HT-liefhebbers rond Leuven en omstreken ?

Started by markieray, January 26, 2010, 11:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

markieray

Hey,

Zijn hier nog (beginnende en ervaren) HT-ers in de regio Leuven en grote omgeving (Mechelen, Antwerpen, Brussel, ...) ?

Zo ja, laat iets weten, dan kunnen we elkaars HT mss eens bezoeken en wat hints en ervaringen uitwisselen !!

;D ;D ;D

Groeten,

Mark
Epson TW-5000 full hd - Denon AVR-2807 - B&W 6 series - DIY sub (BK Monolith+ clone) - Behringer DSP- Dune BD Prime- 5,5 TB harddisk (Western Digital)

mikeske

Ik ben van Kortrijk, is natuurlijk iets verder maar je bent altijd welkom  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

nielvm

Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

markieray

Quote from: mikeske on January 26, 2010, 17:09:01
Ik ben van Kortrijk, is natuurlijk iets verder maar je bent altijd welkom  ;)

Ik ben soms wel es in de buurt van Kortrijk ... dan laat ik je wel iets weten.
Jij bent uiteraard ook steeds welkom.  :pompom:

Heb binnenkort mss al een afspraak met NielVM die ook van Leuven is ...  ;D
Epson TW-5000 full hd - Denon AVR-2807 - B&W 6 series - DIY sub (BK Monolith+ clone) - Behringer DSP- Dune BD Prime- 5,5 TB harddisk (Western Digital)

mikeske

Quote from: markieray on January 29, 2010, 14:10:01
Ik ben soms wel es in de buurt van Kortrijk ... dan laat ik je wel iets weten.
Jij bent uiteraard ook steeds welkom.  :pompom:

Heb binnenkort mss al een afspraak met NielVM die ook van Leuven is ...  ;D

Het is eigenlijk zwevegem ( 5 min van kortrijk )
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

skoebiedoe


nielvm

Kom net terug van bij Markieray.

Op zolder heeft hij een heel gezellige ruimte ingericht die (na wat afstellen  ;D) heel mooi klinkt. Het was me een waar genoegen eens bij hem te mogen gaan kijken.

Voordien is hij ook bij mij komen kijken. Nadeel van zo'n bezoeken is dat je altijd iets bij wilt kopen. Sorry Mark  :P

Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

markieray

Quote from: nielvm on February 14, 2010, 14:34:10
Kom net terug van bij Markieray.

Op zolder heeft hij een heel gezellige ruimte ingericht die (na wat afstellen  ;D) heel mooi klinkt. Het was me een waar genoegen eens bij hem te mogen gaan kijken.

Voordien is hij ook bij mij komen kijken. Nadeel van zo'n bezoeken is dat je altijd iets bij wilt kopen. Sorry Mark  :P




Beankt Nielvm, het was inderdaad een heel leuk bezoekje, ook bij jou thuis want je BK sub klinkt echt geweldig en je HD1 is gewoon TOPbeeld !! Bedankt om m'n setje in te regelen en ... euh ... de Denon receiver op digital surround modus te zetten  :blush: , wat een verschil zeg. Je hebt me inderdaad aardig besmet met het virus : niet alleen ga 'k nu voor die Dune moeten sparen, maar bovendien ook nog 's mijn +/- 200 dvd's herbeleven.  :blink:
Niettemin erg bedankt en tot later !  :worship:

grtn

Marky



Epson TW-5000 full hd - Denon AVR-2807 - B&W 6 series - DIY sub (BK Monolith+ clone) - Behringer DSP- Dune BD Prime- 5,5 TB harddisk (Western Digital)

nielvm

Het is met veel plezier gedaan. Have fun met je set!
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X