Wazmarc theater

Started by wazmarc, February 25, 2010, 10:38:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wazmarc

Quote from: JeKa on February 26, 2010, 08:10:09
Ziet er gaaf uit, vind vooral je zelf ontworpen meubel knap bedacht en gemaakt!

Is de touchscreen alleen niet erg onhandig? Hij is niet afneembaar als ik dat zo zie en moet je dus steeds gaan staan en ook op en plek waar je niet veel beenruimte hebt volgens mij.

De ruimte was beperkt, dus heb ik het zo moeten oplossen. Van te voren was ik ook bang dat het niet goed te 'bedienen' zou zijn. Maar je kunt recht voor het scherm staan zonder dat de bank in de weg staat. Ook zijn er een groot aantal playlisten gemaakt, dus bij het luisteren van muziek hoef je het scherm maar 1 keer te bedien (tenzij je iets specifieks wil horen). Ook bij het selecteren van films of series is het meestal maar 1 druk op de knop. Maar het grootste voordeel is dat het scherm ook met mijn logitech harmony is te bedienen.

JeKa

Dat klinkt goed, helemaal omdat je 'm met je Harmony kan bedienen!

marc81

super gedaan,
we hebben btw wel een beetje dezelfde ideen heb ik wel door haha. Zal ff een opsomming maken ten eerste ik ben ook Marc aangenaam. Ces210 die voor de tv zakt, tw2900 (vergelijkbaar tw3500) en momenteel ben ik ook aan het kijken voor de b&w serie. Ik twijfel alleen nog tussen de 683 of toch voor een monitor audio rx6/rx8 tzt als ik de boel compleet heb zou ik ook eens eens showcase topic aan maken.

mvr gr
marc

wazmarc

Quote from: mpell97 on February 26, 2010, 09:09:01
super gedaan,
we hebben btw wel een beetje dezelfde ideen heb ik wel door haha. Zal ff een opsomming maken ten eerste ik ben ook Marc aangenaam. Ces210 die voor de tv zakt, tw2900 (vergelijkbaar tw3500) en momenteel ben ik ook aan het kijken voor de b&w serie. Ik twijfel alleen nog tussen de 683 of toch voor een monitor audio rx6/rx8 tzt als ik de boel compleet heb zou ik ook eens eens showcase topic aan maken.

mvr gr
marc

Beste naamgenoot ;D,

Goede keus van de beamer, als ik wat eerder geweten had dat na kalibratie de TW2900 en TW3500 exact hetzelfde zijn had ik me wat geld kunnen besparen. Zowel de B&W 683 als de Monitor audio rx8 zijn erg mooie speakers. Zelf heb ik nog gewtijfeld aan de 683, maar dat was toch wel een beetje overkill in een kleine woonkamer. In de toekomst wil ik een aparte installatie (buizenversterker) voor alleen muziek, dan wil ik ook eens gaan kijken naar speakers (zelfbouw) met een wat minder 'commercieel' geluid . Ben erg benieuwd naar je showcase!