Fifth element superbit?

Started by Arno P, September 5, 2003, 22:19:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P


bmateijsen

www.dvdboxoffice.com volgens mij verkopen ze nog steeds de R1 superbit..

Groet Bjorn

Arno P

Hartstikke bedankt, want als ik het van V&D moet hebben... ::)

Arno P

En via boxoffice (overigens wel even spot-goedkoop)....is het een kwestie van bestellen en de prijs betalen die zij op de site aangeven, of hebben we na 2 weken weer de douane in onze nek hangen ? ::)

Johan Van Gompel

Quote from: Arno P on September  5, 2003, 22:44:52
En via boxoffice (overigens wel even spot-goedkoop)....is het een kwestie van bestellen en de prijs betalen die zij op de site aangeven, of hebben we na 2 weken weer de douane in onze nek hangen ? ::)

Hi,

Ik verkoop een exemplaar dat gisteren aangekomen is. Per ongeluk dubbel besteld. Wel even uit doosje gehaald om te kijken of het dezelfde DVD was (heb vroeger een nare ervaring met namaak gehad) maar nog geen enkele keer afgespeeld. 20 EUR incl. verzendingskosten.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Arno P

Johan, mooi dat je er een over hebt. Kom je binnenkort aan deze kant van de maas....? Dan kun je meteen eens bij mij komen kijken.... ;)

Johan Van Gompel

Quote from: Arno P on September  6, 2003, 09:33:27
Johan, mooi dat je er een over hebt. Kom je binnenkort aan deze kant van de maas....? Dan kun je meteen eens bij mij komen kijken.... ;)

Hi,

Ik ga volgende week zondag naar GTDesign en kan onderweg wel even stoppen. ;)
Ik veronderstel dat ik de DVD opzij moet houden voor je? Er zijn nl. al meerdere gegadigden. ;)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Arno P

Bijna vergeten...inderdaad dvd onder de arm mee....

Leuk dat je naar GT gaat, kun je meteen zien hoeveel inspiratie van GT in mijn HT is verwerkt...

Laat mij nog even in een PM weten wanneer/hoe laat ik je kan verwachten?

eduard

Met dvdboxoffice bijna nog nooit problemen gehad met de douane. Met 1 dvd je eigenlijk nooit problemen en meestal laten ze de prijs weg. Ik kreeg gisteren season4 stargate binnen en op de bon stond waarde nul, dus geen last van de douane.

m mulder

Ik heb mijn versie uit Australië. Lekker snel in huis 4 a 5 dagen. Regio 4, maar wel Engels en Nederlands ondertiteld. En niet duur € 23,--
Zie http://www.ezydvd.com.au/