Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

vik

Quote from: fugazi_2009 on June 20, 2011, 18:19:12
Oppo analoog stereo XLR naar een stereo XLR ingang op de ARC
Oppo analoog multi-channel, FL/FR, SL, SR, SUB RCA -> ARC (ik heb inderdaad geen sub)

Vanaf ARC gebalanceerd naar de Burmesters en de Sub.

Wel goed afstellen inderdaad, maar daar komt een expert bij helpen. Feitelijk is de situatie nu niet anders. Bij de Tag gebruikte ik de analoge bypass, dus dan doet de Tag ook al totaal geen processing en dat is nu ook het geval bij de Linn. Dat was de hele reden om naar de ARC te gaan kijken. Ik heb nu een processor staan, die niks processed maar enkel als analoge voorversterker staat te werken.

De Tag gebruikte ik nog als DAC voor de Dune, maar dat is nu ook niet meer nodig nu de Oppo BDP-95 de FLAC's afspeelt. Dus momenteel is er dus ook niks digitaals op de Linn aangesloten.

Duidelijk!  ;)   Ben benieuwd hoe dat gaat klinken.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

celerontje

Huh? Je hebt toch een PS3 en digitale TV ontvanger, wil je die niet met S/PDIF aan kunnen sluiten?
Ik vind het nou niet bepaald handig om van je BD speler de heilige graal te maken. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on June 20, 2011, 18:50:39
Huh? Je hebt toch een PS3 en digitale TV ontvanger, wil je die niet met S/PDIF aan kunnen sluiten?
Ik vind het nou niet bepaald handig om van je BD speler de heilige graal te maken. ;)

Ja, ik heb een PS3. Daarvan heb ik nog nooit het geluid via de versterker laten lopen (geen behoefte aan als ik game). Zelfde verhaal voor de digitale TV ontvanger, ook daarmee heb ik nog nooit het geluid via de stereo laten lopen, enkel via de TV.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Zo, mijn starttijd voor zaterdag is bekend. Om 6:23u mag ik de baan in voor de Iron Golfer wedstrijd. En ja, je kunt nog steeds sponsoren voor het goede doel (Pink Ribbon).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Quote from: fugazi_2009 on June 20, 2011, 19:57:30
Ja, ik heb een PS3. Daarvan heb ik nog nooit het geluid via de versterker laten lopen (geen behoefte aan als ik game). Zelfde verhaal voor de digitale TV ontvanger, ook daarmee heb ik nog nooit het geluid via de stereo laten lopen, enkel via de TV.
??? Games lenen zich uitstekend voor surround!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

R

Good luck!

Quote from: fugazi_2009 on June 20, 2011, 23:25:25
Zo, mijn starttijd voor zaterdag is bekend. Om 6:23u mag ik de baan in voor de Iron Golfer wedstrijd. En ja, je kunt nog steeds sponsoren voor het goede doel (Pink Ribbon).

fugazi_2009

Quote from: celerontje on June 20, 2011, 23:27:53
??? Games lenen zich uitstekend voor surround!

Vast wel, maar dat boeit me dan weer niet zo. En als er hier eens 10 uur per jaar van de PS3 gebruik wordt gemaakt dan heb je het wel gehad.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

BuSpu

Zie ik tot mijn verbazing dat de MP1 solid state is ?? Ik ging automatisch van buizen uit.

fugazi_2009

Quote from: BuSpu on June 21, 2011, 21:58:28
Zie ik tot mijn verbazing dat de MP1 solid state is ?? Ik ging automatisch van buizen uit.

Klopt, niet alles bij ARC is buizen  ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009








Clubs schoongemaakt
Genoeg ballen en tees
3 paar schoenen + sokken
Genoeg eten en drinken voor 12 uur
Zonnebril in tas (we blijven positief)
Regenjas in tas (en realistisch)

Bring it on!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Durk

Quote from: fugazi_2009 on June 24, 2011, 21:39:22







Clubs schoongemaakt
Genoeg ballen en tees
3 paar schoenen + sokken
Genoeg eten en drinken voor 12 uur
Zonnebril in tas (we blijven positief)
Regenjas in tas (en realistisch)

Bring it on!

GOOD LUCK !!!
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Veel succes en plezier Jack!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Veel plezier en Kick some ass  ;)

fugazi_2009

Dank je! Spullen gaan zo in de auto en dan gaan we los.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Het is gelukt! Gelukkig regende het maar 50 van de 54 holes.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Etiennevh

Beetje laat, maar wilde je veel succes wensen..

Nu hoef ik alleen nog te vragen hoe het ging? :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

CoSo

Quote from: fugazi_2009 on June 25, 2011, 23:20:07
Het is gelukt! Gelukkig regende het maar 50 van de 54 holes.
hoeveel was de score bruto/netto
Is er nog csa toegepast vanwege het weer?

HTip

Quote from: fugazi_2009 on June 25, 2011, 23:20:07
Het is gelukt! Gelukkig regende het maar 50 van de 54 holes.
:worship: Ben je gelukkig niet al te nat geworden :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen

Quote from: fugazi_2009 on June 25, 2011, 23:20:07
Het is gelukt! Gelukkig regende het maar 50 van de 54 holes.

Geweldige prestatie!

fugazi_2009

#846
Quote from: CoSo on June 25, 2011, 23:30:13
hoeveel was de score bruto/netto
Is er nog csa toegepast vanwege het weer?

Mijn score was hopeloos. De eerst ronde liep ik 30 punten, toen was er geen CSA vanwege een paar duikboten. Tweede ronde liep ik 32 punten, toen hadden we CSA van 3 en kwam ik dus op 35 uit. De laatste ronde kwam ik niet verder dan 20 punten, vanwege een dramatische eerste 9. Overigens had die derde ronde vreemd genoeg weer geen CSA (ik zal het CSA systeem wel nooit gaan begrijpen).

De regen was natuurlijk vervelend, maar door de bijbehorende temperatuur kreeg je de situatie dat het niet te koud werd en ook niet te warm. Dus ik vond het dus wel goed te doen. Zo zeer dat ik vandaag gewoon weer 18 holes ben gaan spelen.

Belangrijkste was natuurlijk wat we bij elkaar wisten te brengen voor het goede doel. Direct na de wedstrijd stond de teller op 18.036 euro, maar in de loop van de avond liep dit al op naar 20.000 (er waren wat weddenschappen waarvan de opbrengst ook naar het goede doel ging, 1 iemand kon even 1400 euro aftikken na een verloren weddenschap)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

riwi

Goed gedaan Jack, ik doe het je niet na  :)

In de thread over de 93 staat uitleg van Oppo over het niet af spelen van mp3 met de europese versies van de 93/95. Er staat niet expliciet dat deze beperking alleen voor de EU versies geldt, maar dat kan je wel zo lezen.

Jouw tuc 95 is toch een US apparaat? Speelt die toevallig wel mp3 af? Zou je dat eens willen testen ondanks dat jij zelf geen heil ziet in het afspelen van mp3 met de Oppo?

Voor mij zou dat een reden zijn om hem in de VS te bestellen. Ik wil geen beperkingen (ookal gebruik ik zelf vrijwel nooit mp3)
Alvast bedankt

fugazi_2009

Geen probleem, ik zal hem vanavond wel even een mp3 proberen te voeden om te zien wat die doet.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

riwi

Quote from: fugazi_2009 on June 27, 2011, 11:32:01
Geen probleem, ik zal hem vanavond wel even een mp3 proberen te voeden om te zien wat die doet.
Bedankt alvast Jack