3D Projectoren

Started by Etiennevh, April 1, 2010, 22:55:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MaxxMark

bij mij thuis zou het prima gaan :) 2.50 breed op 3m afstand :P

Ik zie mezelf wel zitten hoor! :D

Als JVC met een 3d projector variant komt die verder performed zoals mijn RS10, dan doe ik deze weg!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Quin K

Quote from: Duckt on April 25, 2010, 20:23:05
Voor je favorieten !

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1235639

Tot CEDIA in September moet je niet verwachten dat je iets gaat horen.
De leveranciers zullen niets vertellen omdat er anders niet veel projectoren meer worden verkocht.

Stel je voor dat JVC of Epson gaan melden dat dit jaar of begin volgend jaar 1080P 3D projectors tussen de 3000€ en 5000€ te koop zullen zijn.

Dat druk te verkoop...  ;)



Mijn eerste schrijven hier op de forum maar goed.

Lijkt me inderdaad niet slim om dit door bijvoorbeeld JVC of Epson van de daken te roepen want dat gaat de verkopen zeker drukken. Moet eerlijk zeggen dat je op Google echt van alles kan vinden maar iets echt concreets over JVC of Epson nada.

Ik ben echt een moviegek (en Gamer) en ik kan me niet voorstellen dat mensen hiervoor zullen gaan, met het gezin een brilletje op?
Nu snap ik dat het met de techniek nou eenmaal zo gaat maar dit is toch zo overduidelijk als wat, zou bijna geldklopperij zeggen.
Iedereen straks zo'n zogenaamde 3D ready TV/Projector inclusief brilletjes en over een jaartje of 5-6 komen de eerste FULL HD 3D TV's etc uit.
Oh en als je dat hebt komt SUPER FULL HD uit  :hehe:
Avatar 3D gezien in Kinepolis Antwerpen, THX geluid, THX settings, digitale projectie en wow wat was dat mooi.
De volgende dag nog een keer gaan kijken maar helaas was de 3D projector stuk en keken wij dit in 2D digitaal High Def beeld, nou ik kan je vertellen fantastisch en geen irritante brilletje op.

Maar iedereen zo zijn eigen keuzes en daarom ga ik gewoon voor een FULL HD 2D projector van Epson TW5500. (sorry Frank ik had deze het liefst bij jou gekocht maar de prijs was zo'n groot verschil dat ik niet anders kon, maar ik ga deze zeker bij jou laten calibreren!)
LG OLED 65C8, DENON X8500, TrueAudio speakers, 13.1 AURO 3D SETUP, Xbox One X, JVC D-ILA NZ8, 135 inch high contrast Tab Tension Elite screen, SVS Cylinder subwoofer.

dvh99

volgens mij is een 3d projector niks anders dan een pj met een hoge bandbreedte.
denk aan 1920*1080 120hz.
eind dit jaar koop ik er een 9500ultra bij, blenden en ik ben meteen klaar voor de 3d hype.
niet dat ik daar op zit te wachten overigens.
1080p 120 hz is voor 1 pj iets teveel van het goede.
1080p 72 en 75 hz doet ie op z`n sloffen.