Giro 555 - Zeer leuke aanbiedingen. Genieten en doneren

Started by **Marco 76**, January 22, 2010, 01:03:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

**Marco 76**

Iedereen heeft de schokkende gebeurtenissen in Haiti gezien op tv of internet. Giro 555 is in het leven geroepen om op lange termijn hulp te kunnen bieden. Inbouwaudio.nl wil samen met u warme audio-hart een bijdrage leveren aan de samenwerkende hulporganisaties. Daarvoor hebben wij een aantal actieproducten voor u geselecteerd, die voor het symbolische bedrag van 555 euro op de website staan. Dit zijn verschillende Hi-Fi producten en dus niet alleen inbouwspeakers. Van elke 555 euro uit de actieproducten storten wij 55 euro naar Giro 555. Wij zullen tevens een bewijs van storting toesturen.

Help mee op deze éénvoudige manier...en profiteer van de aanbiedingen!  :thumbs-up:

Een greep uit de aanbiedingen (sommige moet ik er nog op zetten dit weekend), waarbij leuke combi's mogelijk zijn. Denk aan de nieuwe Cambridge Audio Azur 650 (stereo) lijn met de nieuwe Monitor Audio RX6 speakers en Audioquest of Supra kabels.

Marco
Inbouwaudio.nl




**Marco 76**

O,ja.
De importeurs die ik gesproken heb juichten dit plan toe. Monitor Audio doet zelfs een extra bijdrage bij elke order!
Hopelijk volgen meer sponsoren met alternatieve of creatieve aanbiedingen!

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

**Marco 76**

De aktie loopt af op 14 februari, dus nog een weekje profiteren van mooie Monitor Audio, Cambridge, Focal, Supra, Audioquest en Q-Acoustics aanbiedingen.
http://www.inbouwaudio.nl/pages/producten/index.php?categorie=&merk=76

Andere leuke aanbiedingen zoals losse kabels en accessoires zijn hier terug te vinden:
http://www.inbouwaudio.nl/pages/producten/index.php?categorie=&merk=70

Beide links zijn zeer interessant. Ook voor de "niet-inbouwers".
Wij leveren uitsluitend vanuit de Nederlandse importeurs, dus volledige garantie!