VU+ Duo, Twin Linux HDTV met PVR

Started by Siroj, February 9, 2010, 20:29:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Davey

Quote from: Audioloog on May 28, 2010, 18:17:03
Heb er ondertussen ook eentje in bestelling staan  :coffee:

Leuk hoor. Hebben ze je al een verwachte levertijd gegeven?

hifiman

Quote from: Davey on May 28, 2010, 18:24:56
Leuk hoor. Hebben ze je al een verwachte levertijd gegeven?
Ja, 1 week, maar dat neem ik maar met een korreltje zout  ;)

Davey

Quote from: Audioloog on May 28, 2010, 18:34:26
Ja, 1 week, maar dat neem ik maar met een korreltje zout  ;)

Laat het twee weken zijn, dat is nog acceptabel. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

hifiman

Quote from: Davey on May 28, 2010, 19:03:21
Laat het twee weken zijn, dat is nog acceptabel. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.
Ben net bij de winkel langs geweest om alvast mijn LNBs te halen (komend weeken ga ik ze plaatsen is de intentie) en van de VU+ Duo nog geen spoor. Toen ik vroeg of ze deze week nog gingen komen werd er eerlijk geantwoord dat ze het betwijfelden.

Davey

#54
Quote from: Audioloog on June  2, 2010, 12:49:33
Ben net bij de winkel langs geweest om alvast mijn LNBs te halen (komend weeken ga ik ze plaatsen is de intentie) en van de VU+ Duo nog geen spoor. Toen ik vroeg of ze deze week nog gingen komen werd er eerlijk geantwoord dat ze het betwijfelden.

Zolang je maar wat hebt om nu te kijken is het ok toch? Ik heb ook wel effies moeten wachten maar dan ben je blijer als ie er eindelijk is  :D

hifiman

Quote from: Davey on June  2, 2010, 16:59:27
Zolang je maar wat hebt om nu te kijken is het ok toch? Ik heb ook wel effies moeten wachten maar dan ben je blijer als ie er eindelijk is  :D
Ik heb er ook geen haast mee hoor, sterker nog, het komt financieel beter uit als het nog een maandje duurt  :D Maar juist vanwege de lange levertijd had ik hem maar alvast besteld.  ;)

hifiman

Heb de ontvanger zojuist in de lunchpauze opgehaald  :D

Komend weekend lekker mee aan de slag!  :)

Davey

Wow, dat is lekker snel. Veel plezier met 'm en van harte  :thumbs-up:

hifiman

Quote from: Davey on June  4, 2010, 14:48:33
Wow, dat is lekker snel. Veel plezier met 'm en van harte  :thumbs-up:
Thanks!  :pompom:

snuffer

En nu lekker naar SKY UK 3D en Canal+ Spain kijken in 3D etc.
De VU+ dou draait hier nu zo een 3 Weken maar ben dik tevreden er mee neem wel de nieuwe update die schakelt de FAn in standby uit (tenzij er een opname is)


Vu+ Dou met CCcam   60 East tot 4 West

Raphie

doet m'n DM800 ook, maar kooper er wel een VUduo bij voor op de slaapkamer
JBL PRX Power!

Davey

Quote from: Raphie on June  5, 2010, 10:45:04
doet m'n DM800 ook, maar kooper er wel een VUduo bij voor op de slaapkamer

Ik denk dat je DM heel snel op de slaapkamer staat en je VU in de woonkamer  :D

snuffer

Dat denk ik ook Davey heb hier al zeker een jaar of 6 Dreamboxen gehad maar uh nu tocht niet meer en zeker niet de 800 maar terug to topic.. :tongue2:

Davey

In het land der blinden is 1-oog koning zullen we maar zeggen en die tijd is voor DM nu voorbij  :D

Raphie

vraagje: op internet foto's heeft de VU van die lelijk getekende kirngen op het front, is dat in het echt ook zo? heeft eimand eigen foto's?
JBL PRX Power!

Davey

Quote from: Raphie on June  6, 2010, 11:22:49
vraagje: op internet foto's heeft de VU van die lelijk getekende kirngen op het front, is dat in het echt ook zo? heeft eimand eigen foto's?

In mijn topic kan je de lelijke kringen zien  :D, http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=58049.msg1706661#msg1706661

Raphie

dat is toch echt wel een design misser, begrijp nu waarom je werkelijk een dicht kast hebt gebouwd.  :devil: wat is die LELIJK
maar goed voor 50% van de DM8000 en met betere specs, moet er haast wel "iets" mis zijn  :D (ga hem denk ik toch wel bestellen)
JBL PRX Power!

Davey

Quote from: Raphie on June  6, 2010, 13:45:19
dat is toch echt wel een design misser, begrijp nu waarom je werkelijk een dicht kast hebt gebouwd.  :devil: wat is die LELIJK
maar goed voor 50% van de DM8000 en met betere specs, moet er haast wel "iets" mis zijn  :D (ga hem denk ik toch wel bestellen)

Hahaha, dat is persoonlijk. Het apparaat werkt fantastisch snel en doet alles wat ie moet doen. Het image van PLi word met de dag mooier en beter gemaakt dus voor wat mij betreft, een hele goede keus.

hifiman

#68
Quote from: Raphie on June  6, 2010, 13:45:19
dat is toch echt wel een design misser, begrijp nu waarom je werkelijk een dicht kast hebt gebouwd.  :devil: wat is die LELIJK
maar goed voor 50% van de DM8000 en met betere specs, moet er haast wel "iets" mis zijn  :D (ga hem denk ik toch wel bestellen)
Alhoewel het wat mij betreft ook iets anders had gemogen vind ik hem in elk geval een stuk mooier dan de ielige DM 800 kastje uit dezelfde prijsklasse!

Eerste wat mij trouwens opviel wat het beduidend betere beeld over SCART dan mijn DM7000.  :notify: HD over ziet er uiteraard nog beter uit  ;)

Waar ik wel van baal is die eeuwige mechanisch zwakke toslink aansluiting  :( Waarom niet gewoon een degelijke coax spdif uit? (heb nog geen hdmi ontvanger dus luister nog over spdif). Kreeg de toslink er bijna niet in (viel er gewoon weer uit) , pas na hard (harder dan me lief is) drukken bleef tie eindelijk zitten.

Buiten dat een wereld apparaat!  :thumbs-up:

Davey

Quote from: Audioloog on June  6, 2010, 14:50:49
Alhoewel het wat mij betreft ook iets anders had gemogen vind ik hem in elk geval een stuk mooier dan de ielige DM 800 kastje uit dezelfde prijsklasse!

Eerste wat mij trouwens opviel wat het beduidend betere beeld over SCART dan mijn DM7000.  :notify: HD over ziet er uiteraard nog beter uit  ;)

Waar ik wel van baal is die eeuwige mechanisch zwakke toslink aansluiting  :( Waarom niet gewoon een degelijke coax spdif uit? (heb nog geen hdmi ontvanger dus luister nog over spdif). Kreeg de toslink er bijna niet in (viel er gewoon weer uit) , pas na hard (harder dan me lief is) drukken bleef tie eindelijk zitten.

Buiten dat een wereld apparaat!  :thumbs-up:

Leuk te lezen dat je eerste ervaringen overwegend positief zijn. De HDMI verbinding is ook niet de meest stevige maar blijft wel zitten.

hifiman

Quote from: Davey on June  6, 2010, 14:58:43
Leuk te lezen dat je eerste ervaringen overwegend positief zijn. De HDMI verbinding is ook niet de meest stevige maar blijft wel zitten.
Beeldkwaliteit uitstekend, zapt sneller dan ik gewend was, alles doet het, geen irrirant switchen meer met de video knop als je de VCR knoppen wilt gebruiken. Eindelijk enigma2. Lekker cardsharen naar de oude dreambox die nu op de slaapkamer staat (wordt in de toekomst ook een VU+  :D ), ik ben er in elk geval helemaal het ventje mee  :)

Davey

Quote from: Audioloog on June  6, 2010, 15:05:30
Beeldkwaliteit uitstekend, zapt sneller dan ik gewend was, alles doet het, geen irrirant switchen meer met de video knop als je de VCR knoppen wilt gebruiken. Eindelijk enigma2. Lekker cardsharen naar de oude dreambox die nu op de slaapkamer staat (wordt in de toekomst ook een VU+  :D ), ik ben er in elk geval helemaal het ventje mee  :)

Ik weet niet of je er al mee bezig bent geweest maar ik ga het toch is vragen aan je  ;).

Heb je in allebei de ontvangers een HDD zitten? Kunnen ze elkaar in je netwerk vinden en kan de ene ontvanger "kijken" op de HDD van de andere ontvanger (en het ook afspelen)? Met muziek gaat het bij mij goed (MP3) maar met films stottert het heel erg.

hifiman

Quote from: Davey on June  6, 2010, 15:43:04
Ik weet niet of je er al mee bezig bent geweest maar ik ga het toch is vragen aan je  ;).

Heb je in allebei de ontvangers een HDD zitten? Kunnen ze elkaar in je netwerk vinden en kan de ene ontvanger "kijken" op de HDD van de andere ontvanger (en het ook afspelen)? Met muziek gaat het bij mij goed (MP3) maar met films stottert het heel erg.
:D

Heb nog niks opgenomen maar zal dat vanavond eens doen en dan binnenkort effe testen en dan laat ik het hier even weten!

:xmas:

richardfm

Geef mij maar een AZbox: 1080P en alles erop en eraan.
Strak uiterlijk en een beeld waar je U tegen zegt in combi met de 5090H.

Davey

Quote from: Audioloog on June  6, 2010, 18:04:16
:D

Heb nog niks opgenomen maar zal dat vanavond eens doen en dan binnenkort effe testen en dan laat ik het hier even weten!

:xmas:

Leuk  :thumbs-up:

Quote from: richardfm on June  6, 2010, 18:19:24
Geef mij maar een AZbox: 1080P en alles erop en eraan.
Strak uiterlijk en een beeld waar je U tegen zegt in combi met de 5090H.

Daar draait toch geen Linux op?