6 milion Home Theater.

Started by squallgage, February 28, 2010, 16:39:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squallgage

Kwam ff wat tegen ,
Heb dit thuis bios met die super ondergrondse sub nu wel gezien,

maar wat hier staat. oef:
http://www.foundshit.com/kipnis-studio-standard/


het is niet zomaar een beamer maar een Ultra-HD van SONY 2160p ipv 1080p.
met sounds van 10 - 100.000hz :D

er staat een lijst bij met wat die kerel allemaal gebruikt hiervoor maar damm.
geld over:P

ik zou het wel wel anders gedaan hebben met 6millie :D !
Maar damm zou wel eens een filmpje willen kijken hier haha
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

skank1

ik vind het eigenlijk allesbehalve uitnodigend  :blush:
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Koen K

"Meer duur is meer beter" lijkt het idee erachter. Het zal wel spectaculair zijn, maar of het nou ook echt móóier is dan een set van enkele tienduizendjes...

squallgage

Ik zou het niet weten, misschien als je de wetenschappers van B&W een HT voor je laten maken :D !
maar hoewel het erg cool uitziet , zou ik bijna bang zijn om er te lopen.
een verkeerde stap. :P

Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

B.

Hij had geen geld meer over voor bekabeling :)

Marvin....

ligt het aan mij en staat er nu gewoon geen koelkast?

(leuk hoe al dit soort foto's steeds weer opduiken) :D

Martijnst1990

Quote from: squallgage on February 28, 2010, 16:39:15
Kwam ff wat tegen ,
Heb dit thuis bios met die super ondergrondse sub nu wel gezien,

Nou ben ik toch wel benieuwd naar die super ondergrondse sub  :sigh:

Heb deze al wel is eerder gezien, indrukwekkend is het zeker, om te zien iig. Ben wel heel benieuwd hoe het klinkt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

eddy135

Quote from: Martijn90 on February 28, 2010, 17:27:57
Nou ben ik toch wel benieuwd naar die super ondergrondse sub  :sigh:

Heb deze al wel is eerder gezien, indrukwekkend is het zeker, om te zien iig. Ben wel heel benieuwd hoe het klinkt.

Akelig stil waarschijnlijk, want er is geen kabel te zien. ;)

Plaatje zwerft al jaren rond, trouwens..
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

squallgage

Als je op de link klikt onder de plaatjes kom je bij het hele verhaal.
tevens op die site.
http://www.hometheaterdesignmag.com/
er staat hier echt heel wat leuks , gelijk 100 nieuw inspiratie bronnen voor mijn toekomstige HT :D
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

flash1982

 :baaa:   idd oude foto's maar blijft aardig om te zien...

valt me nu ook op jah... liggen geen kabels :confused:   
lijkt me dat je dat ook niet ff afkoppelt voor een foto reportage :blink:


Niet echt mijn smaak  voor die centen had je een mooiere ruimte kunnen maken...  maar goed zal vast aardig kijken/horen  zijn daar :o :baaa:

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

roland p

Scherm hangt wel hoog. Dat kijkt toch nooit lekker?
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Martijnst1990

Bijzonder is het zeker, maar ik kan me echt niet voorstellen dat alles wat toevoegt. Volgens mij is de elektriciteit wel erg goedkoop daar in Amerika, vind $1000,00 niet eens zo extreem veel.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

dronebone

hij zal wel dealer inkoop daarop hebben, het zal hem nooit 6 mille gekost hebben

want als ik me herinner is het ook een soort concept demo-room voor mcintosh, ik heb dit al vaak in mcintosh reclame zien opduiken

een merk waar ik zelf geen fan van ben, al dikwijls gehoord op shows en vaak veel te forward en in your face
en met de line arrays van het merk is het hoog vaak te diffuus, niet mijn smaak
Golden ears: pitch test results tonedeaf test results

Dirc

Stel hij z'n set ook af met een audyssee?  :devil:

Kingpin

Quote from: Martijn90 on January 26, 2012, 12:34:45
Bijzonder is het zeker, maar ik kan me echt niet voorstellen dat alles wat toevoegt. Volgens mij is de elektriciteit wel erg goedkoop daar in Amerika, vind $1000,00 niet eens zo extreem veel.
per maand  :D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Kingpin

Qua akoustiek is het natuurlijk 0,0 en plaatsing van apparatuur laat ook te wensen over ... wie zet z'n buis nu rechtstreeks voor z'n speakers, de buisjes trillen allemaal mee met het nodige gevolg.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Bart_M

Toch bijzonder dat een dergelijke set helemaal wordt vergruist...

Etiennevh

Zonde van het geld, zo'n teringzooi in je kamer. Wat een lelijk hok als je het mij vraagt.

Enne.. dan heb je 6 miljoen geinvesteerd en kun je lekker met zijn drieën film kijken. Gezellig! :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Quote from: Kingpin on January 26, 2012, 13:25:14
per maand  :D
Dat bedoel ik ook ;) Als je nagaat wat een gemiddeld huishouden in Nederland betaald.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

B.


Martijnst1990

Quote from: B. on January 26, 2012, 13:50:51
GEWELDIG die jaloezie 8)

Er zijn op dit forum best wat HT's waar ik jaloers op ben, maar dit is er niet 1 van ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Quote from: dronebone on January 26, 2012, 12:37:23
hij zal wel dealer inkoop daarop hebben, het zal hem nooit 6 mille gekost hebben

6 mille = 6000  :D http://nl.wiktionary.org/wiki/mille
Voor 6 mille wil ik best meneer Kipnis zijn ht overnemen  :D

Meneer Kipnis is duidelijk een gevalletje "Ik-weet-niet-meer-wat-ik-met-zoveel-geld-moet"
Beetje over the top, maar goed wel weer typisch Amerikaans. Hij heeft trouwens wel een slechte website. http://www.kipnis-studios.com/
Had hij vast ook geen geld meer voor.  :D




Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Etiennevh

#23
Quote from: B. on January 26, 2012, 13:50:51
GEWELDIG die jaloezie 8)

Hier hoef je niet jaloers op te zijn, dit wil je gewoon NIET hebben :D :devil:

naja of in ieder geval.. je kunt het in de schuur zetten en op marktplaats verkopen voor iets leukers :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

dronebone

#24
Video bekeken en hij stoeft hoe clean en luid het kan. Moeten we echt 6 mille uitgeven ? Maar nee:

Recent in ons ht nog meegemaakt met een klant: draaien het lekker open met een DTS demo bluray, een stukje van Omar Hakim.
Zo'n stukje wat je luider en luider wil zetten voor diegene die de akoestiek en set hebben die het aankan (in een galmbak living totaal zinloos om te proberen).



Link: http://www.galaxystudios.com/news/music/omar_hakim

Staat waanzinnig luid maar geen hoorbare vervorming te bespeuren, we nemen de dB meter erbij, zetten hem in de C-stand en meten de pieken: 120dB zonder moeite.
Golden ears: pitch test results tonedeaf test results