Aanpassing gedaan tbv problemen enkele IE8 gebruikers

Started by Jeroen de Waal, February 23, 2010, 16:30:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen de Waal

Er is op technisch gebied een aanpassing gedaan waarmee hopelijk de problemen die enkele IE8 gebruikers ervaren bij het posten of wijzigen van grote berichten.
Mochten gebruikers nu ineens problemen ondervinden bij het posten of wijzigen van hun berichten dan lees ik het in dit topic graag terug.
Mijn excuses voor het eventuele ongemak.


Jeroen.

Raphie

je bedoelt die autoscrol onderin het textveld? erg irritant i.d.d.
JBL PRX Power!

Jeroen de Waal

Ja die bedoel ik idd.
Kan het hier niet simuleren, omdat ik op 4 systemen onder IE8 geen enkele last heb.
Ik heb nu een aanpassing gedaan in de hoop dat diegene die er wel last van hebben het nu niet meer hebben.


Jeroen.

Ghosty J

Ik heb al een probleem ontdekt zie bijlage
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

toen ik dat bericht wou plaatsen kreeg ik ook een foutmelding:

2: fsockopen() [<a href='function.fsockopen'>function.fsockopen</a>]: unable to connect to relay1.mevershosting.nl:25 (Connection timed out)
Bestand: /home/.sites/75/site8/web/yabbse/Sources/Subs-Post.php
Regel: 977

toen ik dit bericht wou plaatsen kreeg ik deze melding
Er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.
Je sessie is verlopen. Verstuur je bericht nog een keer.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

WMC

Hier heb ik met IE8 dat sommige teksten niet goed uitgelijnd staan. Het viel me eerst op bij een post die aangepast was, waarbij de melding dat de post aangepast was samen viel met de lijn die de twee berichten scheidt. Ook bij handtekeningen komt het voor dat deze deels in een andere post staan. Als laatste viel me op dat sommige topic titels niet goed uitgelijnd zijn als je een hele lijst titels hebt.

Dit gebeurt trouwens op mijn beide pc's en laptop (Windows 7 en XP).
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Jeroen de Waal

@Ghosty

De door jou genoemde problemen kwamen door een storing bij Mevers.


Jeroen.

Jeroen de Waal

SOS (of ieder ander die er last van heeft) ervaar jij het probleem nu nog of is het nu niet meer aanwezig?


Jeroen.

Raphie

Minder, maar nog steeds dat hij onderaan replies soms returns overslaat of terugzet maar minder heftig.
JBL PRX Power!

Jeroen de Waal

Ik heb net nog een aanpassing gedaan, weet niet of je het net nog geprobeerd hebt?


Jeroen.

Raphie

JBL PRX Power!

Jeroen de Waal

Klasse! Goed om te horen, bedankt voor het mee testen.


Jeroen.

WMC

Quote from: WMC on February 23, 2010, 21:29:15
Hier heb ik met IE8 dat sommige teksten niet goed uitgelijnd staan. Het viel me eerst op bij een post die aangepast was, waarbij de melding dat de post aangepast was samen viel met de lijn die de twee berichten scheidt. Ook bij handtekeningen komt het voor dat deze deels in een andere post staan. Als laatste viel me op dat sommige topic titels niet goed uitgelijnd zijn als je een hele lijst titels hebt.

Dit gebeurt trouwens op mijn beide pc's en laptop (Windows 7 en XP).

Hier een voorbeeld, na een paar keer F5-en is het weg.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Jeroen de Waal

Bedankt voor de screenshot, duidelijker kan niet.
Ik ga kijken waar het hem aan schort.


Jeroen.

Erik

Hoe weet je dat het niet aan die 4 mensen hun pc ligt? je kan wel het hele forum blijven aanpassen maar als zelfs jij er op 4 pc's geen last van hebt lijkt me het me stug dat het aan het forum ligt. Maar goed als je tijd teveel hebt leef je uit ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jeroen de Waal

Het probleem wat WMC beschrijft lijkt lokaal te zijn en geen probleem vanuit htforum.
Het probleem met de scrollbar in IE8 is wel een probleem wat niet alleen vanuit htforum komt maar vanuit meerdere fora.
IE8 kan niet goed met dynamische width (in procenten) omgaan en vertoond dan wanneer er een scrollbar komt in bijv. het postingscherm kuren.

Ook al heb ik enorm veel tijd, ik ga en kan zeker niet ieder probleem oplossen.  ;D


Jeroen.

J.A.F._Doorhof

Hummmm, Frank verscheurt de vraag over de belasting aangifte die Jeroen mocht oplossen.....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jeroen de Waal


Jean Sibelius

Ik heb zojuist geprobeerd om mijn starttopic aan te passen mbt de bouw van mijn dedicated HT, maar dat is onmogelijk geworden, doordat de cursor na iedere tik terug naar bovenspringt.

Wat mij betreft is de gemaakte aanpassing geen vooruitgang. Zijn er meer mensen die last van dit probleem hebben?


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jeroen de Waal

Er kwamen juist positieve geluiden dat dit nu opgelost was. Erg vreemd.
Ik zal ernaar kijken.


Jeroen.

Jean Sibelius

Quote from: Jeroen de Waal on February 28, 2010, 19:07:44
Er kwamen juist positieve geluiden dat dit nu opgelost was. Erg vreemd.
Ik zal ernaar kijken.
Alvast bedankt! Ik heb er nooit last van gehad, vandaar dat ik ben gaan zoeken of er recentelijk iets is gewijzigd (dit lijkt dus de oorzaak te zijn)
Als ik je kan helpen met debuggen (lees: specifieke configuratie in mijn geval, et cetera), dan hoor ik het wel.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jeroen de Waal

De recente wijziging is juist gedaan vanwege klachten over het door jou genoemde probleem.
Dit leek na de laatste aanpassing opgelost te zijn.
In het verleden is dit opgelost door Internet Explorer "om de tuin te leiden". Door een van de latere updates van M$ is dat trucje teniet gedaan.

Ik heb nu nog iets aangepast zou je willen kijken of het helpt?
Zoals ik eerder in dit topic al melde ik heb nergens last van en krijg het ook niet gesimuleerd op verscheidene systemen.


Jeroen.

Jean Sibelius

Hoi Jeroen,

Helaas hier nog steeds hetzelfde probleem.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jeroen de Waal

Wat je ook tijdelijk kan doen is rechtbovenin op extra's klikken en vervolgens compatibiliteitsweergave.
Kijk dan of dat helpt.


Jeroen.

Jeroen de Waal

Nog een aanpassing gedaan. Hoor graag de bevindingen van IE8 gebruikers.


Jeroen.

Edit: graag eerst kijken zonder compatibiliteitsmodus aan.