"Café Engels Show" op 16+17 april 2011 ! (voorheen: "Pluimgraaff Show")

Started by Ettepet, March 10, 2010, 09:49:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arden

Kleine update, er is weer een deelnemer toegevoegd, nl Kanzy.

Kanzy zal met de Kaam 1000 ditmaal ook met vinyl demonstreren zodat men tevens een idee van de analoge kwaliteiten kan opdoen.
De set-up zal bijna gelijk zijn aan die van de AZ show, Blumenhofer FS1 weergevers, de Passeri cd-speler van Loit en als toevoeging een uniek exemplaar van de Acoustic-Signature Analog One draaitafel.

Voor meer info over de Kanzy set-up, de overige deelnemers of nieuws betreffende de Café Engels show: http://www.hifinieuws.nl/

Ettepet


Interficior

Misschien een rare vraag, maar wat is eigenlijk het doel van de show?

Niet goed gelezen. Het antwoord staat hier

QuoteHet hogere doel? In ongedwongen sfeer de consument laten ervaren dat de branche een weg
is ingeslagen waarmee diezelfde branche weer dichter tot de consument poogt te treden.
Take it or lease it

Pjotr27

En net de demo-cd ( sorry Advr) binnen gekregen, met op Track 10 mijn zoon!!!!
Meer info : http://www.sts-digitalshop.nl/

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

bmateijsen

Quote from: Pjotr27 on April  7, 2011, 12:50:39
En net de demo-cd ( sorry Advr) binnen gekregen, met op Track 10 mijn zoon!!!!
Meer info : http://www.sts-digitalshop.nl/



Hoe staat hij (jouw zoon) erop dan?

Pjotr27

Quote from: bmateijsen on April  7, 2011, 12:51:53
Hoe staat hij (jouw zoon) erop dan?

Hij speelt een drum improvisatie met een heel vet drum stel ( Noble & Cooley custom made)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

bmateijsen

Quote from: Pjotr27 on April  7, 2011, 13:06:46
Hij speelt een drum improvisatie met een heel vet drum stel ( Noble & Cooley custom made)


GAAF!

Pjotr27

Quote from: bmateijsen on April  7, 2011, 13:45:25
GAAF!

Bedankt, hij is pas 20 en een aardig talent op de drums... Dit jaar de halve finale gehaald met zijn band The Razzle bij de Clash of the Coverbands. Momenteel speelt hij ook nog als guest drummer in een speciaal bandje met o.a. een van de beste gitaristen van Nederland. ( Gerrie den Hartog van Gilgamesh). Misschien niet zo bekend maar Gerrie heeft in een grijs verleden de hele wereld rond gespeeld... gilgamesj.nl/index.html
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

TheoPrime

Vette sh#t :o die cd alleen al dat demo nr. van Victor Wooten! kwaliteit!!!! Ik drum zelf ook voor de aardigheid dan ;) Deze ga ik zeker aanschaffen.
Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword

Pjotr27

Quote from: TheoPrime on April  7, 2011, 15:15:21
Vette sh#t :o die cd alleen al dat demo nr. van Victor Wooten! kwaliteit!!!! Ik drum zelf ook voor de aardigheid dan ;) Deze ga ik zeker aanschaffen.

Staat ook nog drumnummer op van Sheffield demo cd  ;)
En de kwaliteit is echt geweldig, veel beter als de originele mastering...
De demo op de site van STS is gewoon mp3 ( wel 320kps).. ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

TheoPrime

Quote from: Pjotr27 on April  7, 2011, 15:21:19
Staat ook nog drumnummer op van Sheffield demo cd  ;)
En de kwaliteit is echt geweldig, veel beter als de originele mastering...
De demo op de site van STS is gewoon mp3 ( wel 320kps).. ;D

mp3? Dat hoorde ik er echt niet van af, dat beloofd dan wat :o. Ga de cd meteen bestellen.
Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword

Pjotr27

Voor de drummers een foto van het drumstel van mijn zoon ( deze foto is gemaakt tijdens het maken van de opname van Track 10 op de Dynamics cd)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Pjotr27

Quote from: advr on April  8, 2011, 17:19:28

mooie werkplek!! ;D

Oude boerenstal ergens in de buurt hier, staat ook bekend onder de naam circle studio`s... Komt veel talent oefenen, o.a. Jody van Ooijen die genomineerd is voor best blues drummer van Nederland ( ergens een dezer dagen is de uitslag bekend)...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Arden

Quote from: Nahpets on April  8, 2011, 21:08:15
En besteld.

Daar zul je geen spijt van krijgen! Een iets ander genre als tot nog toe besproken, maar het 2e nummer op deze cd (Don't Worry, It's Only The Rhythem van Grace Jones), draai die maar eens lekker hard... Gaan je woofers niet echt leuk vinden. Met dat nummer heb ik nog eens een keer een Sumo Ten in de brand zien vliegen op een set Finals. Was letterlijk ''de Final'' voor deze versterker!

Pjotr27

Quote from: Arden on April  9, 2011, 14:52:10
Daar zul je geen spijt van krijgen! Een iets ander genre als tot nog toe besproken, maar het 2e nummer op deze cd (Don't Worry, It's Only The Rhythem van Grace Jones), draai die maar eens lekker hard... Gaan je woofers niet echt leuk vinden. Met dat nummer heb ik nog eens een keer een Sumo Ten in de brand zien vliegen op een set Finals. Was letterlijk ''de Final'' voor deze versterker!

Er staat niets voor niets een waarschuwing op de cd!!!! Erg heavy stuff....
En vergis je niet, de tweeters kunnen ook niet zoveel hebben...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

wil

Balen dat ik niet kan. Weekeinde is al toeterdruk.
>:(

Moet ik het dit jaar maar weer met de VAD doen  :whatsthat:.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

bmateijsen

Quote from: wil on April 10, 2011, 18:10:21
Moet ik het dit jaar maar weer met de VAD doen  :whatsthat:.

wil

Dan krijg je het rustig, want VAD show bestaat niet meer ;)

Pjotr27

Quote from: bmateijsen on April 10, 2011, 18:50:28
Dan krijg je het rustig, want VAD show bestaat niet meer ;)

Er komt vast wel weer een AV-NU beurs in Utrecht. Ik zag ergens een bezoekersaantal van meer dan 7000 afgelopen jaar voorbij cirkelen...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

bmateijsen

Quote from: Pjotr27 on April 10, 2011, 19:42:23
Er komt vast wel weer een AV-NU beurs in Utrecht. Ik zag ergens een bezoekersaantal van meer dan 7000 afgelopen jaar voorbij cirkelen...

Dat klopt... maar AV-NU is geen VAD ;)

Pjotr27

Gaan er nog forum genoten morgen of zondag naar de Cafe Engels show?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster