testversie nieuwe shop

Started by J.A.F._Doorhof, March 12, 2010, 22:29:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Tja, als mensen al zelf aangeven dat ze niets lezen wat moet je dan ?
Sorry hoor maar daar moet ik toch wel om lachen :D

En bewijst weer dit topic, ik vraag nergens om kritiek maar krijg het wel, leg dan uit waarom en krijg te horen dat ik erom vraag dus het kan krijgen LOL




eigenlijk best wel erg (maar goed dit valt toch buiten zijn scherm :D)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Nogmaals, tips en hints zijn altijd welkom.
Echter we hebben een bepaald doel met de shop en het is niet een volledige aanbieding van ons assortiment, we proberen zoals uitgelegd alleen maar een selectie te laten zien als extra service.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

JeKa

#52
Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2010, 14:48:10
Tja, als mensen al zelf aangeven dat ze niets lezen wat moet je dan ?
Sorry hoor maar daar moet ik toch wel om lachen :D

Get rid of half the words on each page, then get rid of half of what's left (Krug, 2000).

Ik zou er niet om lachen, aangezien het gewoon bewezen is...... Doe er je voordeel mee zou ik zeggen! Jullie zijn toch zo klantgericht? Waarom lach je dan om zulke feiten in plaats van je policy ook door te voeren in je webshop? Dat je goede service biedt daar twijfel ik niet aan, maar in mijn ogen gaat klantgericht werken verder dan dat. Dit betekent ook dat je luistert naar je klant/doelgroep.

Dirc

Nog een poging dan:

ONTOPIC

en dat is dus :
"testversie nieuwe shop"


anders ga ik m even cleanen.

Attie

En die webshop is van.... tadaaa.....Frank.

Wij nemen de moeite om juist wel te lezen en onze bevindingen ook nog eens te ventileren. Om te helpen. Om het beter te maken. Bijkomend voordeel is dat we dit doen als consument, en nog beter, als kritische consument. Juist een doelgroep die Frank met zijn kwaliteitsproducten en maatadvies wil bedienen. Het is dan soms teleurstellend dat suggesties worden gepareerd met statements over het geen de consument wel en niet wil/kan/vindt.

JeKa

Quote from: Dirc I on March 19, 2010, 15:09:25
Nog een poging dan:

ONTOPIC

en dat is dus :
"testversie nieuwe shop"


anders ga ik m even cleanen.

Kan je mij vertellen wat er offtopic aan mijn post is?

Dirc

Wie de schoen past...

Quote from: JeKa on March 19, 2010, 15:05:48
Get rid of half the words on each page, then get rid of half of what's left (Krug, 2000).

Ik zou er niet om lachen, aangezien het gewoon bewezen is......
Gaat dit over de shop?

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!
Gaat dit over de shop?

Jullie zijn toch zo klantgericht?
Gaat dit over de shop?

Waarom lach je dan om zulke feiten in plaats van je policy ook door te voeren in je webshop?
Oke dit gaat over de shop.

Dat je goede service biedt daar twijfel ik niet aan, maar in mijn ogen gaat klantgericht werken verder dan dat. Dit betekent ook dat je luistert naar je klant/doelgroep.


Als je antwoorden 3 maal ja zijn, dan was bovenstaand bericht blijkbaar niet voor jou bedoeld.

JeKa

Quote from: Dirc I on March 19, 2010, 15:13:53
Wie de schoen past...

Als je antwoorden 3 maal ja zijn, dan was bovenstaand bericht blijkbaar niet voor jou bedoeld.

Zonder twijfel 4 keer ja. Aangezien er na je vorige "waarschuwing" niemand anders dan Frank meer had gepost lijkt het me vrij voor de hand liggend dat de opmerking voor mij bestemd was.... Het is toch gewoon een opbouwend advies? Ik begrijp echt niet waar nu zo moeilijk over wordt gedaan.

J.A.F._Doorhof

Hi,
Ik heb nogmaals geen bezwaar tegen adviezen als :

1. let op de plaatjes.
2. kun je een review link erbij plaatsen
3. denk om de algemene voorwaardes
4. kun je een betaal mogelijkheid bijvoegen
5. kun je andere kleurtjes gebruiken voor leesbaarheid.

Waar het nu om draait is dat wij besloten hebben de schermen niet toe te voegen, en dat heeft een reden die ik al heb opgegeven maar die word gewoon genegeerd, en dat zet een vind ik niet echt vrolijke sfeer.

Het is zoiets als alleen maar op dat punt doordrammen en mij de schuld geven dat ik geen kritiek kan hebben terwijl er ondertussen al veel dingen zijn aangepast die hier genoemd zijn.... snap je.

En dat mensen niet verder lezen als nieuwe artikelen kan ik echt niets aan doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bart_M

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2010, 14:48:10
En bewijst weer dit topic, ik vraag nergens om kritiek maar krijg het wel, leg dan uit waarom en krijg te horen dat ik erom vraag dus het kan krijgen LOL

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2010, 14:49:28
Nogmaals, tips en hints zijn altijd welkom.

::)

Attie


Danny Lap

Quote from: Dirc I on March 19, 2010, 14:39:24
Zullen we dit topic houden op Frank opbouwende feedback te geven over zijn nieuwe website en niet om daarna over te gaan op het feit hoe Frank er dan mee om gaat en of dat al dan niet fout of goed is?

Wellicht helpt het als mensen hun punt geven en uitleggen. Opmerkingen als deze horen hier niet thuis:

Het gaat hier niet om Frank zijn sterke en zwakke punten maar om de webshop.

Ben ik het mee eens en ik neem de opbouwende kritiek serieus en er wordt ook aan gewerkt.
Ik zal voor het weekend nog even een lijst maken met dingen die verbeterd zijn en waar we nog aan werken.

Bedankt voor jullie steun !
Best regards,

Danny Lap

WMC

Het beleid van maatwerk is goed. Ik vroeg me echter af of je wel met google bij jullie terecht komt als het niet in de webshop staat? Is er anders een mogelijkheid dit wel goed te doen door middel van steekwoorden ofzo?
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Raphie

pas maar op, de laatste keer dat het over Frank z'n shop ging escaleerde de discussie met als gevolg Jowi's eerste ban.... ;D
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

#64
Jammer dat je dat aanhaalt en weer een bewijs van niet goed lezen.
Jowi heeft een ban gehad omdat hij een moderator beledigde en dat was niet eens ik.
DAT liep uit de hand en had niets te maken met een ander topic wat rond die tijd liep over beletteringen op een auto.

Erg jammer dus en vooral "misselijk" om dit te gebruiken om nog even na te trappen.....
Je moet eens weten hoe moeilijk ik het heb met de gehele gang van zaken, ik baal daar nog steeds enorm van, maar er was geen andere keuze.
En dat heeft de afgelopen tijd bewezen aangezien hij weer 6 maanden geband is :(

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Probleem is dat dit topic net zo'n janboel wordt als het ''famous and closed'' topic over de belettering op je vierwielers. :(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview