To do prog, syncen, mobile me

Started by Yanmik, March 31, 2010, 15:44:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yanmik

Ben op zoek naar progje/app wat volgende doet:
Voor snelle notities en zaken die ik veel nodig heb gebruik ik momenteel op imac het programma Xpad
Dit vind ik makkelijk (zelf categorieen aanmaken, het prog opent snel, heb ik vast geplaatst in dock enz)
Echter wil ik graag deze notities ook kunnen lezen en aanpassen vanop andere computers (laptop en in de toekomst ipad) en indien mogelijk ook vanaf iphone.
Heb op de imac een drobo voor opslag, deze staat gedeeld en is bereikbaar vanop andere computers.
Voor de iphone en syncen van ical en mail tussen computers beschik ik over een mobile me account.
Het prog zou liefst ook automatisch moeten syncen met mobile me en de mogelijkheid hebben om tegelijk vanop andere computers aanpassingen te doen in de notities zodat deze dan weer direct te zien zijn op alle aangesloten computers via mobile me.
Ik dacht zelf aan Things maar synct niet direct en automatisch dacht ik en heeft ook niet mogelijkheid om met meerderen tegelijk aanpassingen te doen.
Dropbox is leuk en goed maar niet voor wat ik wil; want ik gebruik geen verschillende bestanden maar gewoon alle notities binnen 1 to-do prog.
Wie gebruikt zoiets of heeft een oplossing?

Alvast dank.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber