Mr Nobody

Started by Gaeje, March 8, 2010, 00:28:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gaeje

http://www.mrnobody-lefilm.com/

wow. gisteren gaan kijken, en dit is toch echt weer iets anders dan wat je tot nu toe gezien hebt. Ik kan het met niets bestaand vergelijken maar het heeft de charme van een amélie poulain en alle filmkunde (camera, scenario, montage, decor, regie...) op het hoogste niveau. Dit is wat mij betreft wat een film moet zijn. En dan nog deels van belgische makelij. ik weet niet of hij in nederland in de zalen komt maar dit zou verplichte kost moeten zijn voor elke filmliefhebber

greetz,
G.

ps heb proberen de trailer linken via youtube maar is allemaal zo slechte kwaliteit. ik zou zeggen ga snel even op de website kijken

Xstream

Nou, de vreemde cast en productie combinatie beloofd al een apart stukje film.
Jared Letho, USA
Diane Kruger, Germany
Sarah Polley, Canada
Rhys Ifans, UK (zo te zien een keer niet grappig)

In een Canada  | Belgium  | France  | Germany productie in het genre Drama | Fantasy | Romance | Sci-Fi

Klinkt waarschijnlijk net zo origineel als die is ... Kzal 'm eens in de gaten houden.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Gaeje

en een budget van 35 miljoen euro  :o

maar je hebt het gevoel dat élke cent goed gespendeerd is. echt topfilm!

Snutchz

klinkt goed  :thumbs-up: ..hou ik in den gaten
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Tube-freak

#4
Gisteravond deze film gezien. Hij was wel intressant.
Ik begreep alleen het einde niet en dat was nou juist waar het om draaide...

Er zijn overigens wel soortgelijke films gemaakt, denk aan de
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
.
(waar deze film dus over gaat, de chaos theorie dus...).

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

begreep ik wel aan het einde maar deze film dus niet.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Reinbo!

Mr. Nobody. Schitterende surrealistische emotionele gelaagde vertelling over leven, liefde, het maken van keuzes en Mars. Slaagt waar Inception volledig faalde. Menselijk, visueel adembenemend, origineel, levendig en intelligent.

Beste film van 2010 10 uit 10!  (y)