iPhone/iPod 'Touch Mouse'

Started by papaleo, January 29, 2010, 00:13:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

Wellicht bekend bij de diehards die een Mac hebben,maar voor die het nog niet weten/wisten....

Sinds ik een MacBook Pro heb probeer ik van alles te vergaren voor mijn MBP.

Zo dus ook deze gratis app. van Logitech die jouw iPhone of iPod Touch om tovert in een trackpad/touch-mouse met toetsenboord,een leuke gadged zeker wanneer je zoals ik wel eens mijn laptop bij mijn TV scherm heb staan en met mijn iPod vanaf daar mijn MBP wil bedienen.

Het werkt via je wifi-netwerk onder Macintosh OS X en Windows, dus is niet alleen voor een Mac maar ook voor 'n PC  ;)

http://www.logitech.com/index.cfm/494/6367&hub=1&cl=us,en?osid=13 (server software MAC/PC)
Via de itunes store kan je de (gratis) app. downloaden voor je iPhone/iPod
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Former member 78

Is dat het zelfde als de air mouse?
Die heb ik er op, en werkt goed.

Micha2

gisteren even getest. Maar de vertraging en precisie is wel heel erg vervelend. Idee is goed, maar uitvoering kan nog wel wat beter. Op naar versie 2.0. En alles kan ik normaal wel met mijn muis bedienen, maar hij werkt niet bij het inloggen. En dit is juist mijn irritatie, dat ik bij het inloggen voor het kijken van een film mijn toetsenbord moet gebruiken om het ww in te vullen.


Maar wel een goede tip.
Mijn website is compleet vernieuwd: http://www.studio-immo.nl

papaleo

Quote from: ArjanR1 on January 29, 2010, 00:22:03
Is dat het zelfde als de air mouse?
Die heb ik er op, en werkt goed.


Ken ik (nog) niet zo goed,maar het verschil zit 'm dacht ik dat de TM  'Multi-Touch' ondersteunt en dat doet de AM niet.


Quote from: Micha2 on January 29, 2010, 01:23:25
gisteren even getest. Maar de vertraging en precisie is wel heel erg vervelend. Idee is goed, maar uitvoering kan nog wel wat beter. Op naar versie 2.0. En alles kan ik normaal wel met mijn muis bedienen, maar hij werkt niet bij het inloggen. En dit is juist mijn irritatie, dat ik bij het inloggen voor het kijken van een film mijn toetsenbord moet gebruiken om het ww in te vullen.


Maar wel een goede tip.

Ik heb deze app. ook pas 'n paar uur draaien,maar de precisie is hier wel in orde en de vertraging heb ik geen last van.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels