Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

fugazi_2009

Quote from: vik on July  7, 2011, 22:31:59
Ok ik wist niet dat dat kon. Dat is super.

Dat heeft vorig jaar iemand hier op het forum eerst nog voor mij getest of dat dat goed ging met de 83. Overigens kunnen de meeste dvd spelers dat wel, het wordt pas tricky met SACD. Voorheen was het zo dat enkel Sony SACD spelers zonder center konden spelen, bij andere spelers werd dan simpelweg de output van de center helemaal weggelaten. Dat was voor mij in het verleden bijvoorbeeld de reden om niet voor een Esoteric DV-50 te gaan, die liet ook gewoon het center kanaal weg bij SACD. Maar de Oppo doet dit wel goed, dus geen probleem.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Grindtegel

of je koopt een meridian  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

fugazi_2009

Quote from: Grindtegel on July  7, 2011, 23:41:38
of je koopt een meridian  ;)

Nou nee, Meridian en ik gaan niet zo goed samen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#903
De website maar weer aangepast, nieuwe pagina
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

riwi

Mooie machine hoor  O0

fugazi_2009

De kandidaat voor de Kisto is vanavond langs geweest. Hij had zijn Linn Exotik mee genomen om te kunnen vergelijken. Dat was een kort vergelijk, nadat hij eerst de Kisto een half uur had beluisterd en we toen de Exotik aansluiten was die er ongeveer binnen halve minuut uit dat dat geen vergelijk was. Hij is nu nog over zijn definitieve beslissing aan het nadenken, de Exotic heeft bijvoorbeeld ook een phono stage ingebouwd wat de Kisto weer niet heeft dus hij moet dan ook nog een Phono stage kopen.

Intussen heb ik een Australier die me al 3 keer ge-emailed heeft dat hij de Kisto wil hebben. Dus de Kisto gaat wel verkocht worden.

De ARC staat inmiddels aangesloten. Eerste indruk: als ik een paar maanden niet meer op het forum ben, dan zit ik gewoon te luisteren.

Wel moet ik nog wat met het rack klussen. Ik dacht dat de ARC er goed in zou passen, niet al te veel ruimte over maar te doen. Maar ARC geeft dus de maat op zonder voetjes. Dus nu is er minder dan een centimeter ruimte aan de bovenkant over, gelukkig zitten de koelsleuven aan de zijkant. Van de week maar even een paar ringen tussen de poten zetten.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Ik zal de eerste maar zijn die gaat roepen om foto's :D :D
Feli met je aanwinst. Toch wel een van de exotischere pre's hier op het forum lijkt me?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

Ok, snelle foto dan maar:



Zoals je kan zien staat de ARC nu wat krap, daar moet ik dus nog even wat aan doen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

papaleo

En ik zal als eerste melden dat dit extreem mooi spul is WOW!!  8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

BuSpu

maar hoe klinkt het nou ??????????????????????

DVDGuy

Quote from: fugazi_2009 on July  8, 2011, 00:32:54
De website maar weer aangepast, nieuwe pagina

De SACD-link (pagina) werkt niet, maar dat wist je misschien al  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

fugazi_2009

Quote from: DVDGuy on July 12, 2011, 09:28:16
De SACD-link (pagina) werkt niet, maar dat wist je misschien al  8)

Dat wist ik niet, maar het lijkt er inderdaad op dat het eerste menu helemaal in de war is (de meeste links werken daar niet), vanavond wel even naar kijken.

Quote from: BuSpu on July 12, 2011, 09:00:06
maar hoe klinkt het nou ??????????????????????

Volgens mij had ik hierboven al een eerste indruk gegeven. Veel meer heb ik nog niet voor je. Er moet ook nog gewerkt worden en zo.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Prachtig prachtig  :inlove:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

hifiman

Zeer mooie combinatie van apparatuur in je rack  :pompom:

Peerless Monster

Quote from: fugazi_2009 on July 12, 2011, 07:41:53
Ok, snelle foto dan maar:



Zoals je kan zien staat de ARC nu wat krap, daar moet ik dus nog even wat aan doen.

