Black Dynamite (2009)

Started by Xstream, February 8, 2010, 23:58:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nou, wat vond je ervan?

5 - Top!
0 (0%)
4
2 (40%)
3
2 (40%)
2
1 (20%)
1 - Zonde van m'n tijd.
0 (0%)

Total Members Voted: 5

Xstream

Verenigde Staten
Actie / Komedie
90 minuten

geregisseerd door Scott Sanders
met Michael Jai White, Salli Richardson en Tommy Davidson

Het verhaal over de Afro-Amerikaanse actielegende en CIA agent Black Dynamite (Michael Jai White) in de jaren '70. Wanneer de Italiaanse maffia zijn broer koud maakt en heroïne in de plaatselijke weeshuizen pompt, is Black Dynamite uit op wraak. Hij neemt het op tegen de maffia en hun leider, enkel bekend als ''de man'' en ontdekt daarnaast corruptie binnen de Amerikaanse regering.

=========================

Ik vond dit toch wel een erg grappige film. Tegen het "te" flauwe aan en zeker passend in de categorie "fout", maar dankzij de style en oneindig aantal knipogen naar de oude B film actie films, heb ik me kostelijk vermaakt. Een pakkende jaren 70 style met bijpassende tunes en over de top oneliners, verhaallijn en actie/vecht scenes zijn de ingrediënten voor deze film. Vast niet iedereen zal deze film waarderen, maar als je een fan bent/was van de oude B films dan is dit zeker een must see.  

Teksten als:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub