Kick ass!

Started by squeek, January 19, 2010, 18:12:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

vandaag aangeschaft op blu-ray, heb em gemist in de bios maar vanavond gaat ie in men eigen mini bios gespeeld worden. ben erg benieuwd naar  ;D

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

angel66

hoe is de beeld kwaliteit?

bjaytee

Quote from: angel66 on October  1, 2010, 10:45:56
hoe is de beeld kwaliteit?
Ik vond het een zeer goede beeldkwaliteit. Spetterende kleuren en schitterend contrast (al kan dat ook gelegen hebben aan mijn spiksplinternieuwe JVC HD550  :D)
Denon AVR 2313 - B&W 7NT - JVC HD 550 - PS3 - Xtreamer Prodigy - Panasonic P50VT30 - SVS PB12-Plus DSP

german

Ik zag hem gisteren op Film1HD. De film is bij vlagen erg humoristisch, maar ook zeer gewelddadig. Verder zit de film vol met spetterende aktie. Het beeld is erg mooi en ook het geluid en de muziek zijn indrukwekkend op 5.1.
Het verhaal is origineel en goed bedacht, daar kan zelf Nicolas Cage geen afbreuk aan doen ;)
Kortom een prachtige film.
Pathos Ethos geïntegreerde versterker. Audio-GD-D77 dac. Atrium Initio luidsprekers. SVS SB3000.
ROON Rock.

Mordante

hele leuke fim. Nu 2 of 3 keer gezien, maar het blijft grappig. Schijnt alleen een stuk softer te zijn dan de comic.