The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Started by Martijnst1990, February 8, 2010, 20:14:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maro

Gewoon weer thuis gaan wonen Joe.... :coffee:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

JoeDirt


Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Martijnst1990

Quote from: JoeDirt on August 11, 2012, 00:39:05
Haha ja 66 pagina.. Paar uur lees werk wel! Maar leuk om te lezen allemaal. Nog een compliment trouwens voor de netheid van de omgeving en de opstelling.
Als ik naar mezelf kijk dan ben ik veel impulsiever en dus ongeduldig. 2 jaar terug het idee gehad om m'n Sony receiver te vervangen door een onkyo waar ik veel goede dingen over gelezen had. Er kwam ook een nieuw model dus deze nieuw kunnen kopen voor minder. 1 jaar terug 2 front speakers (MA apex10)en een subwoofer (rel r205, lekker subje, goed laag en muzikaal) en bekabeling gekocht. Heb gekozen voor de apex want die kunnen makkelijk op de muur gemonteerd worden, klinken lekker voor het formaat en zien er goed uit. (liefst had ik slanke zuilen van bv dali, maar mn vriendin wil daar niet aan) maar achteraf is dit allemaal weer (te) impulsief geweest want de match ma en onkyo is niet helemaal super vind ik persoonlijk. Met sommige muziek is het heerlijk, flink detail, film klinkt ook lekker, maar mis het warme en soms is het gewoon teveel aanwezig die detail. Ik had me eerder in de toekomst moeten verdiepen.
Dan vind ik het juist leuk om te lezen hoe enthousiast iemand is over zijn eigen installatie en zijn gedachte erachter.
Zucht, woonde ik nog maar thuis en had k nog maar geen eigen huis plus de vaste lasten die daarbij horen! (dan was ik gegaan voor de monitor audio gold serie :))
De complimenten houden maar niet op  :blush: Thanks!

Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook behoorlijk impulsief hoor :P Speakers kwamen te koop op het forum, vrij snel gaan luisteren en gelijk gekocht. Receiver kwam voorbij, direct gereageerd en opgehaald. Vooral de receiver was eigenlijk een beetje een gok, omdat ik hem niet op mijn eigen speakers had gehoord, maar alleen op de verhalen af was gegaan. Met het idee in mijn achterhoofd dat ik hem in het ergste geval weer zou moeten verkopen heb ik de gok toch maar genomen en dat is erg goed uitgepakt.

Had de receiver wel eerder gehoord bij Philip (HTip) maar dat was op hele andere speakers dus niet echt te vergelijken.

Wel vervelend dat de match Onkyo en MA niet zo goed uitpakt bij jou, misschien kan je of de Onkyo of de MA's nog voor een leuk prijsje kwijt en dan tweedehands iets voor hetzelfde geld terug kopen? Maak anders ook een eigen topic aan, foto's zijn altijd leuk ;)

En ik heb inderdaad het voordeel dat ik nu nog thuis woon en dus meer kan besteden aan de hobby, hoewel het eigenlijk een stuk verstandiger zou zijn om veel meer te sparen, maar ach....  ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Quote from: JoeDirt on August 11, 2012, 00:39:05
Zucht, woonde ik nog maar thuis en had k nog maar geen eigen huis plus de vaste lasten die daarbij horen! (dan was ik gegaan voor de monitor audio gold serie :))

Alhoewel Monitor Audio Gold inderdaad erg goed klinkt icm Onkyo mis ik bij de Monitor Audio speakers altijd wel het laag. Ik heb diverse MA speakers in het begin geluisterd. (RX6, RX8, GS20, GS60)
Ze zijn altijd wel mooi gedetailleerd in het hoog. Maar goed dat laag kun je vast mooi aanvullen met een goede subwoofer. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

JoeDirt

Naja goed die versterker van je was misschien wel een beetje impulsief haha. Maar als je weet wat je in je klank mist en je weet wel dat die marantz dat kan bieden, dan kun je er ook wel vanuit gaan dat dat best goed kan uitpakken met de klank.
Klopt,ma  heeft het detail en helderheid in het hoog wat mij erg aanspreekt. Dat vind ik ook lekker aan die apex monitors die ik heb. En voor het formaat klinken ze ook behoorlijk strak met een goede punch als dat nodig is.
Anyway, ik ga weer te ver en ik zal (misschien vanmiddag) even wat foto's plaatsen. Foto's zijn altijd leuk natuurlijk :)

Robbert54

projecteren :clapping: :clapping: :clapping: goed bezig Martijn! lekker impulsief, maar als ik in jouw schoenen stond had ik hetzelfde gedaan!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

#1657
Quote from: JoeDirt on August 12, 2012, 11:27:49
Naja goed die versterker van je was misschien wel een beetje impulsief haha. Maar als je weet wat je in je klank mist en je weet wel dat die marantz dat kan bieden, dan kun je er ook wel vanuit gaan dat dat best goed kan uitpakken met de klank.
Klopt,ma  heeft het detail en helderheid in het hoog wat mij erg aanspreekt. Dat vind ik ook lekker aan die apex monitors die ik heb. En voor het formaat klinken ze ook behoorlijk strak met een goede punch als dat nodig is.
Anyway, ik ga weer te ver en ik zal (misschien vanmiddag) even wat foto's plaatsen. Foto's zijn altijd leuk natuurlijk :)
Daar heb je ook wel gelijk in ja, dat ik wist wat ik mistte en dat deze receiver dat ongeveer zou moeten brengen. Dus helemaal een sprong in het diepe was het ook weer niet :D

Als ik het zo lees ben je toch behoorlijk tevreden over de MA's, maar misschien dat een iets warmere receiver inderdaad beter uitpakt. Iets minder agressief misschien. Een mooi subje heb je in ieder geval al zie ik, dus daar kan het ook niet aan liggen.

En die foto's zie ik graag tegemoet ;)

Quote from: Robbert54 on August 12, 2012, 11:31:09
projecteren :clapping: :clapping: :clapping: goed bezig Martijn! lekker impulsief, maar als ik in jouw schoenen stond had ik hetzelfde gedaan!
Thanks :D Wel een leuke reactie van mijn moeder net gelijk: Ik weet het nog niet zo zeker van die beamer.. dan moet het geluid zeker nóg harder??  ???     Nee, nee, de kamer blijft toch even groot!  :D

Sowieso is dit pas over een paar maanden te realiseren, als het überhaupt gaat lukken, maar een beetje research doen etc kan natuurlijk nooit kwaad 8)

Jij bent anders ook lekker bezig, prachtig nieuw appartementje, mooie set die goed tot zijn recht komt en een even mooi meubel!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

haha! ja, moeders he. Gewoon een keer een filmpje voor haar opzetten en ze klaagt nergens meer over! Thanks. Ben ook erg tevreden over mijn set. Upgrade virus probeer ik momenteel wel flink in bedwang te houden aangezien we allebei weer gaan studeren, maar we hebben het hier ook al wel over projecteren gehad ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Quote from: Robbert54 on August 12, 2012, 12:06:45
haha! ja, moeders he. Gewoon een keer een filmpje voor haar opzetten en ze klaagt nergens meer over! Thanks. Ben ook erg tevreden over mijn set. Upgrade virus probeer ik momenteel wel flink in bedwang te houden aangezien we allebei weer gaan studeren, maar we hebben het hier ook al wel over projecteren gehad ;D
Dat is ook weer zo, dan draait ze vast wel bij :D

Ik heb het idee dat jij dat akelige virus heel goed in bedwang kan houden ;) Als het vooral om de beleving gaat (en niet het beste van het beste hoeft) hoeft projecteren helemaal niet zo duur te zijn. Zeker als je naar de tweedehands markt kijkt :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

JoeDirt


BaPeXx

Quote from: Kingpin Screens on August  9, 2012, 15:59:26
Hi Martijn,

Leuk dat je eventueel een Kingpin Screens overweegt. Ik zat even te zoeken op het forum maar kon het zo snel niet vinden, maar er is iemand anders hier die ons scherm ook onder een schuine wand gemonteerd had. Kan prima, je moet alleen even handig zijn met wat materialen.

Een mooi elektrisch scherm van 180cm breed (16:9) heb je al compleet met IR/RF/trigger bediening voor € 599,- incl. BTW en 2 jaar garantie  :smile:

Mocht je nog iets specifieks willen weten, dan hoor ik het wel!

Hartelijke groet,

Lars Roubroeks
Kingpin Screens

Ik heb een spanscherm aan een schuine wand gehangen! Heb gewoon een stuk aluminium vastgeschroefd op de schuine wand en die zo omgebogen dat het spanscherm er haaks aan komt te hangen.

Martijnst1990

Quote from: BaPeXx on August 13, 2012, 14:20:21
Ik heb een spanscherm aan een schuine wand gehangen! Heb gewoon een stuk aluminium vastgeschroefd op de schuine wand en die zo omgebogen dat het spanscherm er haaks aan komt te hangen.
Klinkt goed, heb je daar toevallig een foto van? Nou moet het waarschijnlijk toch een rol scherm worden, omdat de kast ruimte erachter nog bruikbaar moet blijven, maar ook die kan ik op die manier ophangen natuurlijk :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Quote from: Martijn90 on August 13, 2012, 14:47:50
Klinkt goed, heb je daar toevallig een foto van? Nou moet het waarschijnlijk toch een rol scherm worden, omdat de kast ruimte erachter nog bruikbaar moet blijven, maar ook die kan ik op die manier ophangen natuurlijk :)

ga dan wel tabtensioned want anders vindt ik het persoonlijk weggegooid geld  :closedeyes: Ik heb het zelf gehad en het ziet er na twee jaar niet meer uit. Golven in het scherm en dat zie je in elk bewegend beeld.

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

LittleNinja

Quote from: squeek on August 15, 2012, 18:44:18
ga dan wel tabtensioned want anders vindt ik het persoonlijk weggegooid geld  :closedeyes: Ik heb het zelf gehad en het ziet er na twee jaar niet meer uit. Golven in het scherm en dat zie je in elk bewegend beeld.

grtz

Welk merk scherm had jij dan?! Met de meeste merken zal je daar geen last van hebben. Ik heb zelf momenteel een uitermate goedkoop schermpje en zelfs dat blijft strak ( al zeker vijf of zes jaar oud ).. Alleen de zijranden krullen ( inmiddels ook iets meer dan alleen het zwarte deel ).
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

CoSo

Quote from: Martijn90 on August 13, 2012, 14:47:50
Klinkt goed, heb je daar toevallig een foto van? Nou moet het waarschijnlijk toch een rol scherm worden, omdat de kast ruimte erachter nog bruikbaar moet blijven, maar ook die kan ik op die manier ophangen natuurlijk :)
Martijn ga dan voor een vast scherm met schanieren zodat je hem bij geen gebruik tegen de schuine want klapt, desnoods wat lood aan de onderkant zodat ie altijd loodrecht hangt.  ;)

squeek

Quote from: LittleNinja on August 15, 2012, 18:48:31
Welk merk scherm had jij dan?! Met de meeste merken zal je daar geen last van hebben. Ik heb zelf momenteel een uitermate goedkoop schermpje en zelfs dat blijft strak ( al zeker vijf of zes jaar oud ).. Alleen de zijranden krullen ( inmiddels ook iets meer dan alleen het zwarte deel ).

Projecta scherm, kostte toen 500 euro. Ik vindt het eerlijk gezegd toch niks meer hoor, je leest op het forum toch regelmatig klachten over de rolschermen. Eens je een spanscherm hebt gehad ga je echt niet meer terug, dat beloof ik je, ben al aan men derde scherm waarvan het tweede spanscherm.

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Quote from: squeek on August 15, 2012, 18:44:18
ga dan wel tabtensioned want anders vindt ik het persoonlijk weggegooid geld  :closedeyes: Ik heb het zelf gehad en het ziet er na twee jaar niet meer uit. Golven in het scherm en dat zie je in elk bewegend beeld.

grtz
Een tabtensioned scherm komt op minimaal €1500,- van Kingpin, een bedrag wat ik zeker niet van plan ben om uit te geven, het moet wel een beetje betaaldbaar blijven vind ik. Veel meer als 1200-1300 euro wil ik niet uit geven aan scherm + beamer. Een 210 cm rol scherm kost 280 tegenover de 1500 voor dezelfde maat tabtensioned en dat vind ik echt buiten verhouding.

Quote from: LittleNinja on August 15, 2012, 18:48:31
Welk merk scherm had jij dan?! Met de meeste merken zal je daar geen last van hebben. Ik heb zelf momenteel een uitermate goedkoop schermpje en zelfs dat blijft strak ( al zeker vijf of zes jaar oud ).. Alleen de zijranden krullen ( inmiddels ook iets meer dan alleen het zwarte deel ).
Dat klinkt al weer beter :D

Quote from: CoSo on August 15, 2012, 19:20:54
Martijn ga dan voor een vast scherm met schanieren zodat je hem bij geen gebruik tegen de schuine want klapt, desnoods wat lood aan de onderkant zodat ie altijd loodrecht hangt.  ;)
Vind ik ook wel het mooist, maar echt praktisch zal het niet zijn ben ik bang. Het scherm word 210 of 240 cm en dat is in je eentje gewoon niet eraf te halen of omhoog te klappen. Ht rolscherm is eigenlijk ook een voorwaarde van mijn ma :P

Stel ik zou een rolscherm nemen en die inprincipe gewoon uit laten hangen en wanneer nodig weer oprollen, zou dat niet beter zijn? Des noods ook hier wat loodjes aan de onderkant hangen?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

#1668
Quote from: squeek on August 15, 2012, 20:00:09
Projecta scherm, kostte toen 500 euro. Ik vindt het eerlijk gezegd toch niks meer hoor, je leest op het forum toch regelmatig klachten over de rolschermen. Eens je een spanscherm hebt gehad ga je echt niet meer terug, dat beloof ik je, ben al aan men derde scherm waarvan het tweede spanscherm.

grtz

Vreemd. Ik heb andere ervaringen.. Wij hebben meerdere Projecta schermen geleverd en nagenoeg allemaal probleemloos. Wij kiezen echter wel altijd het M doek.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Soundbyte

Ah hier komt dus dat plaatje met de XTZ's op een blauwe ondergrond vandaan. Ik heb een afbeelding via google gevonden en opgeslagen ooit. Maar hier staat het dus origineel ;)

Heel gaaf martijn.

Ik wil zelf ook XTZ's 99.26 aanschaffen maar dub nog over hoe ik deze het beste kan aansturen. Ik zie dat jij een Marantz surround versterker hebt. Heb ik het goed dat jij ook naar EHV bent geweest om de XTZ 99.26 te beluisteren (dat las ik ergens maar dat kan ook een andere user zijn geweest)? En zoja kun je het verschil kwa geluid omschrijven tussen de Marantz en de  klasse D versterker van  XTZ met deze speakers?

Martijnst1990

#1670
Quote from: Soundbyte on August 17, 2012, 02:15:38
Ah hier komt dus dat plaatje met de XTZ's op een blauwe ondergrond vandaan. Ik heb een afbeelding via google gevonden en opgeslagen ooit. Maar hier staat het dus origineel ;)

Heel gaaf martijn.

Ik wil zelf ook XTZ's 99.26 aanschaffen maar dub nog over hoe ik deze het beste kan aansturen. Ik zie dat jij een Marantz surround versterker hebt. Heb ik het goed dat jij ook naar EHV bent geweest om de XTZ 99.26 te beluisteren (dat las ik ergens maar dat kan ook een andere user zijn geweest)? En zoja kun je het verschil kwa geluid omschrijven tussen de Marantz en de  klasse D versterker van  XTZ met deze speakers?
Thanks, leuk compliment! :)

Ik ben toen der tijd inderdaad nog in Eindhoven geweest om te luisteren, maar ik heb toen alleen de vloerstaanders gehoord. Ik had namelijk mijn fronts en center al en kwam daar voor de rears, maar wilde toch de vloerstaanders eens horen, dus een exact vergelijk heb ik niet gehad.

Ik kan me de klank ook niet zo heel goed meer herinneren. Ik weet dat het echt ontzettend muzikaal klonk en ook op hoge volume's bleef het heel aangenaam om naar te luisteren, maar ik had toen nog mijn Pioneer en dat was echt een wereld van verschil. Sowieso was de XTZ natuurlijk een stereo versterker wat ook al een groot verschil maakt.

De Marantz die ik nu heb kwam natuurlijk een heel stuk later, dus vind het moeilijk om het verschil te omschrijven. Wat ik wel weet is dat de Marantz veel muzikaler is dan de Pioneer, maar het blijft wel een surround receiver, dus ik kan me goed voorstellen dat de XTZ versterker voor muziek gewoon net wat beter is. En dan komt ook de akoestiek en de ruimte er nog bij kijken wat toch heel anders is in Eindhoven ;)

Veel zal je er niet aan hebben ben ik bang, ik zou in ieder geval eens gaan luisteren bij Intosurround.

Edit: Ik zie dat je al bent wezen luisteren in Eindhoven.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Hou ik even je topic niet in de gaten... :o

Mooie plannen zeg. Heb je straks ook een mooie dedicated HT :pompom: Tip voor het aankopen van een beamer/scherm. Zorg ervoor dat de lichtopbrengst op elkaar is afgestemd. Een niet zo lichtsterke beamer heeft een scherm met een positieve gain nodig. Andersom is ook het geval. Op projectorcentral.com kan je zien wat de beamer nodig heeft. Kan je ook zien wat de afstand tot het scherm moet zijn (throw distance).

Jammer van je Oppo, maar je hebt er wel iets moois aan overgehouden. Je gaat in ieder geval lekker...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

#1672
Had je het topic gezien van het forumlid wat een budget tabtensioned scherm gekocht heeft?

Zie:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=125385.0
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

morca

Kom je er een beetje uit Martijn  :D
Ik zit alleen even mee te lezen ivm gebrek aan ervaring met beamers/schermen.
Maar krijg je al een idee wat er komen gaat?

Martijnst1990

Quote from: HTip on August 22, 2012, 13:10:31
Hou ik even je topic niet in de gaten... :o

Mooie plannen zeg. Heb je straks ook een mooie dedicated HT :pompom: Tip voor het aankopen van een beamer/scherm. Zorg ervoor dat de lichtopbrengst op elkaar is afgestemd. Een niet zo lichtsterke beamer heeft een scherm met een positieve gain nodig. Andersom is ook het geval. Op projectorcentral.com kan je zien wat de beamer nodig heeft. Kan je ook zien wat de afstand tot het scherm moet zijn (throw distance).

Jammer van je Oppo, maar je hebt er wel iets moois aan overgehouden. Je gaat in ieder geval lekker...
Thanks, is wel de bedoeling ja :D Is nog steeds even afwachten of het gaat lukken, maar denk het wel. We praten dan nog wel over een aantal maanden. Bedankt voot de tip van het scherm en die website, zal,ik straks eens naar kijken :)

Inderdaad jammer van de Oppo, maar dat ben ik alweer bijna vergeten nu met de 93 :D

Quote from: LittleNinja on August 23, 2012, 22:06:34
Had je het topic gezien van het forumlid wat een budget tabtensioned scherm gekocht heeft?

Zie:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=125385.0

Had het gelezen ja :( Bijna niet voor te stellen dat er zulk slecht spul word verkocht. Is natuurlijk een heel stuk goedkoper als bv een Kingpin scherm, maar alsnog was het niet weinig.

Quote from: morca on August 23, 2012, 22:29:55
Kom je er een beetje uit Martijn  :D
Ik zit alleen even mee te lezen ivm gebrek aan ervaring met beamers/schermen.
Maar krijg je al een idee wat er komen gaat?
Mwa, ben er nog niet heel erg mee bezig. Wil eerst helemaal zeker zijn dat het echt gaat lukken voordat ik me er helemaal op verheug :D

Ben er wel uit dat het een Full HD beamer word met lens shift, dus waarschijnlijk iets van een tweedehands Epson TW5000 of nieuwe TW3200. En het liefst een 90" span scherm.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT