Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fugazi_2009

Hmm, was er al niet eerder een topic met die naam?  :angel:

Goed waar staan we hedentendage?

De laatste foto is nog steeds:



Echter niet helemaal actueel meer.

Processing en versterking wordt nog steeds gedaan door de Tag McLaren AV32R DP in combinatie met twee Burmester 911 MK2 stereo eindversterkers die de 4 Avalon Eclipse speakers aansturen. Daarnaast nog steeds de Velodyne DD-12 (de enige in Nederland met een Special Order kleur, heb ik inmiddels begrepen  ;D).

Aan de bronnenkant is er wat meer leven in de brouwerij. De Panasonic BD30 BD speler is verplaatst naar de Fitnessruimte (daar ben ik intussen de gehele serie Twin Peaks opnieuw aan het kijken). De zwaar gemodificeerde Sony SCD-333ES SACD speler is intussen ook verkocht. Voor beide spelers was in eerste instantie de Oppo BDP-83 SE NuForce Edition in de plaats gekomen, welke ook nog aan de shoutout (zie elders op dit forum) heeft meegedaan. Op die bewuste dag konden we ook vergelijken met de Oppo BDP-83 Signature Edition en die deed toch wel hele mooie dingen. Dus mijn stelling was op die zondag, de Oppo BDP-83 SE NuForce Edition Signature Edition is wat we willen! En wat stond er vervolgens op de maandag na de shootout op de website van de The Upgrade Company aangekondigd? Precies, de NuForce Signature Edition, dus de gewone NuForce verkocht en deze besteld. Deze staat inmiddels in Nederland bij de douane, dus nog geen ervaring daarmee.

Daarnaast had ik nog het 'probleem' dat Peter Gabriel zijn laaste CD ook als 24-bits FLAC download beschikbaar ging stellen. Vandaar mijn vraag over streamers e.d. elders op het forum. Vandaag ook dat probleem maar getackeld door een Dune HDI Base 3.0 te bestellen met een 2Tb harddisc er in. Dus die zal er ergens in de loop van de week ook wel binnen zijn.

Verder maakt de Micromega Duo CD 2.1 ook nog steeds deel uit van de set. Echter als de Oppo binnen is zullen we eens gaan testen of deze wellicht ook niet verkocht kan worden.

Een en ander kan natuurlijk nog steeds gevolgd worden op de website http://www.jackvandijk.nl, inclusief een lange versie van de geschiedenis: http://www.jackvandijk.nl/stereo/history.htm
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Valkyrie

#1
Jack, je bent weer terug! :) Jouw topic ga ik weer volgen natuurlijk. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

JeKa

Hahahah, ik vond "die fugazi" al doen alsof hij hier jaren rondhing!  :tongue2:

neptune

Hey Welcome back...... Jack! :)

te zien aan de upgrades heb je niet stilgezeten...ook aan de fitnesskant niet dus :)

zet hier iets neer

Joris1971

Leuk Marillion Avator met Fugazi

HTip

Quote from: JeKa on March 15, 2010, 22:17:55
Hahahah, ik vond "die fugazi" al doen alsof hij hier jaren rondhing!  :tongue2:
Ik had hetzelfde gevoel. Mysterie opgelost.

Welcome back Jack!

P.S. Blijft een mooie set :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Quote from: JeKa on March 15, 2010, 22:17:55
Hahahah, ik vond "die fugazi" al doen alsof hij hier jaren rondhing!  :tongue2:

Precies, daar liep me er een de ongelovelijk smart ass uit te hangen

Quote from: neptune on March 15, 2010, 22:19:21
Hey Welcome back...... Jack! :)

Thanks.

Quote from: neptune on March 15, 2010, 22:19:21
te zien aan de upgrades heb je niet stilgezeten...ook aan de fitnesskant niet dus :)

Tja, in de afgelopen paar 3 maanden zo ongeveer meer dan in de 3 jaar daarvoor. Qua BD speler zat ik lang tegen de Denon DVD-A1UD aan te hikken, maar die kwam maar niet als BD Zone vrij beschikbaar. Wat voor mij wel belangrijk was. En het hele streaming gebeuren e.d. ben ik eigenlijk ook nooit mee bezig geweest, totdat opeens het Peter Gabriel verhaal voorbij kwam en ik zo ongeveer wel gedwongen werd om iets dergelijks te gaan doen.

Quote from: Joris1971 on March 15, 2010, 22:20:12
Leuk Marillion Avator met Fugazi

Tja, was voor mij een redelijk giveaway dat ik het was, maar blijkbaar ben ik daar dus altijd nog te bescheiden over geweest.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Quote from: Valkyrie on March 15, 2010, 22:15:56
Jack, je bent weer terug! :) Jouw topic ga ik weer volgen natuurlijk. ;)
Hahaha, ik had 'm een tijdje geleden al door omdat ik precies dezelfde Oppo advertentie van Fugazi op DVD.nl onder de naam ''Jack van Dijk'' zag staan, waardoor het kwartje viel! ;D
Bovendien, hij is al meermaals aangesproken met ''Jack'' hier op 't forum, btw! ;D

Gelukkig is hier dan eindelijk ''The Official Coming Out'' :D :pompom: :clapping:

Quote from: fugazi_2009 on March 15, 2010, 22:26:33
Precies, daar liep me er een de ongelovelijk smart ass uit te hangen
A bit less smart than you initially thought! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Quote from: celerontje on March 15, 2010, 22:35:21
A bit less smart than you initially thought! :P

Story of my life, but it still pays the bills
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

ik vroeg me al af waar fugazi ineens vandaan kwam.. nou weet ik het!

welcome back!! en nog steeds een prachtige set!  :inlove:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

#10
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#11
Of een wat recentere uitvoering:

! Video not found
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

EdoE

Toen ik gisteren een topic over politiek las moest ik nog aan je denken: "Die Jack mist eigenlijk niet zo veel..." Desondanks welkom terug.

Cheers,

Edo (deze zomer weer een keer de grindbak in?)

fugazi_2009

Quote from: EdoE on March 16, 2010, 03:56:01
Toen ik gisteren een topic over politiek las moest ik nog aan je denken: "Die Jack mist eigenlijk niet zo veel..." Desondanks welkom terug.
Lol, moet ook zeggen dat ik die gedeeltes van het forum gewoon hidden heb gezet. Zoals je toen al in je SMS zei, scheelt een hoop tijd  ;D

Quote from: EdoE on March 16, 2010, 03:56:01

Edo (deze zomer weer een keer de grindbak in?)

Oei, dat is dan wel weer een leuk idee. Wie gaan we daar nog meer voor porren, in ieder geval die schaatser lijkt me?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Durk

ik wil deze keer ook wel mee..

BTW; heb je ons al op Streetview gespot?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

fugazi_2009

Quote from: Durk on March 16, 2010, 07:57:47
ik wil deze keer ook wel mee..

BTW; heb je ons al op Streetview gespot?

Volgens mij stonden we toen zullen beroerde ballen te slaan dat ze ons in de auto al gewist hebben  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

DVDGuy

Hoi Jack, heb nu pas door je actief bent onder een andere naam  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

hifiman


fugazi_2009

Quote from: DVDGuy on March 16, 2010, 08:11:29
Hoi Jack, heb nu pas door je actief bent onder een andere naam  ;)

LOL, de Miles Davis CD's zijn erg prettig overigens.

En nog even iets meer on-topic. Ik kreeg een mailtje dat de HDI Dune Base gisteren al met de post mee is gegaan. Dus die zal vandaag wel arriveren, echter ben ik zelf pas donderdagavond weer thuis. Maar goed, de hard disc duurt denk ik iets langer dus hopelijk is die er tegen het eind van de week ook dan heb ik dat verhaal compleet. Er ligt nog wel een mooie Madrigal digitale interlink om dat ding aan te sluiten en ergens ook nog wel een spare Shunyata powercord (die ik bij de shootout bij me had, hoezo overkill).

Quote from: Audioloog on March 16, 2010, 08:23:07
Welcome back!   :clapping:

Thanks!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: EdoE on March 16, 2010, 03:56:01
Toen ik gisteren een topic over politiek las moest ik nog aan je denken: "Die Jack mist eigenlijk niet zo veel..." Desondanks welkom terug.

Cheers,

Edo (deze zomer weer een keer de grindbak in?)

Dat was JIJ toch? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes I on March 16, 2010, 08:26:41
Dat was JIJ toch? :D

Ja, EdoE had op zeker moment er een wat langzamere ronde tussen zitten  ;D Ga jij deze keer ook mee? En vast een reminder voor mensen die meegaan, zonnebrand meenemen!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: fugazi_2009 on March 16, 2010, 08:30:44
Ja, EdoE had op zeker moment er een wat langzamere ronde tussen zitten  ;D Ga jij deze keer ook mee? En vast een reminder voor mensen die meegaan, zonnebrand meenemen!

Ligt eraan, hoe wat en wanneer ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EdoE

Quote from: Blue-Eyes I on March 16, 2010, 08:26:41
Dat was JIJ toch? :D

Jawel. Dacht je dan dat _iedereen_ op dit forum te trots was om aan zijn eigen falen te refereren? Tsss, waard, gasten.

blue-eyes

#23
je bent gewoon een die hard Jos fan :P




Of je bent de enige die daadwerkelijk grenzen heeft gezocht, dus als enige echt hard hebt gereden ;)

p.s. Weer goedgemaakt? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EdoE

Ik weet _wel_ waar mijn grens ligt. Sindsdien. Het gaat erom wat je doet met de informatie die tot je komt.