Descent 2

Started by borkaenjo@work, February 17, 2010, 10:16:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

borkaenjo@work

http://www.imdb.com/title/tt1073105/

Distraught, confused, and half-wild with fear, Sarah Carter emerges alone from the Appalachian cave system where she encountered unspeakable terrors. Unable to plausibly explain to the authorities what happened - or why she's covered in her friends' blood - Sarah is forced back to the subterranean depths to help locate her five missing companions. As the rescue party drives deeper into uncharted caverns, nightmarish visions of the recent past begin to haunt Sarah and she starts to realize the full horror and futility of the mission. Subjected to the suspicion and mistrust of the group and confronted once more by the inbred, feral and savagely ruthless Crawlers, Sarah must draw on all her inner reserves of strength and courage in a desperate final struggle for deliverance and redemption.

Staat nu al hoog op mijn lijstje voor Blu Ray.


mimic

Gaaf!

In deel 1 waren de schrikeffecten zo goed uitgewerkt! Kom maar op met deel 2!
KEF LS50W - Velodyne DD12

LAZORKITTEH

Had geen idee dat er een vervolg aankwam, laat staan dat die er al is!

Kijk er naar uit :D

borkaenjo@work

Releasedatum:

27-04-2010  Descent 2, The Horror Dutch Filmworks

Maartje


Ik ben geen horrorfanaat en moest met een stel vrouwen deel 1 bekijken   O0

Net doen alsof ik het niet zo eng vond 

dat lukte niet zo  >:D  :D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Grindtegel

Net gezien, hij was bij lange na niet zo goed als deel 1 maar dat had ik ook niet verwacht. Hij is aardig maar niet meer dan dat, probleem is het script (het begin van de film is echt prut ik had hem bijna afgezet) en de hoofdrolspelers die nul komma nul chemie met elkaar hebben, iets wat deel 1 juist zo goed voor elkaar had. Naarmate de film vordert wordt hij wel wat beter maar niks bijzonders.

Hadden ze deel 1 maar niet zo goed moeten maken  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

mimic

Quote from: Grindtegel on March 19, 2010, 00:31:30
niks bijzonders.


Zeg dat nou niet, ik heb net een stel vrienden uitgenodigd om vanavond te gaan kijken. ( Deel 1 is bij ons alleen een soort schik effect referentie geworden )

;)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Shadowfox

Gister gezien en altijd is mijn angst bij vervolgen van horror dat je dingen al ziet aankomen. En zowaar bij deze is psies het geval.

mimic

Nou, net de film gekeken. Zeker voorspelbaar ( maar was deel dat eigenlijk niet ook? ). Maar toch heb ik er een lekker gevoel aan over gehouden. Leuke film, leuke spanning, leuke schrik effecten. Zeker niet diepgaand, maar als je deel 1, net als ik, leuk vond is het zeker een aanrader.

P.s. Alleen al omdat het met de zelfde muziek begint :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

borkaenjo@work

Ik heb hem ook gezien en vond hem zeker niet tegenvallen.
Goede schrikeffecten en een paar leuke twists.

Reinbo!

Erg sterk vervolg. De sfeer, de gore en de schrikeffecten zijn weer helemaal top. Film kende ook een paar erg sterke scenes. Vind de monsters ook erg tof. De paar onzinnigheden neem ik voor lief.

Denk dat hier nog wel meer leuke films mee te maken zijn. Normaal ben ik tegen vervolgen, maar deze film is gelukkig echt goed. Biedt alles wat de horrorliefhebber zoekt in een film.

Dikke 8/10