Cloudy with a chance of meatballs

Started by Elegy, February 1, 2010, 11:13:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Elegy



http://www.imdb.com/title/tt0844471/

Gisteravond gekeken en wat een leuke film was dat  ;D Vlotte animatie, leuke karakters en ook enkele grapjes die je alleen begrijpt als je wat ouder bent. Het is gebaseerd op een kinderboek als ik het zo her en der lees maar waarschijnlijk een amerikaans kinderboek. Hoe dan ook erg leuk en mooi gemaakt :)

Raymen


heb hem gisteren ook gezien.

En echt genoten, mooie animatie, en leuke humor.

8/10

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

squallgage

ik heb hem zeker al een maand geleden dat ik hem gezien heb, wellicht niet de beste beeld kwaliteit en geluid , maar goed genoeg :D

een leuke verandering in genre van animatie films,

wat ik wel erg stom vond was de vertaling naar de nederlands titel ! ( het regend gehakt ballen :S ! )
het stuk in het gelatine kasteel was zeer cool gedaan.
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

squeek

Vandaag deze gekocht op BD en dernet gezien.

Ik heb in jaren niet meer zo gelachen met een animatiefilm als deze, echt schitterend hoe droog de humor was, over the top maar steeds hilarisch! Echte aanrader om te zien.

Kwaliteit van beeld en geluid was meer dan goed trouwens van deze BD.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Qris

Quote from: squeek on February 11, 2011, 20:53:07

Ik heb in jaren niet meer zo gelachen met een animatiefilm als deze, echt schitterend hoe droog de humor was, over the top maar steeds hilarisch! Echte aanrader om te zien.

Dan kan ik je Despicable Me zeker aanraden  ;) Is ook echt een hilarische animatie!

http://www.imdb.com/title/tt1323594/
Captain Obvious

squeek

Quote from: Qris on February 13, 2011, 10:56:56
Dan kan ik je Despicable Me zeker aanraden  ;) Is ook echt een hilarische animatie!

http://www.imdb.com/title/tt1323594/


wel, die heb ik toevallig ook gekocht vandeweek samen met nog wat anderen waaronder cloudy with a chance of meatballs.  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

coveragentcov

Helemaal mee eens over deze film! Echt een goede animatie film die je niet zou verwachten van Sony Animation Studios. Is echt een verfrissend idee dat voor de verandering niet al 10 keer is gebruikt.