Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peerless Monster

Quote from: VlisChris on February 24, 2023, 01:41:58Na zes jaar weet je PM zijn naam toch wel? :D

Ik kom nu al wat jaren over de vloer bij Vergeer, maar hij blijft me hardnekkig PM noemen. Het voelt net alsop het forum. Net of ik elke keer een Persoonlijke Mail krijg.

Hey PM! Ga ik meteen kijken...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Quote from: Peerless Monster on February 24, 2023, 01:30:33Zo dan. Net terug van Jack's place. Het was wat werken aan het verorberen van een appelgebak en een stuk chocolade truffelgebak van de Dudok. Man. Mijn Fysio zal er blij mee zijn als hij mij komende week weer op de weegschaal ziet staan...

De set is inmiddels wel wat veranderd in de tussentijd dat Jack niet meer in ons midden is. Uiteraard hij leeft! (En hoe als god af en toe in Spanje), maar hij is sinds een klein akkefietje, niet meer actief op ons forum. Van mij uit een heel gemis en daarom contact blijven houden en vandaag was onze eerste ontmoeting.
Leuk Jack! Een fijne kerel te midden van al dat progrock gedruis over Avalons, Burmesters en ARC. Lekker genieten van de set.

Hier idem.
Idd gemis - gelukkig dan nog het contact buiten het forum :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey