David Gilmour Remember that Night bij BOL nu 4,99 blu ray

Started by schedel, March 23, 2010, 23:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luuk

Ik heb een aantal keren aangegeven via de mail dat ik wilde dat ze de order lieten staan en elke keer vertelden ze me dat de leverancier nu eenmaal niet kon leveren en dat het gewoon een op is op aktie was.
En ze wilden mij niet de toezegging doen dat als de disc weer leverbaar was, ik hem alsnog kon krijgen voor de oude prijs van €4,99.
Ik heb daar meerdere keren om gevraagd maar die toezegging niet gekregen.
Nadat ik weer te horen had gekregen dat hij echt niet te leveren was en ik zag dat 2 dagen daarna hij ineens weer op de website stond, heb ik weer een mail gestuurd.
De disc was vlak daarna weer van de website verdwenen en ik kreeg als antwoord dat hij per abuis op de website was gezet als leverbaar.
Ik heb daarna, net als vele anderen, het standaard mailtje gestuurd waarin in Bol.com hield aan de verkoopovereenkomst van toen.
Daarna kreeg ik pas de bevestiging dat ik de disc kon bestellen voor de normale prijs en dat ik dan het teveel betaalde terug zou krijgen.
Maar toen was dus de disc al weer van de website verdwenen.
Ik heb er dus bovenop gezeten vanaf het begin maar tot nu toe nog geen succes.
Ik heb nu inderdaad eindelijk de toezegging en zal dus de website goed in de gaten gaan houden
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

DV79

Voor mij geldt een vergelijkbaar verloop. Nu met Audiofiel z'n resultaat er ook nog maar eens een mailtje tegenaan gegooid.
Nee heb je ......
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854