabelwasstraat" ?  :crazy:
Ik wens de nieuwe abonnees veel geluk  :alien:
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

taaiewillem

Een statische lading kan alleen in een metalen geleider ontstaan als die aan géén van beide zijden is afgesloten...Kortom, degene die beweert -tegen betaling- statische ladingen te verwijderen door de kabels te conditioneren is een flessentrekker!
Onkyo709/Pana42g10/PanaBD80/Marantz DV9600/Stax Lambda Pro/XXLS400/AM8033/Amphony100/ Dual1009+Orthofon/XTZ99.26's