Nieuwe prijzen Velodyne vanaf 1 maart 2010

Started by garmtz, March 4, 2010, 15:40:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjaax

Is die er ook in het wit dan? Op de prijslijst staat nl. alleen zwart bij de 1000.
Arcam A32 & Dynaudio X12

bmateijsen

Quote from: sjaax on March  7, 2010, 13:21:10
Is die er ook in het wit dan? Op de prijslijst staat nl. alleen zwart bij de 1000.

Ook die is beschikbaar in wit. Of de 800 of de 1000 heb ik op voorraad in wit.

gast_001

overigens is de SPL800 een uiterst leuke sub !
Heb er effe mee zitten te spelen maar er komt serieus een strak geluid uit.
Presteerde 3x beter dan verwacht  :)

fugazi_2009

Zijn de DD's niet meer in de speciale kleuren te krijgen? Zoals ik die heb? Dan hebben die mensen die klagen over het glimmende zwart tenminste een alternatief (zij het tegen een prijs).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ghosty J

Op de .com site staan wel de overige kleuren... vreemd :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

fugazi_2009

Quote from: Ghosty J on March 12, 2010, 00:09:01
Op de .com site staan wel de overige kleuren... vreemd :)

Dat is gewoon een kwestie dat de nederlandse importeur besluit dat er naar die andere kleuren te weinig (of nauwelijks) vraag is. Maar naast de standaard kleuren Zwart, Maple en Cherry (waar hier dus alleen Zwart geleverd wordt), heeft Velodyne ook nog zoiets als Custom Order Colors: http://www.velodyne.com/products/dd_special_colors/default.aspx?sid=871b574i. Dan betaal je een meerprijs en heb je 4 maanden levertijd, maar heb je dus nog wel 6 andere keuzes tot je beschikking. Voor de mensen die glanzend zwart niet fijn vinden is dan bijvoorbeeld gunmetal grey een mooi alternatief:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

bmateijsen

Quote from: fugazi_2009 on March 11, 2010, 22:51:50
Zijn de DD's niet meer in de speciale kleuren te krijgen? Zoals ik die heb? Dan hebben die mensen die klagen over het glimmende zwart tenminste een alternatief (zij het tegen een prijs).

Nee, ook dat project is gecancelled vanuit de fabrikant. Speciale kleuren kan nog wel, maar daar zorgen wij dan voor in samenwerking met een professionele spuiter.

bmateijsen

Was het maar zo.... Wij hebben laatst de allerlaatste DD-18 cherry uitgeleverd die wereldwijd beschikbaar was.

Groet,

Bjorn

Quote from: fugazi_2009 on March 12, 2010, 08:16:08
Dat is gewoon een kwestie dat de nederlandse importeur besluit dat er naar die andere kleuren te weinig (of nauwelijks) vraag is. Maar naast de standaard kleuren Zwart, Maple en Cherry (waar hier dus alleen Zwart geleverd wordt), heeft Velodyne ook nog zoiets als Custom Order Colors: http://www.velodyne.com/products/dd_special_colors/default.aspx?sid=871b574i. Dan betaal je een meerprijs en heb je 4 maanden levertijd, maar heb je dus nog wel 6 andere keuzes tot je beschikking. Voor de mensen die glanzend zwart niet fijn vinden is dan bijvoorbeeld gunmetal grey een mooi alternatief:



fugazi_2009

Oh, dan loopt de .com site dus gewoon onzettend achter.

Quote from: bmateijsen on March 12, 2010, 09:31:08
Nee, ook dat project is gecancelled vanuit de fabrikant.

Heerlijk om een uniek exemplaar te hebben (kan mij tenminste niet voorstellen dat je veel identieke exemplaren als de mijne heb uitgeleverd)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

garmtz

Quote from: fugazi_2009 on March 12, 2010, 21:11:56
Oh, dan loopt de .com site dus gewoon onzettend achter.

Yep... :)

QuoteHeerlijk om een uniek exemplaar te hebben (kan mij tenminste niet voorstellen dat je veel identieke exemplaren als de mijne heb uitgeleverd)

Wees gerust, je bent de enige die ooit een custom kleur heeft besteld... ;)

mvdveek

Just my luck
Als je het mij vraagt komt die prijsverlaging 3 maanden te laat  ;)
Showcase  ||  Pioneer KRP-600A || Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

taaiewillem

Wat is er op tegen om de sub een mooi uitgezocht behangetje te geven?
Je kunt altijd terug omdat behanglijm makkelijk te verwijderen is. Een kleine sub is te vermommen als een pouffe en zelfs met schapenvacht te bedekken. Alles kan als het maar vrouwvriendelijk is ofwel beter bij de designmeubelen past...
Onkyo709/Pana42g10/PanaBD80/Marantz DV9600/Stax Lambda Pro/XXLS400/AM8033/Amphony100/ Dual1009+Orthofon/XTZ99.26's

bmateijsen

Quote from: taaiewillem on April  1, 2010, 15:12:59
Wat is er op tegen om de sub een mooi uitgezocht behangetje te geven?
Je kunt altijd terug omdat behanglijm makkelijk te verwijderen is. Een kleine sub is te vermommen als een pouffe en zelfs met schapenvacht te bedekken. Alles kan als het maar vrouwvriendelijk is ofwel beter bij de designmeubelen past...

Dat heeft customizen ;D.

Groet,

Bjorn