Laat on-line weten wat je van ons vindt.....

Started by J.A.F._Doorhof, September 5, 2003, 16:14:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wij als ITC proberen altijd goed voor onze klanten te zijn, waarvan dit forum een zeer uit de hand gelopen vorm is  ;D 8).

We zouden het op prijs stellen als u ook op deze sites uw mening geeft over ons bedrijf.

http://www4.hccnet.nl/www/index.cfm?fuseaction=cons.showCompany&naam=359
Van de HCC, kost niets en u kunt direct iets posten of alleen stemmen.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/?Naam=&Plaats=&Alpha=I&Sortering=&Start=100
U moet zich registreren en 2 weken wachten.

Het liefste horen we horen ontevreden klanten natuurlijk direct zodat we direct aktie kunnen ondernemen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Scarp

Hmm... als ik het zo zie is er een verschil in reacties van de HT klanten en de PC klanten van ITC. De HT'ers zijn positiever dan de PC'ers.

J.A.F._Doorhof

 ;D
Daar mag geen enkel verschil in zitten, het is hetzelfde bedrijf.
Probleem met de PC-ers is dat dit een HELE grote meute is met ook mensen die eerder op internet klagen dan dat ze bij ons terug komen, tevens staan er ook pure onzin verhalen tussen.

Zoals oa dat we alleen maar 2e hands spullen zouden verkopen als nieuw, tja hoeveel 2e hands PIV 3.06ghz's moet ik dan wel niet hebben  ;D, probleem bij ons is dat we alles voorzien van een garantiezegel en ja dan is de doos open geweest, maar goed je hebt dan wel 2 jaar garantie van ons.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink



Scarp

#5
Ook gestemd :)

En nog ff bij tweakers een reactie neergezet :)

MrPink

De beoordeling van ITC gaat zienderogen vooruit. :)

Zouden ze iets aan de service en zo gedaan hebben? ;D

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Op zich niet we doen altijd al ons best.
Het is alleen een doorn in ons oog dat je bijna alleen maar ontevreden klanten on-line ziet, ITC bestaat nu al bijna 10jaar en de ontevreden klanten kan ik op 2 handen tellen, en ik weet zeker dat we ook echt alles voor die mensen gedaan hebben.

Vandaar dus ook wat tegengas gevraagt aan de tevreden klanten :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink


B. Kuiper

Bij HCC even online gestemd......naar eer en geweten.....in een klant-bedrijf relatie geld het piep-systeem....degene die het hardste piept wordt het eerst gehoord...

Vandaar mijn stem.....niets dan goeds......

Ik blijf het zeggen, een ONnederlandse manier van zaken doen.....eerlijk, recht voor zijn raap en klantgericht......
"Always a little further"

jaco

Ik heb ook gestemd (al tijden terug)
Prima ervaring met de PC kant van ITC.  Als sinds 5 jaar of zo haal ik daar mijn PC's

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

kermit


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview