*** 2010 Mega 3D Database Topic - 3D TV vergelijking: Panasonic vs. Samsung ***

Started by POWERMAN, March 16, 2010, 18:09:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sphinkx

Quote from: activ on March 21, 2010, 07:43:54
Ik maak me echt een beetje zorgen over dat 3d gedoe, ik vindt het altijd leuk om de nieuwste snufjes te hebben maar ik het net een nieuwe Rotel en zie het niet echt zitten om die te upgrade (slik, te veel geld om in een paar maande af te schrijven). Ik hoop dus wel heel erg hard dat er een fatsoenlijke oplossing komt om bestaande audio te behouden en dan alleen de tv en Blu-Ray te upgraden.

Die is er toch?  Je kan toch een 3D BR speler kopen met 2 HDMI uitgangen.  1 naar je receiver voor het geluid.  De 2de naar je 3D TV.  Zo heb je geen receiver nodig die HDMI 1.4 aankan.
TV: LG OLED77GX - Xbox X Series - Nvidia Shield 2017 - Marantz SR 5014
Speakers: Self made Subwoofer - Front: Oberon 7 - Center: Dali Oberon Vokal - Surround Back: Dali Oberon On Wall - Rear Surround High: Dali Fazon sat

bles

De TX-P65VT20 wordt eind juni pas door de fabriek aan ons uitgeleverd. Voor die tijd is dit model niet verkrijgbaar in Nederland, wij hebben hem zelfs nog niet gezien..
Ons advies is daarom om begin juli bij de dealer te informeren naar beschikbaarheid

Misschien ook beter  :tongue2: na het WK voetbal zakt alles weer inelkaar  :clapping:


MaxxMark

ik had em inderdaad ook gezien, helaas weinig diepgang over het 3d aspect
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

Gewoon zelf gaan kijken, zoals ik gedaan heb! ;D
Klein beetje ghosting, maar voor de rest :inlove:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MaxxMark

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

donaldk

BCC adverteert nu dat ze de 50" VT20 hebben voor 2599,- inclusief twee brilletjes.



edwinvh

voor de panasonic TX-P65VT20  is de adviesprijs al gestegen met 500 euro.  :(  (op de site van panasonic)
En dat terwijl hij nog niet eens in nederland is geweest.

htjan160756

Quote from: edwinvh on May 21, 2010, 20:52:17
voor de panasonic TX-P65VT20  is de adviesprijs al gestegen met 500 euro.  :(  (op de site van panasonic)
En dat terwijl hij nog niet eens in nederland is geweest.

Hallo,

Dit vind ik echt een K*T streek van Panasonic.
Hier gaan ze zeker klanten mee verliezen.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

quyen

Vind ik ook een schande , nu ga ik wachten to hij 4000 kost of ik koop een samsung 3d plasma  zelfde maat rond 2500 euro

POWERMAN

Heb nu 2 dagen minimaal een uurtje naar de VT20 gekeken  :popcorn: in 3D en dat zag er echt supper de super uit .

Het leek net of je door een raam naar binnen keek van wat je zag , zo realistisch qwa kleuren  .  :wub:

Ben blij dat ik de laaste kuro series  toch maar niet heb gekocht destijds want dan was ik nu zwaar teleur gesteld , wat panasonic nu neerzet is de optelsom van alle kwaliteits componenten die ze in de loop der jaren hebben ontwikkeld en het eind product overtreft nu echt de Kuro.

Hoop dat ze voor de kuro bezitters dat panasonic binnenkort een leuke inruil aktie starten zodat ze ook weer van de nieuwste generatie plasma techniek mee kunnen genieten want dankzij opheffing van kuro is panasonic plasma nu aan de top. ;)

Heb de VT20 ook vergeleken met de samsung 7700 led/lcd maar dat is appels met peren vergelijken.

Het design van samsung is wel vele malen mooier dan de wat bruine kleur en sobere design van panasonics VT20.

Ben wel erg benieuwd wat de 3D plasma van samsung gaat doen , als deze net zo goed is als de panasonic VT20 dan heeft deze wel mijn voorkeur want dan heb je en een top design tv en een high end beeld.


LOTS

Quote from: POWERMAN on May 22, 2010, 22:33:29



Ben blij dat ik de laaste kuro series  toch maar niet heb gekocht destijds want dan was ik nu zwaar teleur gesteld , wat panasonic nu neerzet is de optelsom van alle kwaliteits componenten die ze in de loop der jaren hebben ontwikkeld en het eind product overtreft nu echt de Kuro.





Totdat je de eerste van drie stappen van het lichter worden van je zwartwaarde ziet (al na zo'n paar honderd uur), oplopend tot een nivo van een gemiddelde LCD en de floating blacks....
Dan denk ik dat het met die teleurstelling nog wel mee valt.... ;)
LOTS: Lord Of The Strings

Snowmaster

Quote from: POWERMAN on May 22, 2010, 22:33:29
Ben blij dat ik de laaste kuro series  toch maar niet heb gekocht destijds want dan was ik nu zwaar teleur gesteld , wat panasonic nu neerzet is de optelsom van alle kwaliteits componenten die ze in de loop der jaren hebben ontwikkeld en het eind product overtreft nu echt de Kuro.

Hoop dat ze voor de kuro bezitters dat panasonic binnenkort een leuke inruil aktie starten zodat ze ook weer van de nieuwste generatie plasma techniek mee kunnen genieten want dankzij opheffing van kuro is panasonic plasma nu aan de top. ;)


Als je een feature freak bent dan zit je met de beste Kuro helemaal verkeerd en met een VT20 helemaal goed.
Een inruilaktie voor Kuro's zal weinig succesvol zijn want als je de reviews goed leest dan haalt de VT20 het nog steeds net niet.
Bij de echt goede reviews zijn beide schermen gecalibreerd en goed aangesloten. Ze laten dan zien wat ze echt kunnen en dat is gewoon heel erg veel. Ga dus lekker genieten van zo'n VT20  ;).
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

POWERMAN

Getallen zijn leuk maar zeggen in de praktijk ook niet alles , maar als je eenmaal de VT20 zelf rustig op je gemak hebt bekeken en het extraatje zoals 3D dan weet je wel beter :inlove:

Bama

Quote from: quyen on May 22, 2010, 17:25:16
Vind ik ook een schande , nu ga ik wachten to hij 4000 kost of ik koop een samsung 3d plasma  zelfde maat rond 2500 euro

Misschien heeft het wel met inkoop te maken, de yen blijft maar stijgen en het kan dus zijn dat met de euro is ingekocht.

POWERMAN

Zit er aan te denken om morgen even zo n VT20 te halen met een 3d blu ray speler. :popcorn:

Schijnt de beste tv van dit moment te zijn , alleen dat kleurtje ben ik niet zo blij mee maar dat kan ik bij zo n plakbedrijf mischien wel met een carbon folie af laten beplakken. O0

Die Samsung plasma is wel veel mooier qwa disign maar ik vertrouw die techniek van hun niet zo en levertijd duurt nog wel even , heb de 850 met buzz 3x gehad en alle 3 retour omdat ze er niks aan konden doen.

Hoop alleen niet dat ze na mn aankoop  ineens qwa prijs flink gaan dalen , maar gezien de vraag zal dat nog wel even duren.

Bama

Lijkt me ook mooi carbonfolie op je tv plakken. Petje achterstevoren opzetten, scheef op je bank gaan zitten en naar je Johny en Anita TV kijken ;D

POWERMAN

 :P :P grappig


hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Johnnie en Anita hhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaa

moment


zo eff mn onderbroek vervangen  , plasje gedaan van het lachen      ---      haaaaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaa


blerrrrrrrrrrrrrrr blerrrrrrrrrrr

stoppen nou hhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiii hiiiiiiiiiiiiiiiiii


Ik bedoel de dure van 3M


ha ha ha jij dacht van die johnnie en anita carbon  ;D ;D ;D ;D

Nee de VT20 is meer Bart en ingrid      ;D :P ;D :P

:wacko:

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

POWERMAN

oo die van Henk en Ingrid betalen voor Ali en Fatima , nee die bedoelde ik juist niet , Bart koopt de VT20 voor zichzelf en Ingrid :angel:

POWERMAN

Weer een redenen om een panasonic VT20 plasma te nemen ipv een samsung led :popcorn:

FILMPJE  http://www.youtube.com/watch?v=C8haf9oIlkk&feature=related

Maartje

Quote from: POWERMAN on May 25, 2010, 01:18:46
Weer een redenen om een panasonic VT20 plasma te nemen ipv een samsung led :popcorn:

FILMPJE  http://www.youtube.com/watch?v=C8haf9oIlkk&feature=related

no offence maar als die panasonic 1000 euro duurder is kan mij die kijkhoek geen zier schelen hoor . . . .  ;)
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .