2 maand gratis Eredivisie Live bij AH??

Started by Ghanzzzzz, February 22, 2010, 10:27:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghanzzzzz

Ik zie dat Albert Heijn een leuke aanbieding waarbij je bij een voetbalDVD 2 maand gratis Eredivisie Live krijgt.
Als ik het zo bekijk moet je dan een soort abonnement afsluiten die loopt tot wederopzegging. Nu vind ik het leuk om die 2 maand voetbal te kijken, maar wil verder geen abonnement

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze actie?
Of zijn er mensen die ervaring hebben met het opzeggen van Eredivisie Live? Gaat dit gemakkelijk of wordt er snel moeilijk gedaan?

Martinus

de vorige actie was ook 2 maand gratis bij afnamen van een jaar.... altijd mega rukacties van eredivisie live... btw: zou ook best in hd mogen ;)
............

DVDGuy

Volgens mij moet je een abonnement afsluiten voor een jaar en betaal je maar 10 maanden; m.a.w. de maanden dat er niet gevoetbald wordt zijn "gratis"  :devil:  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

JeKa

Quote from: Ghanzzzzz on February 22, 2010, 10:27:11
Ik zie dat Albert Heijn een leuke aanbieding waarbij je bij een voetbalDVD 2 maand gratis Eredivisie Live krijgt.
Als ik het zo bekijk moet je dan een soort abonnement afsluiten die loopt tot wederopzegging. Nu vind ik het leuk om die 2 maand voetbal te kijken, maar wil verder geen abonnement

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze actie?
Of zijn er mensen die ervaring hebben met het opzeggen van Eredivisie Live? Gaat dit gemakkelijk of wordt er snel moeilijk gedaan?

Deze actie is eerder geweest en daar heb ik toen gebruik van gemaakt. Je betaald wel voor 2 maand, maar krijgt het geld netjes terug en zit verder nergens aan vast. Athans, toen niet.

Ghanzzzzz

Haha, mooie redenering
In dat geval laat ik die 'aanbieding' mooi links liggen. De DVD zelf was me ook wel die 2,50 waard
Staan heel wat mooie doelpuntjes op!

Ralph71

Je krijgt 2 maand gratis, maar moet wel zelf opzeggen. In het boekje staat niets over een langer abonnement. Volgens het boekje krijg je zelfs nog een herinneringsmail/-schrijven.
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

JeKa

Quote from: Ghanzzzzz on February 22, 2010, 12:47:53
Haha, mooie redenering
In dat geval laat ik die 'aanbieding' mooi links liggen. De DVD zelf was me ook wel die 2,50 waard
Staan heel wat mooie doelpuntjes op!
Dit is naar aanleiding van DVDGuy zijn post? Ik weet niet waar hij deze info vandaan heeft, maar dat is dus niet mijn ervaring  :nowink:

Ghanzzzzz

Quote from: JeKa on February 22, 2010, 12:50:09
Dit is naar aanleiding van DVDGuy zijn post? Ik weet niet waar hij deze info vandaan heeft, maar dat is dus niet mijn ervaring  :nowink:

Sorry, verkeerde timing, haha
Zie nu pas jouw post er tussen staan  :blush:

Naar aanleiding van jou post ga ik denk ik toch nog eens verder op onderzoek uit (tenzij mensen ervaring hebben met de huidige actie)

DVDGuy

Quote from: JeKa on February 22, 2010, 12:47:01
Deze actie is eerder geweest en daar heb ik toen gebruik van gemaakt. Je betaald wel voor 2 maand, maar krijgt het geld netjes terug en zit verder nergens aan vast. Athans, toen niet.

Dat is netjes inderdaad.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com