Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kwabbernoot

Quote from: fugazi_2009 on October 18, 2021, 20:55:35
Bij deze
Bijzonder. De foto die ik ontving was een close up van mijn hasses. Ik heb nog nooit een foto gezien (van de Duitsers voor een verkeersovertreding) waar de gehele auto op staat. Leuk.

Ik moest 10 euro betalen...

fugazi_2009

Quote from: Kwabbernoot on October 18, 2021, 21:21:43
Bijzonder. De foto die ik ontving was een close up van mijn hasses. Ik heb nog nooit een foto gezien (van de Duitsers voor een verkeersovertreding) waar de gehele auto op staat. Leuk.

Ik moest 10 euro betalen...

Ja, die close-up zat er bij mij ook nog bij inderdaad.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

En het linker armpje...... :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: blue-eyes on October 18, 2021, 21:43:35
En het linker armpje...... :D

Ja, hallo ik reed 70 geen 170 of 270
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Zeventig, je reed achteruit?

Quote from: fugazi_2009 on October 18, 2021, 22:36:38
Ja, hallo ik reed 70 geen 170 of 270
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

Quote from: Xander32 on October 19, 2021, 06:30:07
Zeventig, je reed achteruit?


Dat is wel de grap met deze auto. Ik merk dat met vorige auto's ik was altijd meer bezig was het maximale er uit te halen, en bij deze heb ik zoiets van "Ik weet dat het kan en ik cruise wel lekker verder". Sowieso geen stoplichtsprintjes e.d. (killing voor je auto), en ja eenmaal op de Duitse autobahn wordt er waar mogelijk echt wel doorgereden  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Veel potente auto's zie ik relaxed rijden, dat is wel cool O0

Quote from: fugazi_2009 on October 19, 2021, 09:25:24
Dat is wel de grap met deze auto. Ik merk dat met vorige auto's ik was altijd meer bezig was het maximale er uit te halen, en bij deze heb ik zoiets van "Ik weet dat het kan en ik cruise wel lekker verder". Sowieso geen stoplichtsprintjes e.d. (killing voor je auto), en ja eenmaal op de Duitse autobahn wordt er waar mogelijk echt wel doorgereden  ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maximus_Aurelius

Jack dan heb je geluk gehad  ;).
De boetes gaan in Duitsland (fors) omhoog  :D. Tot 10 km het dubbele, dus binnen bebouwde kom van 15 naar 30 keiharde euro's en buiten bebouwde kom van 10 euro naar 20 euro.
Zijn forse bedragen  :D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

fugazi_2009

Quote from: Maximus_Aurelius on October 19, 2021, 19:32:42
Jack dan heb je geluk gehad  ;).
De boetes gaan in Duitsland (fors) omhoog  :D. Tot 10 km het dubbele, dus binnen bebouwde kom van 15 naar 30 keiharde euro's en buiten bebouwde kom van 10 euro naar 20 euro.
Zijn forse bedragen  :D

;D ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#1484
Met het onderzoeken voor het eventueel vervangen van zekeringen kwam ik er achter dat de Burmester 911 MK2 twee zekeringen heeft van 10A. Dit terwijl de opvolger,  de MK3, twee zekeringen heeft van 3.15A. Als het stroomverbruik zich ook zo verhoudt dan heeft,  met de huidige energieprijzen,  de MK3 upgrade zich zo terug betaald.  [emoji16]

Aangezien de Burmesters wel al AHP zekeringen hebben,  en met een mogelijke upgrade in het achterhoofd,  laat ik die maar even voor wat ze zijn.

Voor de ARC en de MSB wel Orange fuses besteld.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Ik ga volgende week naar Polen, werkbezoek. Ik zal goed oppassen met die verdubbelde boetes :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: blue-eyes on October 21, 2021, 18:56:22
Ik ga volgende week naar Polen, werkbezoek. Ik zal goed oppassen met die verdubbelde boetes :D

Naar Polen? Ik heb het met je te doen. Ik ben op heel wat plaatsen geweest in de wereld,  en heb de sloppen van Zuid Afrika en India gezien.  Maar ik vond niks zo deprimerend als het hele land Polen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Ik hoor heel veel enthousiaste mensen uit Polen terugkomen. En ja, ook wat jij zegt, maar Polen heeft heel erg veel mooie zaken, zeer oude steden, natuur, etc.
Maar zoals je al zegt, ook grauw, achter de muur zaken....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Marco66

Quote from: blue-eyes on October 21, 2021, 22:25:47
Ik hoor heel veel enthousiaste mensen uit Polen terugkomen. En ja, ook wat jij zegt, maar Polen heeft heel erg veel mooie zaken, zeer oude steden, natuur, etc.
Maar zoals je al zegt, ook grauw, achter de muur zaken....

Die zijn juist enthousiast omdat ze weer terug zijn  ;D
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

fugazi_2009

In de huidige opstelling stond in de bovenste plank van het rack de Melco + koptelefoonversterker en daaronder de Oppo.



Qua hoe de kabels lopen kwam het allemaal wat mooier uit als dat werd opgedraaid. En nu lijken die twee vakken wel praktisch even hoog, maar dat zijn ze niet dus dat werd ook een kwestie van fysiek het rack aanpassen.

Eerst leeghalen:



Vervolgens rack uit elkaar halen:



En alles weer in elkaar, aangesloten en op zijn plek.



Ook gelijk nog maar even een Van Den Hul optische kabel aangesloten tussen de TV ontvanger en de MSB DAC



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Vandaag zaten de Synergistic Research Orange fuses ook bij de post, deze nu in de Audio Research en in de MSB geplaatst.



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Peerless Monster

Quote from: fugazi_2009 on October 23, 2021, 23:19:00
Vandaag zaten de Synergistic Research Orange fuses ook bij de post, deze nu in de Audio Research en in de MSB geplaatst.





In de ARC? Hoor je daar verschil in Jack of is het meer een gevoelskwestie?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

fugazi_2009

#1492
Quote from: Peerless Monster on October 24, 2021, 08:53:55
In de ARC? Hoor je daar verschil in Jack of is het meer een gevoelskwestie?


Ik heb destijds gelijk vanaf nieuw de Furutech zekering er in gestopt op aanraden van de winkel waar ik hem heb gekocht. Ik denk dat ik het nu op gevoelkwestie moet houden al was het maar omdat ik op twee plekken tegelijkertijd een zekering heb vervangen, dus onmogelijk straks een oorzaak aan te wijzen.

Nog wel even een nieuwe foto gemaakt:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Peerless Monster

Quote from: fugazi_2009 on October 24, 2021, 10:01:48
Ik heb destijds gelijk vanaf nieuw de Furutech zekering er in gestopt op aanraden van de winkel waar ik hem heb gekocht. Ik denk dat ik het nu op gevoelkwestie moet houden al was het maar omdat ik op twee plekken tegelijkertijd een zekering heb vervangen, dus onmogelijk straks een oorzaak aan te wijzen.

Nog wel even een nieuwe foto gemaakt:



Nou ja ik vind het ook altijd lastig dat soort dingen. Voor het gevoel is het dan op orde, maar of je het hoort...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

fugazi_2009

Ja, en heel eerlijk, ik heb dit jaar heel veel veranderd (speakers, speakerkabel, DAC inclusief andere connectie naar Melco) en als ik in totaal eens 10 uur de tijd heb gehad om te luisteren dan heb je het wel gehad. Dus ik heb maar besloten dat als ik dan zit te luisteren dat ik vooral van muziek wil genieten in plaats van technisch te luisteren of ik nog ergens verschillen hoor.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Peerless Monster

Quote from: fugazi_2009 on October 25, 2021, 14:36:56
Ja, en heel eerlijk, ik heb dit jaar heel veel veranderd (speakers, speakerkabel, DAC inclusief andere connectie naar Melco) en als ik in totaal eens 10 uur de tijd heb gehad om te luisteren dan heb je het wel gehad. Dus ik heb maar besloten dat als ik dan zit te luisteren dat ik vooral van muziek wil genieten in plaats van technisch te luisteren of ik nog ergens verschillen hoor.

Luisteren kan pas als je rust hebt en je komt tot rust door muziek 🤣
De cirkel denk ik.

Het geeft mij altijd rust door er ook mee bezig te zijn. Niet alleen het luisteren, maar alles erom heen. De jacht op nieuwe muziek of audio apparatuur of het lekkere babbeltje over de hobby op het forum 😊. Het bezig zijn geeft al veel positiviteit en energie.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

fugazi_2009

#1496
Ja,  de muziek is toch het belangrijkste. Gelukkig luister ik dat nog genoeg,  maar dit jaar wel het meest op de Shanling M0 met de Shure headphones.

Was vorige week ook erg blij met de Pink Floyd albums in high res. En ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Dream Theater.

Maar,  wonder boven wonder toevalig staat de set nu te spelen. Miles Davis - Sketches Of Spain in DSD.


Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Quote from: fugazi_2009 on October 25, 2021, 14:36:56
Ja, en heel eerlijk, ik heb dit jaar heel veel veranderd (speakers, speakerkabel, DAC inclusief andere connectie naar Melco) en als ik in totaal eens 10 uur de tijd heb gehad om te luisteren dan heb je het wel gehad. Dus ik heb maar besloten dat als ik dan zit te luisteren dat ik vooral van muziek wil genieten in plaats van technisch te luisteren of ik nog ergens verschillen hoor.

Dan heb je voor die 10 uur best veel veranderd :D :D :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: blue-eyes on October 25, 2021, 18:57:41
Dan heb je voor die 10 uur best veel veranderd :D :D :P

Ja, maar zoals Peerless ook al zei, dat is ook toch ook onderdeel van de hobby. En ja, zoals sommige mensen hier op het forum iedere 3 maanden nieuwe speakers neer zetten, duurt het bij mij dan 16 jaar. Maar als ik daar dan mee bezig ben is het net zo leuk.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Peerless Monster

Quote from: fugazi_2009 on October 25, 2021, 17:35:43
Ja,  de muziek is toch het belangrijkste. Gelukkig luister ik dat nog genoeg,  maar dit jaar wel het meest op de Shanling M0 met de Shure headphones.

Was vorige week ook erg blij met de Pink Floyd albums in high res. En ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Dream Theater.

Maar,  wonder boven wonder toevalig staat de set nu te spelen. Miles Davis - Sketches Of Spain in DSD.




Aha de sketches of Spain. Mooi!
De sketches of Spain van de nits, ook zo mooi.

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler