Epson adviesverkoop prijzen bekend

Started by J.A.F._Doorhof, October 24, 2012, 14:49:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Denk dat er best wel veel mensen hierop aan het wachten waren:

EH-TW8100       euro 2499
EH-TW9100       euro 2899
EH-TW9100W    euro 3199
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LocoJ

Niet slecht!! En dit zijn dan nog ADVIESprijzen. Een beetje verkoper gaat daar natuurlijk ver onder zitten... ::) ::)  :P

Toch 400 euro verschil tussen de 8100 en 9100. Hoeveel brillen worden er bij de 9100 geleverd en kosten deze ook 79 euro p/s?
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

J.A.F._Doorhof

9100 word geleverd met 2 brillen.
Prijzen van de losse brillen moet je even opvragen bij Annewiek op itctd@itccomp.nl

Ik weet niet waar je de aanname vandaan haalt dat een beetje dealer er ver onder gaat zitten, wij hebben een pand, personeel, calibraties, service etc. Dat moet allemaal wel beloond worden ;)
Op de duurdere projectoren zijn we vaak erg scherp maar het ligt aan het segment, op een 5900 bv zit zo weinig marge dat we hem eigenlijk niet eens voor advies kunnen verkopen als we de calibraties in ogenschouw nemen.

Zodra we de inkoop weten, weten we onze prijzen, maar op dit soort bedragen verwacht niet teveel.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eelco74

Ik wacht geduldig (nou ja) op de 8100 review en de opvolgende power buy  :P
Rotel RB991THX/Marantz UD8004 & AV8802A & MM8077/Dune Base 3D/JMLab Electra 1027S/SW1000S/Chorus 705/ElectraCC905
Epson EH-TW8100/Kingpin Ces-180/Philips 48OLED935

LocoJ

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 24, 2012, 18:59:17
Ik weet niet waar je de aanname vandaan haalt dat een beetje dealer er ver onder gaat zitten, wij hebben een pand, personeel, calibraties, service etc. Dat moet allemaal wel beloond worden ;)

vandaar ook de smileys...  ;)
Uiteraard snap ik jullie kosten, en de service is ook niet gratis, doch erg gewenst.  ;D

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 24, 2012, 18:59:17
9100 word geleverd met 2 brillen.
Prijzen van de losse brillen moet je even opvragen bij Annewiek op itctd@itccomp.nl

Thanx!
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

addy

Hoe staat de TW-9100 tegenover de JVC 950.
Ga ik dat verschil zien, als het er in voldoende mate is ?

J.A.F._Doorhof

Als je nu een 950 hebt is dat nog steeds een zeer goede performer.
De 9100 is scherper bij pans, heeft 3D en heeft een beter FI systeem.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

konijntje

Zijn de 5910-6100 prijzen schattingen op de webshop Frank? Ik had gemaild een week geleden en toen konden er nog geen offertes gemaakt worden.

Bedankt!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

konijntje

Thanks, dan zal de 5910 mits zelfde performance als de 6100 (zoals bij de 5900-6000) was ook verruit de best keus worden van de 3, 600 euro voor wireless is een beetje te gortig.

addy

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 25, 2012, 08:00:03
Als je nu een 950 hebt is dat nog steeds een zeer goede performer.
De 9100 is scherper bij pans, heeft 3D en heeft een beter FI systeem.


Oeps, even in gewone mensen taal Frank, pans ? FI systeem ?
Dingen die me echt op zouden vallen ?

J.A.F._Doorhof

Frame Interpolatie, maakt het beeld wat soepeler, of wel de 24P problemen worden weggenomen in de laagste stand, in de hoogste stand ziet het er mijn inziens niet meer uit (video look).

Pans, bewegingen of wel bv een camera die van links naar rechts loopt (pans is een normaal woord :D), bij bv JVC zijn die pans niet scherp bij Sony en Epson zijn ze wel scherp.

De 950 is een zeer mooie projector (heb een jaar een 990 gehad en daarvoor een 750 en HD100) maar het nadeel van JVC vind ik nog altijd dat pans gewoon niet scherp zijn en als je dat eenmaal gewend bent op de concurrentie dan is dat wel duidelijk.

Frame Interpolatie is zeer persoonlijk, toen het net op de markt kwam moest ik er weinig van hebben (purist) maar naarmate het beter werd begon ik de laagste stand toch wel ZEER prettig te vinden en daar staat hij nu ook eigenlijk altijd op. Bij JVC werkt het alleen op video materiaal maar niet op 24P materiaal, bij de concurrentie op alles.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

konijntje

Is er al een datum bekend waarop jij de 5910-6100(w) kan leveren Frank?

J.A.F._Doorhof

9100 is verschoven naar december, de 5910 hopen we zeer binnenkort wat van te horen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

konijntje

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  8, 2012, 04:24:45
9100 is verschoven naar december, de 5910 hopen we zeer binnenkort wat van te horen.

mag ik hieruit ook concluderen dat de 6100 op zich laat wachten? (Alsmede een review tussen de 2)

ronalddebeer

Pioneer SC-LX86-K - Pioneer BDP-LX55 - Pioneer S-EX 7.1 surround opstelling

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview