Demo avonden Samsung 3D tv

Started by FVSmits, March 20, 2010, 16:35:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FVSmits

Beste Forumlezers,

Binnenkort houden wij twee demo avonden betreffende 3D TV van Samsung, 26 en 27 April.
Inschrijven via mail of per telefoon, wij hebben slechts ruimte voor totaal 80 personen.
De eerste demo's hebben wij zelf mogen zien en waren adembenemend goed, zelfs onder grote kijkhoek.

Op de demo avonden zijn er ook mensen van Samsung Nederland aanwezig voor eventuele vragen en de koffie staat klaar.



Betreffende schermen zijn moeilijk leverbaar i.v.m. enorme vraag.

Ghosty J

Wat voor films worden er getoont?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

skank1

zullen de c7000 en c8000 plasma's ook aanwezig zijn? Waar is die demo? Hopelijk niet te  ver van België :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Shadowfox


skank1

Quote from: Shadowfox on March 20, 2010, 18:16:20
demo is in arnhem centrum

te ver :( weet iemand v demos af in belgiË?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

celerontje

Werner gaat iets organiseren.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

home@the movies

QuoteHij is Belg!

Is dat erg?, en zo ja bestaat daar medicatie voor ;D ;D ;D


Groet

Werner

bmateijsen

Quote from: Ghosty J on March 20, 2010, 18:02:26
Wat voor films worden er getoont?

Ik denk dat het alleen materiaal is wat Samsung zelf geschoten heeft en/ of games.
Er zijn namelijk nog geen 3D films voor de nieuwe techniek ;)

mack

Quote from: bmateijsen on March 21, 2010, 18:18:44
Ik denk dat het alleen materiaal is wat Samsung zelf geschoten heeft en/ of games.
Er zijn namelijk nog geen 3D films voor de nieuwe techniek ;)

Wat ik begrepen heb kunnen de schermen ook 2D omzetten naar 3D met bevredigend resultaat.

skank1

Quote from: home@the movies on March 21, 2010, 18:16:58
Is dat erg?, en zo ja bestaat daar medicatie voor ;D ;D ;D


Groet

Werner

wel Werner, heb je meer info over een demo ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

home@the movies

Quotewel Werner, heb je meer info over een demo


Ik ga direct een toppic openen waar mensen die interesse hebben zich kenbaar kunnen maken, als er voldoende belangstelling is dan zou het de bedoeling zijn om verschillende 3D setups op te stellen, zowel projectie, actief, passief flatscreen enz.
Uiteraard vraagt dit wat werk en dan zou ik wel een soort van bevestiging of inschrijving moeten hebben, om zeker te zijn dat al het werk niet voor niets is geweest, als ik iets doe dan probeer ik dat zo goed mogelijk te doen.

Vriendelijke groeten

Werner

skank1

Quote from: home@the movies on March 21, 2010, 20:24:03
Ik ga direct een toppic openen waar mensen die interesse hebben zich kenbaar kunnen maken, als er voldoende belangstelling is dan zou het de bedoeling zijn om verschillende 3D setups op te stellen, zowel projectie, actief, passief flatscreen enz.
Uiteraard vraagt dit wat werk en dan zou ik wel een soort van bevestiging of inschrijving moeten hebben, om zeker te zijn dat al het werk niet voor niets is geweest, als ik iets doe dan probeer ik dat zo goed mogelijk te doen.

Vriendelijke groeten

Werner

in welke tijdspanne zou dit gebeuren en vooral waar?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

home@the movies

Quotein welke tijdspanne zou dit gebeuren en vooral waar?

Ik heb net een ander toppic aangemaakt, zo maak ik geen misbruik van het toppic dat door mijn collega's is gestart, dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn ;)

Locatie zal ofwel bij ons te Breendonk zijn of eventueel te Wijnegem (bij Antwerpen), datum zal een beetje afhankelijk zijn van belangstelling, maar uiteraard zo snel mogelijk.

Groeten


Werner


Roger Black

Ik wil wel komen!

Is het in Arnhem?
Hoe laat en waar?

supergijs

Ik weet van LG dat ze druk zijn content te maken voor hun 3d tv's. Zijn nu voornamelijk demofilmjes voor beurzen en shows.

Roger Black

Het is nu de 25e, ik wil graag komen kijken maar dan moet ik wel weten waar het is..