Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

fugazi_2009

Ja, maar die wordt het toch niet. Het moet een dicht kastje worden, maar daar ben ik nog niet veel verder mee geraakt.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Staaled

#1076
Quote from: fugazi_2009 on May 16, 2012, 22:13:55
Ja, maar die wordt het toch niet. Het moet een dicht kastje worden, maar daar ben ik nog niet veel verder mee geraakt.
Die heeft Creaktiv toch ook. De Audio 11.

Edit:
lees net dat max hoogte 600 mm mag zijn.
De Audio 11 is 666 mm.
Wel is het mogelijk de pootjes niet te monteren.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

fugazi_2009

Die had ik inderdaad niet gezien. Dat is wellicht nog wel een idee. Die 666 is wellicht nog wel mee te leven. Met 60cm zou die strak rechts tegen de muur kunnen staan, onder het schuine dak. Als die iets hoger is moet die dus iets van de rechtermuur af staan. Zal eens gaan meten.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#1078
Een kleine upgrade in de tweede setup.

Van



naar



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Gefeliciteerd Jack! Weer eens iets anders dan zoek de 10 verschillen, ik kom niet verder dan 1 :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

#1080
Ik 2 :P

En dat is niet eens een flauwe ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

simsatit

ik zie er maar 1... en ik heb mijn bril op..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

fugazi_2009

Ik denk dat Christiaan 2 woorden als 2 verschillen ziet.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maro

De bovenste komt naar mij toe. :pompom: Gaat alleen digitaal aangesloten worden (coax naar Dac voor muziek en HDMI naar Pre voor films) dus denk dat ik aan het SE gebeuren toch niets zou hebben.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

fugazi_2009

Quote from: Maro on December 17, 2012, 16:51:02
De bovenste komt naar mij toe. :pompom: Gaat alleen digitaal aangesloten worden (coax naar Dac voor muziek en HDMI naar Pre voor films) dus denk dat ik aan het SE gebeuren toch niets zou hebben.

Klopt (zowel het feit dat die naar jou komt, als het feit dat je bij die manier van aansluiten geen toegevoegde waarde van de SE zou hebben)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maro

Weer twee mensen blij.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

VlisChris

Quote from: fugazi_2009 on December 17, 2012, 16:44:06
Ik denk dat Christiaan 2 woorden als 2 verschillen ziet.


Nee. Dat valt voor mij onder flauw ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Verdorie. Zit al op 3, en misschien zelfs 4 verschillen :P Begint nu een sport te worden om ze allemaal te vinden ;)
Maar, even serieus: van harte Jack! Leuke update ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Volgens mij 0,0 verschil... Zijn helemaal gelijk joh. :D

Veel plezier ermee fugazi!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Goed, ik zal even noemen wat ik zie dan he ;)
- Er is een naampje bij gekomen
- Powerlampje boven is blauw streepje + zo'n rondje in het blauw; de onderste alleen een blauw streepje
- Schermpje lijk HDMI verschillende fonts te hebben
- Schermpje linksboven: bovenste "-A" ; onderste "BD"

De resterende 6 moet ik nog even zien te vinden :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

unknown

Heb even je site bekeken, indrukwekkende set heb je staan zeg!

Maar zie ik het goed dat je zonder center speelt? Zo ja, wat is daar de reden voor? :)
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

fugazi_2009

Quote from: Christiaan S on December 17, 2012, 17:38:39
Goed, ik zal even noemen wat ik zie dan he ;)
- Er is een naampje bij gekomen
- Powerlampje boven is blauw streepje + zo'n rondje in het blauw; de onderste alleen een blauw streepje
- Schermpje lijk HDMI verschillende fonts te hebben
- Schermpje linksboven: bovenste "-A" ; onderste "BD"

De resterende 6 moet ik nog even zien te vinden :P

Scherp hoor, maar de grootste verschillen zitten toch binnen in (andere d/a converter, andere regiomod)

Quote from: unknown on December 17, 2012, 18:03:33
Heb even je site bekeken, indrukwekkende set heb je staan zeg!

Maar zie ik het goed dat je zonder center speelt? Zo ja, wat is daar de reden voor? :)

Ten eerste is er gewoon geen bijpassende center bij mij mijn speakers. En klinkt het nu stukken beter dan met mijn vorige speakers, waar wel een bijpassende center bij zat. Enkel de sweetspot is natuurlijk kleiner.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Och, daar kan ik niet over meepraten ;) Dus dan maar naar het uiterlijk kijken ;)


Ding bevalt goed neem ik aan?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

Quote from: Christiaan S on December 17, 2012, 19:54:51
Och, daar kan ik niet over meepraten ;) Dus dan maar naar het uiterlijk kijken ;)


Ding bevalt goed neem ik aan?

Yep, de SE klinkt toch wel een stukje beter analoog aangesloten. Ach, mijzelf kennende zal ik uiteindelijk nog wel proberen een NuForce versie op de kop te tikken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

:D

Och, op deze manier hou je de spanning er een beetje in toch :) Upgraden beetje bij beetje. Anders is de lol er zo snel af.

Plaats tzt even een plaatje van de SE en de Nuforce; ga ik weer verschillen proberen te ontdekken :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Quote from: fugazi_2009 on December 17, 2012, 21:58:54
Yep, de SE klinkt toch wel een stukje beter analoog aangesloten. Ach, mijzelf kennende zal ik uiteindelijk nog wel proberen een NuForce versie op de kop te tikken.

Tja, je vertelde me dat je eigenlijk meer films kijkt op de tweede set dan je eerste set. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

unknown

Quote from: fugazi_2009 on December 17, 2012, 19:39:44
Ten eerste is er gewoon geen bijpassende center bij mij mijn speakers. En klinkt het nu stukken beter dan met mijn vorige speakers, waar wel een bijpassende center bij zat. Enkel de sweetspot is natuurlijk kleiner.

Aha, das duidelijk. En nog zo'n zuil recht voor je tv is natuurlijk ook niet bepaald handig  ;)
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

fugazi_2009

Quote from: LittleNinja on December 18, 2012, 12:03:33
Tja, je vertelde me dat je eigenlijk meer films kijkt op de tweede set dan je eerste set. :D

Niet helemaal. Ik kijk wel meer naar de tweede set, maar vaak zijn dat tv series. Hooguit een enkele film waarbij surround niet echt een grote rol speelt. Afgelopen tijd bijvoorbeeld een seizoen Bones gekeken, De Brug en zo nog wat dingen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#1098
Iets sneller dan verwacht, maar in de tweede setup zijn we gegaan van:



naar

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LittleNinja

Hahaha!! Mooie wissel fugazi! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"