testversie nieuwe shop

Started by J.A.F._Doorhof, March 12, 2010, 22:29:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Ik zou overigens ook nog iets van Algemene voorwaarden en een Kamer van Koophandel nummer erop zetten.
Misschien een thuiswinkel waarborg scoren. 

Mensen kopen tegenwoordig niet zomaar meer op de eerste de beste webwinkel die ze tegenkomen.   De bestaande ITC klanten zullen er misschien nog wel kopen maar 
nieuwe klanten??  En "Ideal" kan je eigenlijk ook niet meer zonder.  Ik zag dat niet op de site staan maar kan zijn dat dat nog komt natuurlijk.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Danny Lap

Quote from: Tube-freak on March 17, 2010, 10:32:59
Ik zou het menu nog een kleurtje geven of in elk geval de link in het menu waar de muis op staat.  Dat er een soort contrast is.
Eichmann staat in het menu.  Misschien dat niet iedereen weet wat eichmann is dus als je het consistent wil houden noem het dan gewoon "Kabels" in het menu,
je noemt het projector menu ook geen Epson.

Ik zie dat ze bij ITC eindelijk ook Joomla hebben ontdekt.  Dat zelf in elkaar geknutselde ding was in 1999 al uit de tijd.
Ik zou overigens het adres en telefoon nummer van ITC gewoon tussen het menu en de TNT post reclame in zetten.  Zie je altijd en overal het adres.

Bedankt voor de tip, betreft de keuze van de teksten zijn niet mijn verantwoordelijkheid.
De recente teksten zijn direct gekopieerd van de oude webshop.

@Raf (B)
Het zijn ras echte Friese he. daarin tegen ben ik een echte Rotterdammer en ben ik vrijwel altijd erg direct in mijn omgeving.
Best regards,

Danny Lap

Danny Lap

#27
Quote from: Tube-freak on March 17, 2010, 10:54:28
Ik zou overigens ook nog iets van Algemene voorwaarden en een Kamer van Koophandel nummer erop zetten.
Misschien een thuiswinkel waarborg scoren.  

Mensen kopen tegenwoordig niet zomaar meer op de eerste de beste webwinkel die ze tegenkomen.   De bestaande ITC klanten zullen er misschien nog wel kopen maar  
nieuwe klanten??  En "Ideal" kan je eigenlijk ook niet meer zonder.  Ik zag dat niet op de site staan maar kan zijn dat dat nog komt natuurlijk.

http://shop.itccomp.nl/shop2/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=4 (Contact Pagina)
Maar toch bedankt voor de tip, misschien moeten we dat ook duidelijk maken op de welkoms pagina met recente en directe informatie.
Best regards,

Danny Lap

Tube-freak

Algemene voorwaarden zag ik niet.  Kan een hoop gedoe schelen.  Bijvoorbeeld de colportage wet, het retour beleid enzovoorts.
krijg je weer zo een gedoe over verzendkosten en dat soort dingen.  Ik kom bijna nooit webshops tegen waar het niet op staat.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

J.A.F._Doorhof

Teksten zal ik vanavond naar kijken, we willen zeker niet arrogant overkomen dus don't worry

Fries ?
Nah, gewoon flevolanders

Algemene voorwaardes zullen gelinkt worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Danny Lap

Quote from: Danny Lap on March 17, 2010, 10:58:03
Bedankt voor de tip, betreft de keuze van de teksten zijn niet mijn verantwoordelijkheid.
De recente teksten zijn direct gekopieerd van de oude webshop.

@Raf (B)
Het zijn ras echte (Correctie) Flevolanders he. daarin tegen ben ik een echte Rotterdammer en ben ik vrijwel altijd erg direct in mijn omgeving.
Best regards,

Danny Lap

drunkfux

#31
Ik mis de categorie schermen (kingpin, beamax, stewart etc.) of hebben jullie die niet meer?

Danny Lap

Quote from: drunkfux on March 18, 2010, 23:35:16
Ik mis de categorie schermen (kingpin, beamax, stewart etc.) of hebben jullie die niet meer?

Ik zou kunnen kijken om onder de algemene categorieën merken of specifieke namen te zetten zodat het overzichtelijker wordt.
Best regards,

Danny Lap

J.A.F._Doorhof

Nadeel is dat we nagenoeg alle schermen leveren, dus probleem is dat je dat nooit allemaal in een webshop kwijt kan.
Ik denk dat het verstandigste is dat we bij schermen gewoon de tekst, mail voor offerte opnemen aangezien het een veelvoud aan opties en samenstellingen zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Attie


Tube-freak

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2010, 07:50:18
Nadeel is dat we nagenoeg alle schermen leveren, dus probleem is dat je dat nooit allemaal in een webshop kwijt kan.
Ik denk dat het verstandigste is dat we bij schermen gewoon de tekst, mail voor offerte opnemen aangezien het een veelvoud aan opties en samenstellingen zijn.

Wat een onzin. Die webshop van jouw is echt mickey mouse in vergelijking met de echt grote webshops dus dat past heus wel hoor.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Raphie

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2010, 07:50:18
Nadeel is dat we nagenoeg alle schermen leveren, dus probleem is dat je dat nooit allemaal in een webshop kwijt kan.
Ik denk dat het verstandigste is dat we bij schermen gewoon de tekst, mail voor offerte opnemen aangezien het een veelvoud aan opties en samenstellingen zijn.
dan definieer je toch een kernassortiment. ? je top 10 harlopers? anders moet je ook geen store aanmaken als je geen zin hebt in online SKU management. dan ben je veel beter af met een portfolio van diensten en toelichten van je toegevoegde waarde webpagina.
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

@Attie,
De teksten komen bij ons zelf weg, waar verbetering nodig is zullen we dat natuurlijk doen.

@Tube-Freak,
Een scherm bestel je niet via de webshop, dat is maatwerk.
Als we naar schermen als OSscreen, screen excellence, Beamax en zelfs Stewart kijken dan zijn er per scherm zoveel opties en custom dingen als "drop", bak oriëntatie etc. dat dit gewoon niet in een webshop mogelijk is, als we een offerte maken dan is het vaak al een heel gezoek en gecombineer.

Dus voordat je onzin gaat roepen, duik even in de materie.

En onze webshop mag dan wel Mickey Mouse zijn, maar de meeste mensen zijn gek op Mickey :D

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

@SOS-master,
De hardlopers zouden we erin kunnen zetten, nadeel daarvan is (weten we uit het verleden) dat mensen dan niet verder kijken als ze iets zoeken dat er niet op staat, mensen lezen echt ENORM slecht.
We krijgen bv stapels mails een half uur na de bestelling of de bestelling wel aangekomen is omdat ze nog geen bevestiging hebben gehad voor de betaling, dit terwijl zowel op de shop als in de bevestiging mail staat dat dit handmatig word uitgevoerd en dat we proberen dat dezelfde dag te doen.

MAW mensen lezen niet meer maar kijken vluchtig en gaan dan verder.
Door gewoon aan te geven dat feitelijk alle schermen en combinaties geleverd kunnen worden vangen we dit af.

We doen dit niet sinds een week of 2 :D
Door schade en schande word men wijs.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Madhouse

Schermen toevoegen kan wel Frank d.m.v. product optie's zou je zo je hele scherm samen kunnen stellen. Ik geef toe, het is een hoop werk maar loont vaak wel.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Tube-freak

#40
Je kan in elk geval de merken opnoemen van de schermen die je levert.  
Dan een PDF foldertje erbij per merk.   Dan erbij zeggen dat de prijs op aanvraag is vanwege de opties.  Of een vanaf prijs erbij zetten.

Als je gewoon wat PDF folders neerzet en een vanaf prijs dat vangt al heel wat af.  Je moet er dan alleen geen bestel optie bijzetten.
je kan natuurlijk ook 100 keer die folders met de hand gaan opzoeken en opsturen maar lijkt me beter als je jezelf werk uit handen neemt.

Maar het kan dus allemaal wel aleen de vraag is of je nu veel werk erin wil investeren of later nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer werk.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Attie

Frank,

Teksten schrijven is een vak. Ik raad je aan een professionele (reclame) tekstschrijver in te huren. Juist ook omdat mensen vluchtig lezen, is het belangrijk dat de teksten 'raak' zijn. Het is hetzelfde als met calibreren...dat moet je aan een deskundige overlaten... ;)

J.A.F._Doorhof

#42
PDF's van schermen is een optie maar ook dat lijkt makkelijker dan het is, veel leveranciers hebben niet echt een consumenten prijslijst met alle opties.
Vandaar dus dat we schermen veel liever gewoon op maat adviseren, nut van een webshop voor ons is dat mensen de dingen die online besteld worden zoals de calibratie DVD's, merchandise, schoonmaakspullen, bekabelingen, pluggen etc. gewoon online kunnen bestellen.
Projectoren hebben we opgenomen omdat Epson het hardst loopt bij ons maar ook dat is voor ons een twijfel punt, beugels bv lopen wel weer hard via de shop.

De webshop is dus niet bedoeld als DIT IS DE ITC WEBSHOP KOOP HIER !!!, we willen het liefst gewoon persoonlijk advies geven, en dat hoort ook zo met de producten die we voeren, apparatuur waar geen opties en advies bij nodig is die zul je wel online vinden.

@Attie,
Inhuren kan altijd, maar we vinden het ook gewoon leuk om het persoonlijk te houden, en de teksten worden regelmatig aangepast als het goed is.

Het kan altijd beter, het kan altijd uitgebreider, maar we moeten wel kijken wat de bedoeling van ons is met de webshop natuurlijk, we willen geen internet dozenschuiver zijn, bijhouden van een webshop zoals hier word voorgesteld is ENORM veel werk, en mensen mailen toch voor persoonlijk advies dus het zou niet enorm veel werk achteraf zijn, maar juist enorm veel werk op beide punten :D

Heb ondertussen wel wat teksten aangepast.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tube-freak

Jamaar als er niets over schermen op je webshop staat dan weten ze ook niet dat het te koop is,
Beetje vreemde manier van zaken doen om het er dan maar niet op te zetten.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Kjelt

Frank ik vind het wel weer typerend dat je een topic opent en om input vraagt om vervolgens bijna alle input af te wijzen en je te verdedigen.
Jammer, gemiste kans.

Tube-freak

Kritiek ontvangen is nou eenmaal niet zijn sterkste punt (no offense).

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

J.A.F._Doorhof

#46
Dit bewijst maar weer eens hoe goed mensen lezen, ik geef alleen maar aan dat er een testversie online is :D
Ik vraag nergens om kritiek, weet dat ik dat toch wel weer krijg.

Dat we schermen verkopen staat in de openingstekst, dus ook daar weer even de openings tekst lezen.

Ik kan zeer goed tegen opbouwende kritiek, en veel van de dingen zijn ook al aangepast die aangegeven waren.
Waar ik minder goed op reageer zijn opmerkingen die we aangeven als dat dit onze bedrijfs policy is, we willen voor schermen gewoon een persoonlijk advies geven, en nogmaals dit staat direct op de eerste pagina..... LEZEN dus :D

Voor de gemiddelde particulier lijkt het allemaal makkelijk, gewoon een schermpje kopen, maar simpel voorbeeld wat we voor 1 scherm zouden moeten doen, en bedenk je dan dat er dus gemiddeld 25 schermen per leverancier zijn, en dat we ongeveer 8-9 verschillende merken leveren:

Scherm type A:
Optie custom : formaat (kan zijn 4:3 of 16:9 of 2.35:1)
Optie custom 2 : formaat in inches, niet alles is mogelijk dus hier moet de klant een keuze maken uit gemiddeld 5-6 formaten
Optie custom 3 : drop size (kan bij sommige exact, bij sommige vaste maten, bij sommige niet)
Optie custom 4 : bak kleur (kan bij sommige elke ral kleur zijn).
Optie custom 5 : soort doek (bv highcontrast, 1.0, 1.2, 1.4, 1.7 etc.)
Optie custom 6 : soort backdrop (bij sommige schermen kun je andere backdrops kiezen)
Optie custom 7 : Remote control (meestal 3-4 opties weer daarbinnen)
Optie custom 8 : soort bak (plafond, muur, links, rechts, rond, vierkant, opbouw, inbouw)
Optie custom 9 : soort beugels voor bevestiging

Deze opties verschillen PER scherm, en zijn ook niet bij elke leverancier gelijk, en niet eens per scherm gelijk, bv een 2.35 scherm kan een andere drop hebben dan een 16:9, of een bepaald scherm type heeft wel een backdrop andere niet.

Je zal dus een webshop moeten maken die onthoud dat ALS je dit kiest de volgende opties mogelijk zijn, maar ALS je dit kiest dan niet.

Waarom denk je dat zelfs op de websites van de fabrikanten dit vaak niet is te vinden.

Sla ik dit over in de shop besteld de klant iets, komt er later achter dat iets anders mogelijk was en zitten wij met de problemen.

Snap je het een beetje :D
Het is geen onwil maar schermen zijn gewoon niet zo simpel als je denkt, die goedkope schermen van 199.00 wel natuurlijk maar die doen we niet of zelden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tube-freak

#47
Zo een openings tekst leest natuurlijk niemand.  Ik in elk geval niet.   Op geen een webshop overigens.
Ik zal wel niet de enige zijn.  

Die tekst valt overigens net onder mijn scherm weg.  Dus ik zie eerst nieuwe producten en dan is het scherm vol en daaronder komt pas de openings tekst.
Ja dan leest niemand dat natuurlijk, want dan klikken ze op de menutjes links om wat te zoeken.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

JeKa

Quote from: Tube-freak on March 19, 2010, 14:20:37
Zo een openings tekst leest natuurlijk niemand.  Ik in elk geval niet.   Op geen een webshop overigens.
Ik zal wel niet de enige zijn.  

Die tekst valt overigens net onder mijn scherm weg.  Dus ik zie eerst nieuwe producten en dan is het scherm vol en daaronder komt pas de openings tekst.
Ja dan leest niemand dat natuurlijk, want dan klikken ze op de menutjes links om wat te zoeken.

Klopt, bijna niemand leest iets op een webshop.

Dirc

Zullen we dit topic houden op Frank opbouwende feedback te geven over zijn nieuwe website en niet om daarna over te gaan op het feit hoe Frank er dan mee om gaat en of dat al dan niet fout of goed is?

Wellicht helpt het als mensen hun punt geven en uitleggen. Opmerkingen als deze horen hier niet thuis:

QuoteFrank ik vind het wel weer typerend dat je een topic opent en om input vraagt om vervolgens bijna alle input af te wijzen en je te verdedigen.
Jammer, gemiste kans.

QuoteKritiek ontvangen is nou eenmaal niet zijn sterkste punt (no offense).

Het gaat hier niet om Frank zijn sterke en zwakke punten maar om de webshop.


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview