ervaringen met CDwow ?

Started by Thesoundmen, March 11, 2010, 14:28:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PHiX

Prima winkel. Ik heb er de afgelopen 2 jaar in totaal wel 100 cd's besteld. Het is wel een aparte constructie, maar ik heb alles ontvangen. De spullen komen overal en nergens vandaan, Hong Kong, Braziliƫ, Australiƫ... ik heb ze allemaal langs zien komen en ik weet niet hoe ze winst maken. Als je veel bestelt kan je zo 10% van de aankoopprijs (die al laag is) aftrekken, want je krijgt na het 10e bestelde artikel een kortingsbon van die waarde toegestuurd.

Kijk wel uit met het bestellen van Blu-rays en DVD's. Deze zijn bijna nooit met NL subtitles.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

dijle

ik dacht dat cdwow altijd ieder artikel apart verstuurde, ook als het om een enkele bestelling gaat (handig om invoerrechten te vermijden, zie ook eerder in deze thread)?  Wilde gisteren nog wat cds bestellen, maar vond geen informatie hieromtrent meer terug op hun site.  Zijn ze van policy veranderd mss?

PHiX

Quote from: dijle on April 11, 2011, 14:47:47
ik dacht dat cdwow altijd ieder artikel apart verstuurde, ook als het om een enkele bestelling gaat (handig om invoerrechten te vermijden, zie ook eerder in deze thread)?  Wilde gisteren nog wat cds bestellen, maar vond geen informatie hieromtrent meer terug op hun site.  Zijn ze van policy veranderd mss?

Nee, wordt nog gewoon los verzonden.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3