Kick ass!

Started by squeek, January 19, 2010, 18:12:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

lestat1234

Funny, leuk voor een avondje op de bank :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LAZORKITTEH

Lijkt me een zeer leuke film :)

Bart Kuypers

Woensdag avond gezien, helemaal top!!!! heb het grootste gedeelte van de film met een dikke smile gekeken. Niet alleen door de leuke humor, maar ook zeker door het geweldige over de top geweld en met name hoe dit in beeld is gebracht.

echt een aanrader!

bmateijsen

Empire was ook erg enthousiast over deze film, toppertje voor zover ik kan beoordelen 8)

Xstream

Erg genoten ... Leuke combi van actie en comedy met daarbij ook nog genoeg aandacht voor het verhaal en karakters. Vooral het kleine meisje vond ik "Kick Ass!!" :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Robbert54

ga deze binnenkort maar eens even bekijken dan
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

angel66

#8
Wist niet wat mij overkwam :laugh:

http://www.youtube.com/watch?v=ZFobnv93AMM&feature=PlayList&p=5201274DED44427B&playnext_from=PL&index=4&playnext=2

Ik ging met tegenzin om mijn nichtje een plezier te doen, maar wat was ik verrast!

Ik lag continu in een deuk, wow check out the little girl! :worship:

De hele zaal ging plat, heel leuke film :popcorn:

nurie

Leuke film, heel Amerikaans, maar leuk

vieze freddie

vond hem verrassend goed!
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

AnubisNefer

#11
Oh my god !

Wat een film zeg, gister gekeken en moet zeggen ............ DAMN.

De actie-momenten zijn zo verdomd lekker ! (denk aan shoot'em up) dat je als een junk niet kan wachten tot de volgende shoot-out. Tevens zitten er allemaal one-liners in die zo komisch zijn, dat je in een deuk ligt. Karakters zijn allemaal geloofwaardig neergezet, casting is dus uitmuntend ! Wat ook een vermelding waard is, is de muziekkeuze van deze film. Telkens wanneer er scene voorbijkomt die opbouwend is naar een climax , zit er een lekkere muziekje in de achtergrond. Dit doet veel voor de beleving.
Zo zijn er nog veel meer plus-punten echter moet je dez allemaal zelf maar ondervinden.

Wat lees je dit nog, ga heen , laat je verrassen en kijk KICK- ASS !!!!!


(instant blu-ray purchase)
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

chaka

Film was beter dan verwacht
under construction

Raimond

Super ;) film de humor,de aktie helemaal goed :pompom:
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

jantje112

Gisteren gekeken. En totaal niets mis mee !

Madhouse

Geweldige film. Had het niet verwacht maar zat erg leuk in elkaar. Vooral de personages waren goed gedaan. Hit Girl was echt geweldig  :clapping:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Loki999

Ja inderdaad een pittig ding, die hit girl
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

citac

!!!  wat een verschrikkelijke goede film!!
Hele rit op het puntje van mijn stoel gezeten.
Een film als Spiderman kan niet eens in de schaduw staan van deze topper!

Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Marvin....

Ik had geen idee wat ik voor film moest verwachten, maar wat een topfilm met rete goede soundtrack!

Marcel87

Net thuis zitten kijken.


Wat een KICK-ASS film!!

Heerlijk die actie, met de muziek en alles erop en eraan.
Zeer goed verzorgde film met karakters die allemaal hun eigen ruimte krijgen.

LG 65C9 / Sony X800
Marantz SR8015
O.L.S. Emotion 4
SVS PB12+

Reinbo!

Kick Ass 10/10

Ongelooflijk leuke en fantasierijke film met de nodige ultra-violence om mij ontzettend te vermaken. Eigenlijk vind ik alles leuk aan deze film. Heerlijk originele insteek, eigentijds, vol humor en de meest geweldige kills. Hit Girl steelt natuurlijk de show, je zou haar zo willen adopteren. :) Was even bang dat het als in zou zakken toen de slechte superheld geintroduceerd werd, maar gelukkig zocht de film nooit de makkelijke (voorspelbare) weg.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
voor de betere en meer verrassende voortgang. Erg fijn dat er nooit voor het compromis gekozen wordt maar de film doorgaat op de heerlijk foute weg die het vanaf de geweldige openingsscene is ingeslagen. Hoe zeer ik ook fan ben van The Expendables is dit toch misschien toch wel de film van het jaar voor mij (Wat niet wil zeggen dat ik 'm beter/vermakelijker vind, maar wat niet is kan nog komen.) Ben benieuwd wat herziening doet.

Gelukkig komt er zo af en toe iets werkelijk origineels met een gedurfde frisse aanpak uit Hollywood.

Heb me kostelijk vermaakt met dit energieke werkje. Lekkere soundtrack ook.

jantje112

Ik heb deze een tijdje terug ook bekeken. Originele aanpak en gewoon een leuk en doordacht verhaal.

Overigens geen doorsnee kinderfilm :)

Haspel

Vond hem ook erg goed.

En idd de muziek keuze lekker erg fijn  ;D


Beertender

Erg leuke film. Lekker over the top.

8/10  :clapping:
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

millon

Het vrouwtje zegt na 10min,wat is dit voor een domme film.
Na een uur vond ze hem super :clapping:

Ik wist dat ze dat zou gaan zeggen.
Want ze vind Kill Bill ook super.