Geen Ketnet op LX 5090H

Started by kid, January 23, 2010, 19:03:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kid

Op mijn Aston Cam met Canal Digitaal kaart in mijn LX 5090H , lukt het maar niet om beeld te krijgen van Ketnet.
Hij vindt de zender wel , maar bij het bekijken krijg ik de melding geen signaal .
Iemand die hier een oplossing voor heeft , want mijn kinderen missen deze zender toch wel .

gr, Adri

DVDGuy

Quote from: kid on January 23, 2010, 19:03:59
Op mijn Aston Cam met Canal Digitaal kaart in mijn LX 5090H , lukt het maar niet om beeld te krijgen van Ketnet.
Hij vindt de zender wel , maar bij het bekijken krijg ik de melding geen signaal .
Iemand die hier een oplossing voor heeft , want mijn kinderen missen deze zender toch wel .

gr, Adri

Welk pakket heb je; in het basispakket zitten de Belgische zenders niet, maar bijv. ook RTL8 niet.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

kid

Quote from: DVDGuy on January 24, 2010, 17:14:59
Welk pakket heb je; in het basispakket zitten de Belgische zenders niet, maar bijv. ook RTL8 niet.

Ik heb het familie en HD pakket .
Ik vraag me af of sowieso iemand de zender kan ontvangen op de 5090H , met kaart in de TV.
België eenHD kan ik wel ontvangen, maar Ketnet wil maar niet lukkken .

Flexaa

Als hij zegt geen signaal, heeft het te maken met de schakeling vanaf de LNBF naar de tuner
Eén HD zit op 23 oost
Ketnet op 19 oost
Misschien geen goede schakeling van de disceq schakelaar of Horizontaal/Vertiaal?

kid

Quote from: Flexaa on January 26, 2010, 12:56:14
Als hij zegt geen signaal, heeft het te maken met de schakeling vanaf de LNBF naar de tuner
Eén HD zit op 23 oost
Ketnet op 19 oost
Misschien geen goede schakeling van de disceq schakelaar of Horizontaal/Vertiaal?

Maar er zitten toch wel meer zenders op 19 oost , die ik wel ontvang met het familie pakket van Canal Digitaal .
Als ik die wel ontvang moet de schakeling toch ook werken voor Ketnet ?
Ik gebruik de transponderlijst van Canal Digitaal .
Ik vraag me nog steeds af of iemand Ketnet wel kan ontvangen op zijn 5090H .

Berend Botje

Hallo,

Volgens mij had ik eem paar maanden geleden hetzelfde probleem met mijn krp-500A. Kon er ook niet uitkomen en heb toen met pioneer nl gebeld. Als je de alle zenders opnieuw gaat laden dan staan ze er tussen en zou je ze moeten kunnen zien. :unsure: Bel voor de zekerheid eerst even met pioneer.

Groet,

Bert

celerontje

#6
Is het niet mogelijk om handmatig de frequentie/polarisatie e.d. in te voeren?
Download de zender-PDF van Canal Digitaal's site en neem de gegevens daarvan over.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

kid

Quote from: celerontje on January 26, 2010, 22:20:42
Is het niet mogelijk om handmatig de frequentie/polarisatie e.d. in te voeren?
Download de zender-PDF van Canal Digitaal's site en neem de gegevens daarvan over.
Dat heb ik gedaan , en hij vindt de zender dus wel maar alleen bij het bekijken van het kanaal geeft hij de melding geen signaal .

En Bert , heb jij nu wel Ketnet op je Pioneer ?

Berend Botje

He Kid,

Ik heb de krp-500 aanstaan en afgestemd op ketnet/canvas. Prima ontvangst ;D

Bert

kid

Quote from: Berend Botje on January 27, 2010, 10:48:46
He Kid,

Ik heb de krp-500 aanstaan en afgestemd op ketnet/canvas. Prima ontvangst ;D

Bert
Hoi Bert ,

Dan ga ik er vanuit dat je de Canal Digitaal kaart in de Pioneer satelliet tuner heb zitten ?
Nogmaals bij mij de transponder opnieuw ingeladen maar nog steeds hetzelfde probleem .
Ketnet wordt wel gevonden maar geen signaal en dus geen beeld.  :(

Berend Botje

Hallo Kid,

Ik heb zwaar na zitten denken wat ik heb gedaan om het zover te krijgen, maar weet het niet meer.
Je kunt volgens mij het beste met pioneer en/of canaldigitaal bellen.

Gr,

Bert

kid

Quote from: Berend Botje on January 29, 2010, 11:49:09
Hallo Kid,

Ik heb zwaar na zitten denken wat ik heb gedaan om het zover te krijgen, maar weet het niet meer.
Je kunt volgens mij het beste met pioneer en/of canaldigitaal bellen.

Gr,

Bert

Welke Common Interface gebruik je ?

kid

Probleem is inmiddels opgelost  :)
Het probleem zat in de Aston Cam , de originele van Canal Digitaal geeft de zender wel door .
Kinderen weer blij . ( en ik trouwens ook )  ;)

Berend Botje

Quote from: kid on February  2, 2010, 16:47:48
Welke Common Interface gebruik je ?

Hallo Kid,

Ben een midweek op centerparks geweest, fijn voor je dat je ketnet nu kunt ontvangen. :clapping:
Ennn euhhh, ik herinner me nu dat het probleem inderdaad lag aan de common interface. Ik heb toen ook een canaldigitaal ci moeten aanschaffen. (Wat kan een weekje vakantie toch verhelderend werken)