Ik heb hem helaas niet mogen horen, maar ik ben momenteel echt tot over mijn oren verliefd op de nieuwe AR versterkers...
Prachtig 3D geluid met een ongelofelijk echt geluidsbeeld... En jawel strak laag (met buizen...).
Ik wist niet wat ik hoorde...  :wub:
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

BuSpu

Quote from: fugazi_2009 on July 12, 2011, 09:31:08
Volgens mij had ik hierboven al een eerste indruk gegeven. Veel meer heb ik nog niet voor je. Er moet ook nog gewerkt worden en zo.

Sorry had ik gemist. Hij moet natuurlijk ook nog even spelen voor je iets definitiefs kan zeggen, maar ik ben wel erg benieuwd.

AbZ

Quote from: BuSpu on July  7, 2011, 21:39:28
Man hier word ik toch wel even erg jaloers van !!!!!!! En die handvatten, ach die horen gewoon bij AR.

Toch wel stoer als je dit op je doos durft te zetten: "there is only one reference" (en het dan ook nog waar kunt maken want daar twijfel ik geen moment aan)
:worship:
Er staat ook "do not drop" op de doos, dus misschien schatten ze de gebruiker niet zo hoog in  ;)
Wel een erg mooie machine!

BuSpu

Quote from: AbZ on July 12, 2011, 11:09:18
Er staat ook "do not drop" op de doos, dus misschien schatten ze de gebruiker niet zo hoog in  ;)
ik denk eerder de transporteur  :-\

SV..S

Quote from: fugazi_2009 on July 12, 2011, 09:31:08
Er moet ook nog gewerkt worden en zo.


jij ook al?
bah, dat is vaak zo tijdverslindend,
wie dat ooit uitgevonden heeft?  >:D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

fugazi_2009

Quote from: DVDGuy on July 12, 2011, 09:28:16
De SACD-link (pagina) werkt niet, maar dat wist je misschien al  8)

Menu zou nu weer goed moeten werken, gebeurden wat vreemde dingen daar.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Quote from: Peerless Monster on July 12, 2011, 10:33:45
Ik heb hem helaas niet mogen horen, maar ik ben momenteel echt tot over mijn oren verliefd op de nieuwe AR versterkers...
Prachtig 3D geluid met een ongelofelijk echt geluidsbeeld... En jawel strak laag (met buizen...).
Ik wist niet wat ik hoorde...  :wub:

Deze heeft geen buizen, maar verder klopt de omschrijving wel aardig.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vik

Quote from: fugazi_2009 on July 12, 2011, 17:37:40
Deze heeft geen buizen, maar verder klopt de omschrijving wel aardig.

Prachtspul !  :clapping: Die Burmesters geweldig !!  Nu nog even door de Route 600 van ARC.  ;) En dat verhaal klopt. Mijn ARC speelt beetje bij beetje steeds beter.


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

fugazi_2009

Vanmiddag/vanavond mijn manager thuis op bezoek gehad. Leuk de hele tijd een beetje naar de set en zo aan het luisteren geweest. Op zeker moment zette ik wat Marillion op. Waarop hij weet te vertellen dat hij ooit Steve Hogarth nog een lift heeft gegeven en toen bij het optreden van The Low Fat Yoghurts in The Crooked Billet is geweest. Tja, daar was ik dan wel weer jaloers op.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

hifiman

Quote from: fugazi_2009 on July 12, 2011, 22:30:33
Waarop hij weet te vertellen dat hij ooit Steve Hogarth nog een lift heeft gegeven en toen bij het optreden van The Low Fat Yoghurts in The Crooked Billet is geweest. Tja, daar was ik dan wel weer jaloers op.
Ach, ik wil je ook best eens een lift geven hoor  ;)

fugazi_2009

Quote from: Audioloog on July 13, 2011, 10:11:47
Ach, ik wil je ook best eens een lift geven hoor  ;)

;D ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one