*** 2010 Mega 3D Database Topic - 3D TV vergelijking: Panasonic vs. Samsung ***

Started by POWERMAN, March 16, 2010, 18:09:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

activ

Ik maak me echt een beetje zorgen over dat 3d gedoe, ik vindt het altijd leuk om de nieuwste snufjes te hebben maar ik het net een nieuwe Rotel en zie het niet echt zitten om die te upgrade (slik, te veel geld om in een paar maande af te schrijven). Ik hoop dus wel heel erg hard dat er een fatsoenlijke oplossing komt om bestaande audio te behouden en dan alleen de tv en Blu-Ray te upgraden.

UPP

Ik begrijp de hele ophef niet. Ik heb gisteren een 3D Sony LCD TV mogen aanschouwen. Toegegeven het is 'grappig' maar ik ben er niet kapot van. Het heeft ook alleen een 'cool effect' als je met je bakkes op 't scherm zit. Als je dat niet doet moet je wel een heeeel groot scherm kopen. Anders zijn de effecten gewoon minder merkbaar. Bijvoorbeeld als een haai (3D aquarium) op je afgezwommen komt dan zwemt hij niet echt door je heen op een klein scherm. Wel leuk is 3D gaming. Maar dan die bril (active shutter).. kolere wat een topzwaar ding! Glijd gewoon van m'n neus af en geeft me geen fijn gevoel. Ik zie mezelf zo niet op de bank thuis zitten film kijken of een hele avond gamen. Nee die bril daar mogen ze van mij nog wel effe aan werken. Verder moest ik erg wennen, kreeg er een beetje 'koppijn' van in het begin. Echt 3D is het namelijk ook niet in mijn ogen. Het zijn 2 vlakken waarin gewerkt wordt. Je hebt een achtergrond die er gewoon uitziet als elke normale film en een laag ervoor waarin zich 3D taferelen afspelen. Vanuit mijn opzicht werken die 2 niet samen als één echt 3D geheel. Zoals eerder werd gezegd zou ik zo'n 3D functie als leuke bijkomstigheid zien, maar zeker geen argument om zo'n TV te kopen.

Major_Ton

Quote from: UPP on March 21, 2010, 10:57:18
Ik begrijp de hele ophef niet. Ik heb gisteren een 3D Sony LCD TV mogen aanschouwen. Toegegeven het is 'grappig' maar ik ben er niet kapot van. Het heeft ook alleen een 'cool effect' als je met je bakkes op 't scherm zit. Als je dat niet doet moet je wel een heeeel groot scherm kopen. Anders zijn de effecten gewoon minder merkbaar. Bijvoorbeeld als een haai (3D aquarium) op je afgezwommen komt dan zwemt hij niet echt door je heen op een klein scherm. Wel leuk is 3D gaming. Maar dan die bril (active shutter).. kolere wat een topzwaar ding! Glijd gewoon van m'n neus af en geeft me geen fijn gevoel. Ik zie mezelf zo niet op de bank thuis zitten film kijken of een hele avond gamen. Nee die bril daar mogen ze van mij nog wel effe aan werken. Verder moest ik erg wennen, kreeg er een beetje 'koppijn' van in het begin. Echt 3D is het namelijk ook niet in mijn ogen. Het zijn 2 vlakken waarin gewerkt wordt. Je hebt een achtergrond die er gewoon uitziet als elke normale film en een laag ervoor waarin zich 3D taferelen afspelen. Vanuit mijn opzicht werken die 2 niet samen als één echt 3D geheel. Zoals eerder werd gezegd zou ik zo'n 3D functie als leuke bijkomstigheid zien, maar zeker geen argument om zo'n TV te kopen.

Zo te lezen zijn we het inderdaad met elkaar eens. Ik heb al eens eerder geschreven wat ik van het huidige pseudo 3D vind. Ik zal nog eenmaal quoten en daarna houd ik er ook over op. Iedereen ervaart het voorzich en daarom bevat het huidige 3D niet één enkele waarheid;

"Ik weet het nog niet zo met 3D... Het zal wel aanslaan bij de massa omdat alles wat 'extra' is meteen iedereen wilt hebben. Net zoals 1080p op je 26" LCD waar je 3 meter vandaan zit... Ik heb Avatar nu 2 maal in de 3D gezien. Eén keer in Pathé Den Haag en een keer in Imax A'dam. Ik vind tot nu toe 3D van weinig toegevoegde waarde. Waarom? Omdat ik het kunstmatig vind overkomen. Het blijft namelijk nogsteeds op een 2D vlak geprojecteerd worden. Met ander woorden; Als ik van links naar rechts door de zaal loop, krijg ik niet een 'andere kant' te zien. Dan wat mij erg tegenstaat is de focus. Dit wordt voor je gedaan waardoor er dingen op de voor of achtergrond onscherp zijn, waar ik in het echt zelf willekeurig op zou kunnen focussen. Volgende punt is de motion van het beeld. Nu zijn we allemaal zo intensief bezig geweest met juddervrij beeld, 24 frames correcte weergave etc en wat zie tot mijn verbazing? Houterige bewegingen als een malle. Het zal absoluut een andere achtergrond hebben als een niet matchende refresh rate met de frame rate, maar het irriteert me evenveel. Dan wil ik inderdaad, zoals andere al aangeven, niet met 5 of 6 man een film gaan kijken in huis waarbij iedereen een spacebril op de neus heeft zitten. Voor in de bios leuk, maar thuis zie ik dat, voor alsnog, niet snel gebeuren.
Voorheen met grote producties als Star Wars en Lord of the Rings heb ik nooit diepte in het beeld gemist. Revenge of the Sith zag ik in de grote zaal van Utopolis in Almere, waar ik bij de openings scene echt het gevoel had dat ik 'erbij' was. Het is ook maar net hoe de regie zijn werk heeft gedaan... Maargoed, ieder zijn/haar mening natuurlijk!!
"
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

Major_Ton

Erg interessant topic trouwens POWERMAN, mijn complimenten. Komende weken zal ik de SONY, Samsung en Panasonic binnenkrijgen en allemaal zullen ze uitvoerig getest worden. Natuurlijk ben ik zelf erg benieuwd en uiteraard zal ik de club hier op de hoogte houden :thumbs-up:
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

UPP



Wat jij beschrijft is exact hoe ik het vorige week ervaarde toen ik in Tuschinski naar Alice in wonderland zat te kijken (heb avatar nog niet gezien), Ik twijfelde nog effe of ik naar Pathe Arena zou fietsen (IMAX), maar daar had vriendinlief weinig trek in ;D Vooral als je 'gedwongen' wordt naar het 3D object voorin het beeld te kijken, maar je focust op de achtergrond, dan wordt alles maar een beetje blurry en houterig. Ik vond het niks en begreep na de film alle 'avatar-ophef' niet. Ik ben van plan deze nog in een IMAX te kijken maar betwijfel of dat mijn mening veel zal doen wijzigen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel degelijk een leuke ontwikkeling en moedig de industrie alleen maar aan dit door te ontwikkelen. Maar dat laatste zal in mijn ogen zeker moeten gebeuren eer ik zo'n TV zal kopen.

Major_Ton

Quote from: UPP on March 21, 2010, 19:20:55
Wat jij beschrijft is exact hoe ik het vorige week ervaarde toen ik in Tuschinski naar Alice in wonderland zat te kijken (heb avatar nog niet gezien), Ik twijfelde nog effe of ik naar Pathe Arena zou fietsen (IMAX), maar daar had vriendinlief weinig trek in ;D Vooral als je 'gedwongen' wordt naar het 3D object voorin het beeld te kijken, maar je focust op de achtergrond, dan wordt alles maar een beetje blurry en houterig. Ik vond het niks en begreep na de film alle 'avatar-ophef' niet. Ik ben van plan deze nog in een IMAX te kijken maar betwijfel of dat mijn mening veel zal doen wijzigen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel degelijk een leuke ontwikkeling en moedig de industrie alleen maar aan dit door te ontwikkelen. Maar dat laatste zal in mijn ogen zeker moeten gebeuren eer ik zo'n TV zal kopen.

Ik wil er wel aan toevoegen dat Avatar in Imax kijken echt de moeite waard is. Niet vanwege het verhaal, ook niet eens zozeer vanwege het toegevoegde 3D, maar wél vanwege de grafische pracht en grootsheid wat deze film weet neer te zetten. Ik kan ook niet wachten op de Blu-Ray (Ik heb vandaag Eur 40,- bij Videoland betaald. Ik krijg er 40,- huurtegoed voor en..... roffel, roffel, Avatar op Blu-Ray! (ophalen op 16 april) Leuke deal leek mij zo...).
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

MaxxMark

16 april al?

Amazon.com en Bluray.com hebben het steeds over 21/22 april. Of is die releaselist achterhaald?
(http://www.blu-ray.com/news/?id=4298)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Major_Ton

Videoland zegt 16 april! Ach ik ben toch aan het verhuizen/verbouwen en het zal pas mei worden eerdat ik weer in volle glorie een film kan kijken thuis. 16, 21 of 22 april... Beats me ;)
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

UPP

Quote from: Major_Ton on March 21, 2010, 22:04:53
Ik wil er wel aan toevoegen dat Avatar in Imax kijken echt de moeite waard is. Niet vanwege het verhaal, ook niet eens zozeer vanwege het toegevoegde 3D, maar wél vanwege de grafische pracht en grootsheid wat deze film weet neer te zetten. Ik kan ook niet wachten op de Blu-Ray (Ik heb vandaag Eur 40,- bij Videoland betaald. Ik krijg er 40,- huurtegoed voor en..... roffel, roffel, Avatar op Blu-Ray! (ophalen op 16 april) Leuke deal leek mij zo...).
Hé bedankt voor de tip, dan ga ik dat ook effe doen, gheghe. Dat huren doe ik toch wel. Heb ik er meteen een gratis filmpie bij ;D

Marsh

Het is en het blijft voorlopig na mijn mening nog wel even een "hype", niet alleen bij de consument, maar ook bij de grote merken die er nu plotseling geld in zien.
Helaas zal het zoals alle nieuwe ontwikkelingen die komen, te snel op de markt worden gebracht met nog erg veel kinderziektes.
Daarnaast zijn mensen net pas aan het wennen aan het nieuwe HD tijdperk, en beginnen mensen nu pas te kijken naar een blu-ray speler omdat ze het toevallig ergens bij buurtgenoten hebben gezien.
Dan is 3D in mijn ogen nog lang niet toe om de markt de veroveren.
Daarnaast ben ik benieuwd hoe ze het willen doen met normale tv-programma's in de toekomst...
Ik heb weinig zin om Ludo in m'n woonkamer te zien wandelen, als m'n vriendin weer zo nodig GTST aan moet knallen.

Nah, voor mij mogen ze nog wel even wachten, ik geniet nog veels te veel van HD op het moment.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


POWERMAN

Panasonic's VT25 3DTVs will be nearly 50% off Japanese prices, launch this week at Best Buy

http://www.engadget.com/2010/03/08/panasonics-vt25-3dtvs-will-be-nearly-50-off-japanese-prices-l/



Good news for those who found themselves a few yen short after hearing the Japanese prices of Panasonic's first 3D plasma HDTVs -- their American counterparts will be considerably cheaper. Even at a recent line show the company kept the MSRPs close to its chest, but March 10 Best Buy's 24 hour location at Union Square will sell the first full HD 3D home theater system, consisting of the aforementioned VT25, DMP-BDT350 Blu-ray player and active shutter glasses. Japan's Nikkei pegs the bundle price at around $3,000, with 50-inch televisions by themselves arriving for around $2,500. Compare that to the ¥430,000 ($4,813) price in Japan and you've got an idea of the discounting going on so Panasonic can hit its targets of 1 million 3DTVs (worldwide) sold in 2010. Can't get to Manhattan by Wednesday? The Panasonic/Best Buy team up will reportedly place demos at 300 or so stores shortly, rising to 1,000 locations by the end of the year. Unfortunately they won't be able to advertise an Academy Award for Best Picture winner (catch Samsung's ad last night?) in the 3D demo reel, but between Avatar and this week's box office smash, Alice in Wonderland, we're sure there will be at least a few people interested in taking 3D home once it's available.

http://panasonic.net/avc/viera/3d/360view/index.html

Na de zeer positieve review van de Samsung C7000 3D TV is het nu de beurt aan de Panasonic TX-P50VT20 3D NeoPDP TV. De VT20 modellen zijn de topmodellen van de 2010 TV lijn van Panasonic. Naast de 3D features heeft Panasonic een groot aantal verbetering doorgevoerd ten opzichte van de 2009 V10 serie, wat geresulteerd heeft in een nieuw en sneller NeoPDP panel.





Terwijl iedereen gespannen wacht om de nieuwe 3D TV's zelf uit te proberen heeft HD Guru de kans gekregen om bij Panasonic een eerste exemplaar te testen. Het goede nieuws is dat de 2D beeld kwaliteit beter was dan de kwaliteit van de 2009 modellen. En ook de black levels (zwart waarden) waren tot wel 50 procent dieper. Wanneer een beter HD beeld alleen niet genoeg is gaf de 50VT20 in 3D ook een uitstekende kwaliteit. Hoeveel de reviewer ook zijn best deed om motion blur, na-ijlen of artifacts issues te zien, hij kwam ze niet tegen. De 50VT20 is simpelweg een nagenoeg perfecte 3D TV.
Via het menu kun je de helderheid van 3D beeld afstellen, maar een klein nadeel is dat je dit niet kunt doen in 3D. Je zult dus van te voren het beeld af moeten stellen zodat je tijdens het kijken in 3D een perfect beeld hebt.

Volgens HD Guru is het beeld in 3D veel helderder en levendiger dan de 3D bioscoop ervaring. Als je 3D in de bioscoop een mooie ervaring vind, dan zul je deze TV thuis helemaal geweldig vinden.

Bekijk hier de volledige review
http://hdguru.com/panasonic-tc-p50vt20-3d-hdtv-hd-guru-exclusive-first-review/1391/

POWERMAN

Prijzen Samsung 3D plasma en LED TVs

Onderstaande prijzen zijn adviesprijzen en kunnen per land afwijken. Het geeft je aan de andere kant wel een goede indicatie. Samung Nederland heeft nog geen officiële prijzen laten weten.

Prijzen Samsung 2010 plasma TV's


                                                                                                                                                    Samsung PN50C8000 3D plasma

Prijzen Samsung 2010 LED/LCD TV's


Overzicht Samsung 2010 LED en plasma TVs
http://www.allesoverhomecinema.com/2010/03/overzicht-samsung-2010-led-en-plasma-tvs/

skank1

vraag me toch af hoe het zoveel kan schelen
prijzen voor de 50 inch c7000 plasma: 2499 hier; en in een winkel in belgie 1450 euro...... er klopt toch iets niet

ik heb de g20 besteld maar wou wel dat ik het geld had/ (of zou kunnen uitgeven maar 2500 voor een tv is mij teveel) voor een 50 vt20
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Major_Ton

Die prijzen kloppen van geen kant voor NL!!!

PS63C7000 - 3299,-
PS50C7000 - 1699,-
PS58C6500 - 2499,-

UE32C6700 -   999,-
UE32C6710 - 1199,-
UE32C8700 - 1399,-
UE40C6000 - 1199,-
UE40C7700 - 1999,-
UE40C8700 - 2199,-
UE46C7700 - 2499,-
UE46C8700 - 3199,-
UE55C7700 - 3199,-
UE55C8700 - 3399,-

Dit zijn op dit moment de prijzen van Samsung.
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

skank1

Quote from: Major_Ton on April  1, 2010, 17:34:28
Die prijzen kloppen van geen kant voor NL!!!

PS63C7000 - 3299,-
PS50C7000 - 1699,-
PS58C6500 - 2499,-

UE32C6700 -   999,-
UE32C6710 - 1199,-
UE32C8700 - 1399,-
UE40C6000 - 1199,-
UE40C7700 - 1999,-
UE40C8700 - 2199,-
UE46C7700 - 2499,-
UE46C8700 - 3199,-
UE55C7700 - 3199,-
UE55C8700 - 3399,-

Dit zijn op dit moment de prijzen van Samsung.

trekt er idd al beter op
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

POWERMAN

Update: Playstation 3 kan toch Full HD 3D weergeven!

http://www.3dtvmagazine.nl/2010/04/update-playstation-3-kan-toch-full-hd-3d-weergeven/




We hebben een aantal keer bericht dat de Playstation 3 door de HDMI 1.3 aansluiting geen Full HD 3D beelden kan weergeven, maar Half 3D beelden. Dit blijkt onjuist te zijn. Navraag bij Sony leverde een wat vaag antwoord op; “De PlayStation 3 kan straks, na een firmware update, Full HD 3D weergeven. Hoe dit mogelijk is kan ik helaas niet teveel in detail op ingaan. Dat het kan is zeker. Geheim van de smid zullen we maar zeggen. Het werkt in ieder geval perfect!”

Kortom, een zeer positief puntje van de PS3, maar het laat wel zien dat de PS3 een uitzondering op de regel is! Bij 99% van de HDMI 1.3 apparatuur is dit niet mogelijk

Toch wel fijn als je een nieuwe 3D tv hebt gekocht :popcorn:

Heb trouwens ook die samsung 3D led gezien , werd er niet blij van .
de achtergrond beelden vaag bij de film UP algehele indruk was matig , hoop dat de plasma beter is.

3D plasma TV of 3D LCD/LED TV?
http://www.3dtvmagazine.nl/2010/03/3d-plasma-tv-of-3d-lcdled-tv/

htjan160756

Hallo,

Ik wil eens een gekke vraag stellen.
Wat kan ik verwachten van 3D TV, wat moet ik zien als ik naar 3D TV kijk.
Heb vroeger wel eens in de bioscoop een 3D film gezien "Friday the 13th 3 3D" en wat ik me kan herinneren is dat er een antenne van een radio werd gedraai en het leek toen net of die de zaal in kwam (de antenne).
Is dit ook zoiets wat ik kan verwachten of moet ik me wat ander erbij voor stellen?

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Nahpets

Aangezien je uit Hoofddorp komt is Badhoevedorp niet zo ver en kun je je aanmelden bij Sony voor een 3D demo. Krijg je ook nog 2012 op BluRay.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

htjan160756

Quote from: Nahpets on April 28, 2010, 23:07:22
Aangezien je uit Hoofddorp komt is Badhoevedorp niet zo ver en kun je je aanmelden bij Sony voor een 3D demo. Krijg je ook nog 2012 op BluRay.

Hallo,

Ik ga de 06-05 naar Sony.
Maar ik ben nou benieuwd wat ik kan verwachten, want 3D met een rood/blauw of groen brilletje zie ik geen 3D in.
Ik had al gehoord dat je bij de 3D demo van Sony een Blu-ray kreeg van Michael Jackson's This Is It Movie, maar heb toch liever 2012 :clapping:

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Nahpets

Quote from: htjan160756 on April 29, 2010, 12:56:23
Maar ik ben nou benieuwd wat ik kan verwachten, want 3D met een rood/blauw of groen brilletje zie ik geen 3D in.

Ik heb een lui oog (en nog vele andere mankementen -> beschadigde zenuwen in mijn voeten, oorsuizen, hoge bloeddruk, hartritmestoornis, verminderde longfunctie etc  => het is eigenlijk een wonder dat ik nog leef  ;)) waardoor het 3D effect sowieso al niet lekker oppakt. voor mij zal het geen enekele prioriteit hebben bij een evt aanschaf.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

htjan160756

Quote from: Nahpets on April 29, 2010, 13:26:56
Ik heb een lui oog (en nog vele andere mankementen -> beschadigde zenuwen in mijn voeten, oorsuizen, hoge bloeddruk, hartritmestoornis, verminderde longfunctie etc  => het is eigenlijk een wonder dat ik nog leef  ;)) waardoor het 3D effect sowieso al niet lekker oppakt. voor mij zal het geen enekele prioriteit hebben bij een evt aanschaf.

Hallo,

Je bent helaas niet alleen, zelf heb ik suiker en nog wat klachten waardoor alles minder word.
Maar de Plasma die ik wil kopen heeft gewoon standaard 3D.
Nou hoor ik je al denken, dan koop je toch gewoon zonder 3D.
Maar de TV die ik wil is 65Inc (hoef ik ook geen bril meer op om de ondertitels te kunnen lezen  ;)) en die heeft nu eenmaal 3D.
Welke ik dan wil is de Pansonic TX-P65VT20 maar nog niet echt om het 3D, want ik weet dus niet wat ik me erbij moet voorstellen.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Neazy

Komende weken hebben ze 3d dagen bij Expert: http://www.expert.nl/shop/UserTemplate/demodagen
Als merken noemen ze Samsung en Panasonic. Het zullen wel de LED uitvoering van Samsung zijn en de plasma van Panasonic, maar toch wel de moeite om eens een kijkje te nemen.

bles

Men zegt dat dit nu de beste 3d [ 2d ] tv is die er te koop is  :smile: http://www.avforums.com/reviews/Panasonic-VT20-TX-P50VT20-VT20-3D-Plasma-Review.html

Ben wel benieuwd of de nieuwe Samsung plasma de Panasonic kan evenaren  ;D 

edwinvh

vandaag eens gekeken bij Expert.
De panasonic kwam er zeer goed uit.
Het 3D gebeuren was mooier dan ik had verwacht.

Alleen 1 nadeel: de 65 inch komt pas rond augustus uit  :'(

htjan160756

Hallo,

Ik heb een reactie terug gehad van Panasonic op de vraag waar ik de TX-P65VT20 kan bekijken en dit is het antwoord van Panasonic.

Groetjes J@n

Geachte heer Jan,

De TX-P65VT20 wordt eind juni pas door de fabriek aan ons uitgeleverd. Voor die tijd is dit model niet verkrijgbaar in Nederland, wij hebben hem zelfs nog niet gezien..
Ons advies is daarom om begin juli bij de dealer te informeren naar beschikbaarheid en de mogelijkheid de tv te komen bezichtigen.

Met vriendelijke groet,
Panasonic Infocentre
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.