Flashforward

Started by JCL, March 19, 2010, 13:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MaxxMark

Quote from: tiptop on July 16, 2010, 20:40:24
Dat is wel jammer. Helaas doen ze dat steeds vaker met films en series. The golden compass, The Hobbit, MGM failliet (dat verklaard natuurlijk ook iets  :dry:)

Tja, de maker van een serie zal natuurlijk aansporen op continuïteit van de serie. Anders heb je maar 1 seizoen en is het over :)

Maar ze zouden van mij wel wat meer mogen sturen op het optijd bekend maken van dat een serie gecancelled wordt zodat ze een passende afsluiting kunnen maken ipv zo'n open eind :)

Ultieme voorbeeld van fout doen en daarna weer goed maken is Jericho geweest :) Na S1 stoppen met een open eind. VErvolgens de hele aanhang van de serie over de zeik. Toen zijn ze gezwicht en hebben ze een S2 gemaakt. Welke ook niet aan sloeg, en vervolgens heeft S2 2 eindes gehad. 1 open, 1 gesloten. De gesloten versie airde. En helaas was toen de serie over :'(
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Bing

Ik heb voor t gemak de serie uit america gedownload. 720p met dts audio. Het was net alsof ik een blu-ray keek. Met name het geluid in de serie was echt ongelovelijk, ik denk dat ik het mede daardoor een enorm spannende serie vond.

Nightrider

Vind de stijl van deze serie op Heroes lijken, al vond ik die een stuk boeiender om naar te kijken.
Maar ik moet zeggen dat het wel een leuke serie was om naar te kijken, met mooie beelden en goede geluidseffecten :smile: