Aanpassing gedaan tbv problemen enkele IE8 gebruikers

Started by Jeroen de Waal, February 23, 2010, 16:30:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jean Sibelius

Quote from: Jeroen de Waal on February 28, 2010, 22:45:28
Nog een aanpassing gedaan. Hoor graag de bevindingen van IE8 gebruikers.

Edit: graag eerst kijken zonder compatibiliteitsmodus aan.
Hoi Jeroen,

Zonder compatibiliteitsmodus werkt het hier nog steeds niet, maar ik kan wel leven met het feit om deze wel aan te zetten (dan lijkt het namelijk weer als vanouds te werken) :).

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

fugazi_2009

Volgens mij moet het advies dan gewoon zijn dat mensen voorlopig maar even de compatibiliteitsmodus moeten aanzetten en dan als smf 2.0 uitkomt maar weer eens kijken hoe het er dan uitziet. IE8 is natuurlijk gewoon een draak van een browser, maar dat wist MS ook al anders hadden ze uberhaupt die compabilitieitmodus niet ingebouwd. Zelf was ik een 100% fan van Internet Explorer, en toen brachten ze IE7 uit. Sindsdien maar overgestapt op Firefox en recentelijk ook Chrome.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Jeroen,

Ik weet niet of het met je aanpassingen te maken heeft. Maar ik heb met Firefox 3.6 nu regelmatig dat als ik de Quick Reply gebruik dat die zegt "Your not allowed to create a new topic in dit board". Dus blijkbaar ziet die dan niet dat ik dat in een bestaande thread doe. Dit gebeurd volgens mij alleen in boards waar ik ook daadwerkelijk geen nieuwe thread mag starten (zoals sponsor board). [EDIT]Had het zojuist ook in een board waar ik wel een nieuwe thread kan starten, maar het gebeurd dus niet altijd[/EDIT]
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Jeroen de Waal

Het door jou genoemde probleem heeft iig niets te maken met de aanpassingen die ik heb gedaan mbt het tekstvenster probleem. (dat waren alleen aanpassingen aan css files)


Jeroen.