Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sonic Circle

ha Jack, leuk je topic hier te zien.
Ben benieuwd naar je ervaringen met de Oppo BDP-83 SE NuForce Edition Signature Edition binnenkort.

HTip

Quote from: Sonic Circle on March 17, 2010, 23:03:58
ha Jack, leuk je topic hier te zien.
Ben benieuwd naar je ervaringen met de Oppo BDP-83 SE NuForce Edition Signature Edition binnenkort.

Past bijna niet meer op het apparaat :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sonic Circle

Quote from: HTip on March 17, 2010, 23:06:14
Past bijna niet meer op het apparaat :D

Ik ga er gezien mijn ervaringen met de diverse Oppo's uit de shootout helemaal vanuit dat hij net zo indrukwekkend zal klinken als dat hij heet.
En die naam is inderdaad indrukwekkend ;).

fugazi_2009

#54
Quote from: HTip on March 17, 2010, 23:06:14
Past bijna niet meer op het apparaat :D

Inderdaad! Gelukkig staat het 'Signature Edition' er niet op. Dus uiterlijk ziet hij er precies zo uit als een NuForce Edition:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

vind het wel erg jammer dat ze dat nuforce logo rood hebben gemaakt. verder blijft het een prachtig ding!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Quote from: The Vampire on March 18, 2010, 00:11:11
vind het wel erg jammer dat ze dat nuforce logo rood hebben gemaakt. verder blijft het een prachtig ding!

Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat het NuForce logo rood is?   ;D

Bij de beschrijving van de Oppo op mijn website, link, ook wat extra information over de Signature Edition toegevoegd.

Tevens de lijst van Empire's 500 Greatest Movies op Blu Ray wat bijgewerkt, een aantal titels was intussen beschikbaar gekomen op blu-ray (of heeft op zijn minst een release date). Nog niet de hele lijst gecontroleerd, dus er kunnen nog titels onterecht als niet beschikbaar in staan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

#57
 :baaa: dat snap ik, maar had het mooier gevonden als het in lijn was met de rest van de oppo :D

wat is het op jou foto's trouwens mooi te zien hoe de big screen tv evolueert, en je gehele set natuurlijk ook
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Op de foto van de NuForce website springt het er ook wel heel erg uit, in het echt valt het nogal mee vind ik:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

zo valt het idd wel mee. heeft de instap oppo nou een andere kleur dan de rest of lijkt dat zo??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Quote from: The Vampire on March 18, 2010, 01:04:04
zo valt het idd wel mee. heeft de instap oppo nou een andere kleur dan de rest of lijkt dat zo??

Nee, dat is waarschijnlijk gewoon lichtval
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#61
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CoSo

Quote from: The Vampire on March 16, 2010, 15:15:09
wel stoer! drie oude mannetjes genieten op de golfbaan :P 8)
oud  ;D

Robbert54

Quote from: CoSo on March 18, 2010, 18:32:01
oud  ;D
ja ben eigenlijk gewoon een beetje jaloers :D wil heel graag golfen maar heb het geld er niet voor :D hoe oud ben jij eigenlijk?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo

Quote from: The Vampire on March 18, 2010, 18:33:58
ja ben eigenlijk gewoon een beetje jaloers :D wil heel graag golfen maar heb het geld er niet voor :D hoe oud ben jij eigenlijk?
oud 37

CoSo

Quote from: The Vampire on March 18, 2010, 18:33:58
ja ben eigenlijk gewoon een beetje jaloers :D wil heel graag golfen maar heb het geld er niet voor :D hoe oud ben jij eigenlijk?
Golf is iig een goedkopere hobby dan HT. ;D

Robbert54

 :D ja dat is waar, maar voor mij is het of/of. en dan is de keuze (voorlopig) snel gemaakt ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Quote from: The Vampire on March 18, 2010, 18:33:58
ja ben eigenlijk gewoon een beetje jaloers :D wil heel graag golfen maar heb het geld er niet voor :D hoe oud ben jij eigenlijk?

Golfen kun je zo duur maken als je zelf wilt. Goed ik geef toe, ik ben een heel slecht voorbeeld. Als ik kijk wat ik per jaar aan golf uitgeef dan weet ik gelijk weer waarom er nog geen 11je voor de deur staat. Wat betreft de leeftijden, ik gok dat alle 3 de 'oude' mannetjes aan de slechte kant van de 30 en de goede kant van de 40 zitten.

En weer op topic, kreeg zojuist een mailtje dat mijn harddisc voor de Dune ook verstuurd is, dus die zal er ook morgen wel zijn. De Dune schijnt dus al thuis te staan, dus zaterdag maar een en ander aansluiten. De Oppo heeft zich nog steeds niet laten zien (fijn hoor die ambtenaren van de douane).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

neptune

#68
Quote from: fugazi_2009 on March 18, 2010, 18:39:49
Golfen kun je zo duur maken als je zelf wilt. Goed ik geef toe, ik ben een heel slecht voorbeeld. Als ik kijk wat ik per jaar aan golf uitgeef dan weet ik gelijk weer waarom er nog geen 11je voor de deur staat.
Bedoel je zo'n 11je :)
http://www.pazo.nl/img/renault11turbozender3955.jpg
Ik denk het niet, heb zelf ook liever een 11je met een 9 ervoor :)
zet hier iets neer

fugazi_2009

Quote from: neptune on March 18, 2010, 20:31:19
Bedoel je zo'n 11je :)
http://www.pazo.nl/img/renault11turbozender3955.jpg
Ik denk het niet, heb zelf ook liever een 11je met een 9 ervoor :)

Als je naar mijn website gaat (http://www.jackvandijk.nl) dan is het gelijk duidelijk  ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

Quote from: fugazi_2009 on March 19, 2010, 00:22:45
Als je naar mijn website gaat (http://www.jackvandijk.nl) dan is het gelijk duidelijk  ;)
wat een prachtige reclames!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

#71
Hoewel de TV wel meerdere hdmi ingangen heeft is het in verband met het gebruik van de tv-lift niet echt heel handig om heel veel kabels naar de tv te laten lopen. Daarom maar een Oppo HDMI switch besteld.

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Zojuist de Dune aangesloten en de harde schijf er ingeduwd. Gelukkig is het een redelijk stevig apparaat, aangezien ik enkel nog een Shunyata Taipan had liggen om hem aan de stroom te hangen. Zou toch lullig zijn als de stroomkabel het hele apparaat uit het rack trekt  ;D

De harde schijf staat nu te formateren, daarna Peter Gabriel er maar eens opgooien.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Durk

Quote from: CoSo on March 18, 2010, 18:37:53
Golf is iig een goedkopere hobby dan HT. ;D

Golf kun je zo duur maken als je zelf wilt. Mijn lidmaatschap is slechts 450 per jaar. Ik denk dat normaal iets rond de 800 euro zit. Clubs heb je al vanaf 300 (redelijke clubs), goedkoper kan ook maar dat is troep. Les zal zo'n 300 euro zijn.

Ik ga regelmatig naar andere banen en mag regelmatig van equiment aanschaffen. Dat maakt het duurder maar nog steeds heel goed betaalbaar.

En ik ben net 30.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

fugazi_2009

Quote from: Durk on March 19, 2010, 13:33:02
Golf kun je zo duur maken als je zelf wilt. Mijn lidmaatschap is slechts 450 per jaar. Ik denk dat normaal iets rond de 800 euro zit. Clubs heb je al vanaf 300 (redelijke clubs), goedkoper kan ook maar dat is troep. Les zal zo'n 300 euro zijn.

Ik ga regelmatig naar andere banen en mag regelmatig van equiment aanschaffen. Dat maakt het duurder maar nog steeds heel goed betaalbaar.

En ik ben net 30.

Dan zit je bij een goedkope club. Bij ons is het speelrecht iets van 1000 euro per jaar. Verder vorig jaar volledige nieuwe set gekocht (alles bij elkaar zo'n 1500 euro denk ik). Dan nog zo'n 45 keer op andere banen gespeeld. Plus inderdaad nog wat dingen als les e.d. en vergeet natuurlijk de horeca rekeningen niet  ;D

En on-topic, TNT stuurde vandaag een brief. Mooi officiele brief dat er een douaneverklaring moet worden ingevuld voor de Oppo en daarbij ook het originele verzendverklaring. Feitelijk hadden ze ook kunnen zeggen: "Wij zijn kippig, wil je het nog eens voor ons in blokletters opschrijven". Dus dat doen we dan maar weer. Gezien de snelheid van werken bij TNT zal het dus zeker nog wel een week duren voordat de speler aankomt, ze hebben al 9 dagen erover gedaan om deze brief te sturen.  :nopompom:
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one