Haperen dvd.... Denon S302....Firmware upgrade wil niet

Started by Flamingo_BB, April 11, 2010, 16:30:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flamingo_BB

Hallo,

Ik ben nu iets meer als 1 jaar in het bezit van een Denon S302, gekocht op aanraden van dit forum :).... waarvoor nog steeds mijn dank. Zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=84408.0

Eigenlijk heb ik al die tijd al iets last gehad van haperende dvd's.... kijk echt af en toe nog maar een normale dvd, meeste bluray via de laptop. Tot ik er vandaag weer een dvd in legde en na een tijdje weer een boel gehaper of het beeld staat ineens stil :S. Met het gevolg dat ik nu best wel over de zeik ben voor zo'n duur product.

Nu had ik het idee om de firmware eens te gaan updaten.... ben naar deze site gegaan: http://firmware.denon-online.eu/, 3cd's gedownload van ongeveer 40 mb per stuk :S.

Toen moest ik ze gaan branden, met Iso 9660 en max 4 speed........ een beetje pc van deze tijd kan dat niet meer. Op mijn laptop moest ik minimaal 10 speed branden, geprobeerd en 3 cd's verknald de Denon gaf een schijffout aan. Daarna bij de familie langs gegaan die op de laptop nog wel 4 speed kon branden maar weer een helaas weer 3cd's verknald.... de Denon blijft een schijffout aangeven.

Dit zijn de gegevens die ik krijg als ik zoek op beschikbare firmware:

Gefundene Downloads für das Modell S-302


Filename Art Beschreibung Hinweis Version Datum
changelog_S302.txt (557 bytes) Changelog      18.06.2009

GEN004140_S302_DSP.zip (37.76 MB) Firmware  CD2 von 3
Es müssen alle 3 CD's in der richtigen Reihenfolge aufgespielt werden.
Das ZIP File bitte entpacken und beide Dateien auf CD1 nach ISO 9660 mit max.4-facher Geschwindigkeit brennen und die CD abschließen.   4140 07.01.2008

GEN86272A_S302E2_SYS.zip (38.02 MB) Firmware  CD1 von 3
Es müssen alle 3 CD's in der richtigen Reihenfolge aufgespielt werden.
Das ZIP File bitte entpacken und beide Dateien auf CD1 nach ISO 9660
mit max.4-facher Geschwindigkeit brennen und die CD abschließen.   GEN86272A 27.05.2008

GEN862806_S302_SUB.zip (37.73 MB) Firmware  CD3 von 3
Es müssen alle 3 CD's in der richtigen Reihenfolge aufgespielt werden.
Das ZIP File bitte entpacken und die Datei auf CD3 nach ISO 9660 mit max.4-facher Geschwindigkeit brennen und die CD abschließen.   862804 18.06.2009

LIESMICH S302.pdf (40.82 KB) Update-Anleitung Update-Anleitung   1.00 07.01.2008

De tekst die hierbij staat heb ik ook gevolgd, max 4 speed branden, Iso 9660 aanvinken en de CD daarna afsluiten.

Dus wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Nu zit ik net onder dit schrijven te bedenken moet ik het misschien op dvd's branden en niet op gewone cd's? wel van de zotten trouwens dan om per dvd een bestandje van 40 mb op te zetten.


Flamingo_BB

Helemaal niemand ?

Ook niet iemand die 3 dvd's ter beschikking stelt waarvoor ik natuurlijk betaal. (moeten ze natuurlijk wel hebben gewerkt op uw eigen Denon S302).

PeterF

Beste,

Ik heb zojuist mijn Denon S302 geupgrade met 3 DVDs. De upgrade is geslaagd. Het ging mij op het Lipsync krijgen van beeld en geluid op mijn nieuwe TV en Denon combinatie. Dat werkt nu. Helemaal gelukt met DVDs.

Met de CD's lukte het niet, want de Denon wil geen CDs lezen. Een euvel wat bekend is en dat ik nu ook op mijn tweede S302 heb. Ik rip al mijn gekochte CDs zodat ik het probleem omzeil, maar voor zo'n duur apparaat is het wel bizar.

Ik stel mijn DVDs beschikbaar. Laat je e-mail adres weten en we krijgen contact.



Philip

Beste,

Heeft iemand de firmware update nog op een cd of dvd en kan ik deze overnemen?

Groet,
Philip